Gå til innhold

mann i hudfarget nylonstrømper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En dag jeg tok bussen til byen merket jeg at en mann som satt på motsatt side av meg hadde hudfargede nylonstrømper på seg.

Han hadde lette fine sommersko,skinny jeans og lys t-skjorte.

Med første øyenkast tenkte jeg mitt, men etter og ha målt typen fra topp til tå så synes jeg det så fint ut, han fikk solbrune glatte føtter og det så veldig sommerlig ut.

Er dette blitt mer vanlig nå,andre som har lagt merke til menn i nylonstrømper.

Anonymkode: 13445...e7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går ikke i nylonstrømper om sommeren, og jeg er kvinne.

Har aldri sett en mann i det, uansett tid på året.

Anonymkode: d949f...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så egentlig? Det er for varmt å gå med vanlige sokket nå. Men så er det noen som meg som ikke liker å gå barbeit. Da er tynne nylonsokker eller strømper det beste alternativet. Det er nok ikke noe han har på for å se fin ut. Det er jo nesten usynlig. 

Anonymkode: 9c205...165

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far etter en blodpropp i beinet har gått rundt med hudfargede støttestrømper i lang tid nå. Ligner litt på nylonstrømper, men er nok til et helt annet formål. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prøvde sikkert å hindre gnagsår på føttene. Nylonsokker er et velkjent kjerringråd for å forebygge gnagsår. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne karen, som tenner på skinny jeans og menn i damestrømper, gir seg ikke ..... 

Anonymkode: 04e6c...2db

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker da selv mye nylonstrømper, akkurat nå er det denne jeg har på😊

6CF17454-749C-4DBC-9311-1ED7448F4529.jpeg

Anonymkode: 714ba...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med et sabla gnagsår på den ene foten fordi jeg var så dum at jeg hørte på KGs motepoliti, og gjorde noe jeg egentlig ikke kan fordra, nemlig å gå barbeint i skoa. Jeg skulle nok heller gjort som "nylonstrømpemannen". :jepp: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis menn ikke skal bruke nylonstrømper eller støttestrømper. Hvorfor lager de det til menn da? 

Friluftslivet mitt fikk en opptur når jeg hørte på kjerringrådet og har hatt tynn nylonstrømpe innerst. Slet mye med gnagsår før, men ikke hatt det på mange år. 

Når jeg er på verstingplasser for flått på vestlandet. Bruker jeg alltid tynn strømpebukse når jeg går med shorts. Ser litt rart ut. Men det får det bare gjøre. Heller det enn å bli sengeliggende i mange år med borrelia. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett en eneste mann med nylonstrømper. 

Anonymkode: 2eb2d...620

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (som er mann) bruker nylonstrømper og ikke strømpebukse.. Årsaken er at har fått gule stafolokokkler i en lilletåa. Så jeg går til lege å får skiftet bandasje annen hver dag. Og i samråd med legen så må foten få luft og ikke bli for varm for det vil fort bli ekstra rabalder der nede. Så da bruker jeg langbukse og knestrømper eller halvstrømper på begge føttene.

Jeg må få skryte litt også, det er så behagelig å gå med at jeg kan godt gå med etter jeg har fått unnagjort antibiotikakuren....sukk som jeg har igjen en uke av nå....

Anonymkode: 4b6d6...c9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.7.2018 den 2.23, AnonymBruker skrev:

Har aldri sett en eneste mann med nylonstrømper. 

Anonymkode: 2eb2d...620

Jeg kan ikke huske å ha sett noen kvinner med det siden 17mai. Så ironisk nok er vi nordmenn som bor i kalde nord helt elendig til å bruke strømpebukse. Man skal ikke lenger enn til Danmark, Estland, Litauen før folk er flinkere til å pynte seg og bruke det. Så når det dør ut hos kvinner. Så ser det ut som det blir mer vanlig blandt menn av praktiske årsaker. 

Virker som kvinner har lagt strømpebuksa for hat her til lands. 

 

Anonymkode: 9c205...165

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På apoteket selger de kompresjonsstrømper, som ligner helt på nylonstrømper. Kanskje det var dette han brukte? De fåes kjøpt i brunt og sort. 

Anonymkode: 0544a...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker strømpebukse hver dag om vinteren. 

Ser ikke noe problem om noen vil bruke strømpebukse sammen med shorts. Gjør som du vil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.7.2018 den 10.58, AnonymBruker skrev:

En dag jeg tok bussen til byen merket jeg at en mann som satt på motsatt side av meg hadde hudfargede nylonstrømper på seg.

Han hadde lette fine sommersko,skinny jeans og lys t-skjorte.

Med første øyenkast tenkte jeg mitt, men etter og ha målt typen fra topp til tå så synes jeg det så fint ut, han fikk solbrune glatte føtter og det så veldig sommerlig ut.

Er dette blitt mer vanlig nå,andre som har lagt merke til menn i nylonstrømper.

Anonymkode: 13445...e7a

Ja, det har det. Gjør det selv også, trange jeans og hudfargede nylonstrømper og strømpebukser på vinteren😉

Anonymkode: b1061...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg er mann å bruker nylonstrømper/ strømpebukser. De finnes også til menn å kjøpte lenge de.. Nå kjøper jeg både den sorten å også den til damer nettopp fordi de er såpass like at jeg handler de der det er mest praktisk.. Bruker de også av samme grunner som damer vil jeg tro. Varme, bein som ser bedre ut, samt hater å være naken i skoene om sommeren.. Hater klumpete lange underbukser.. Er og litt småirritert når min bedre halvdel stjeler mine hver gang hun skal pynte seg😂

Synes folk skal få lov til å gå med det de trives med.. 

Det var vel å ei tid kvinner ble sett rart på når de gikk med bukser...👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2018 den 10.58, AnonymBruker skrev:

En dag jeg tok bussen til byen merket jeg at en mann som satt på motsatt side av meg hadde hudfargede nylonstrømper på seg.

Han hadde lette fine sommersko,skinny jeans og lys t-skjorte.

Med første øyenkast tenkte jeg mitt, men etter og ha målt typen fra topp til tå så synes jeg det så fint ut, han fikk solbrune glatte føtter og det så veldig sommerlig ut.

Er dette blitt mer vanlig nå,andre som har lagt merke til menn i nylonstrømper.

Anonymkode: 13445...e7a

Det er hvertfall IKKE særlig mandig. Homse eller transe tenker jeg da.

Anonymkode: cdfbf...4dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde det ikke snart opprettes et forum hvor fetisjistene kan få boltre seg, så vi slipper å ha de i alle tråder rundt om?

Jeg synes menn som blir kåte av å ha på seg dameklær skal være et annet sted å skrible enn i dette underforumet 🙄

Anonymkode: 0c8be...aaa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...