Gå til innhold

Jeg er alltid sist!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

når det gjelder det meste i livet. Alle rundt meg har hatt kjæreste, sex. Jeg datet en kompis for 3 år siden fordi jeg etter hvert fikk følelser for han, og han hadde heller aldri hatt kjæreste. men vi gled fra hverandre fordi vi dro det ut og flyttet hvert vårt sted (han er 1 år eldre) og han har fått sin første dame for snart 1 år siden.
Så traff jeg en ny mann som var singel og ikke har hatt kjæreste. han er 2 år eldre enn meg. uten å måtte forklare så følte jeg at dette passet svært dårlig. situasjonen min og han nye var ikke slik som situasjonen til kompisen min og den nye dama hans. 
Og nå venter jeg bare på at han her også blir opptatt. Så hva er det med meg siden jeg ikke har klart og finne noen enda?? 

Anonymkode: a94f6...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

når det gjelder det meste i livet. Alle rundt meg har hatt kjæreste, sex. Jeg datet en kompis for 3 år siden fordi jeg etter hvert fikk følelser for han, og han hadde heller aldri hatt kjæreste. men vi gled fra hverandre fordi vi dro det ut og flyttet hvert vårt sted (han er 1 år eldre) og han har fått sin første dame for snart 1 år siden.
Så traff jeg en ny mann som var singel og ikke har hatt kjæreste. han er 2 år eldre enn meg. uten å måtte forklare så følte jeg at dette passet svært dårlig. situasjonen min og han nye var ikke slik som situasjonen til kompisen min og den nye dama hans. 
Og nå venter jeg bare på at han her også blir opptatt. Så hva er det med meg siden jeg ikke har klart og finne noen enda?? 

Anonymkode: a94f6...184

Har vært og er forsatt sist i 29 år (noe jeg tar fullt ansvar for, jeg var idiot når jeg hadde sjansen og ikke tok noen, fordi selvbildet mitt var så lavt, og nå er det for sent da jeg er ødelagt), høres ihvertfall ut som du har litt erfaring så kanskje ta en alvorlig kikk på hva som gjorde at dere gled fra hverandre, med mindre det var at han var utro så er det sikkert ting du kunne gjort bedre også. Og du fant jo tydeligvis en ny fyr men du sier at det ikke passet, men samtidig sier du at du venter bare på at han også blir opptatt så hva betyr det? 

Er du den som forventer at menn skal prøve seg på deg eller er du aktiv når det kommer til å vise interesse? Er du primært ute etter sex eller vil du ha et forhold? Slike ting er viktige å finne ut av for å vite hva du kan gjøre med situasjonen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cbunke90z skrev:

Har vært og er forsatt sist i 29 år (noe jeg tar fullt ansvar for, jeg var idiot når jeg hadde sjansen og ikke tok noen, fordi selvbildet mitt var så lavt, og nå er det for sent da jeg er ødelagt), høres ihvertfall ut som du har litt erfaring så kanskje ta en alvorlig kikk på hva som gjorde at dere gled fra hverandre, med mindre det var at han var utro så er det sikkert ting du kunne gjort bedre også. Og du fant jo tydeligvis en ny fyr men du sier at det ikke passet, men samtidig sier du at du venter bare på at han også blir opptatt så hva betyr det? 

Er du den som forventer at menn skal prøve seg på deg eller er du aktiv når det kommer til å vise interesse? Er du primært ute etter sex eller vil du ha et forhold? Slike ting er viktige å finne ut av for å vite hva du kan gjøre med situasjonen din. 

Vi gled fra hverandre fordi vi traff nye mennesker på forskjellige steder, og jeg merket at følelsene ikke lenger var så sterkt tilstede. Men nå kjente jeg han godt. Gir likevel F i han nå, for det er null følelser der. Jeg forelsket meg i en ny.

det er bare at her tok jeg heller ikke sjansen pga lavt selvbilde. Føler det blir feil å kontakte han nå siden jeg ikke har vist interesse alle gangene. Sitter med en følelse av at jeg kommer til å bli avvist også. Jeg tar aldri initiativ. 

Sex utenfor forhold er ikke min greie, så jeg må i hvertfal være i et forhold

Anonymkode: a94f6...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi gled fra hverandre fordi vi traff nye mennesker på forskjellige steder, og jeg merket at følelsene ikke lenger var så sterkt tilstede. Men nå kjente jeg han godt. Gir likevel F i han nå, for det er null følelser der. Jeg forelsket meg i en ny.

det er bare at her tok jeg heller ikke sjansen pga lavt selvbilde. Føler det blir feil å kontakte han nå siden jeg ikke har vist interesse alle gangene. Sitter med en følelse av at jeg kommer til å bli avvist også. Jeg tar aldri initiativ. 

Sex utenfor forhold er ikke min greie, så jeg må i hvertfal være i et forhold

Anonymkode: a94f6...184

Ikke begå mine feil, jeg var ekstremt stygg når jeg vokste opp og ble mobbet pga utseende, så når jeg begynte å se grei, normal ut når jeg var 18-19 så trodde jeg forsatt at jeg var for stygg for jenter. Så når jeg skjønte at jeg ikke var stygg lenger var det for sent for da hadde jeg fått fysiske problemer og dating ble umulig. 

Hvorfor blir det feil å kontakte han? Det er jo ikke uvanlig at man er kjent med noen og så senere blir interessert. Send han en melding og spør om han vil bli med på noe enkelt som en film kveld, bowling, mcdonalds, er egentlig ikke nøye. Sier han nei er det virkelig ikke det verste som kan skje, er ikke gøy å bli avvist men det er ikke bli slått opp med av noen man elsker vondt. Er mulig han tror siden du ikke har vist interesse at du ikke har likt ham så derfor han han ikke bedt deg ut, så om du da ber han med ut og han virker entusiastisk på daten så er nok sjansen for at han har hatt lyst uten å ha turt for å være redd for å ødelegge et potensielt vennskap. 

Begynn å ta intiativ, og da mener jeg ikke gå på byen og gni rompa di opp mot alle gutta du møter. Men ikke gå å forvent at det skal skje noe ved å bli bedt ut bare fordi det er det som har skjedd med venninnene dine. Vi menn kan jo heller aldri vite når det blir tatt godt imot, ikke bare risikere vi menn å bli avvist når vi spør noen ut, men kan risikere å få langt verre svar en nei takk og bli direkte hånet eller "eww tror du virkelig at jeg vil gå ut med en som deg?" (vi må forvente slike reaksjoner bare om vi ber en dame opp til dans) Det fleste menn derimot blir oppdratt til å skal behandle kvinner bra, så om vi ikke er interessert vil vi ikke såre jenta. Og kommer til å avvise deg på en fin måte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...