Gå til innhold

Hvor er den ekte kvinnen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun som holder kroppen sin bra etter passert 25, gjerne er jomfru eller har få sexpartnere. Ikke drikker alkohol og ikke bryr seg bare om utseendet sitt? altså, ei med ekte vare, ekte pupper og ekte ansikt.

Anonymkode: ecbfc...108

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjemmer seg for menn som deg som innbiller seg at de har krav på gode kvinner helt uten videre. Hva kan du tilby henne? Kanskje du får lokket hun fram. 

Must er: stor pikk, god seksuell erfaring, sexappeal, fin personlighet, gode gener og gode holdninger, avslappet oppførsel, romantisk, drikker ikke, snuser ikke, røyker ikke, gøyale venner, hus eller fin stor leilighet 

Anonymkode: a26ab...539

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjemmer seg for menn som deg som innbiller seg at de har krav på gode kvinner helt uten videre. Hva kan du tilby henne? Kanskje du får lokket hun fram. 

Must er: stor pikk, god seksuell erfaring, sexappeal, fin personlighet, gode gener og gode holdninger, avslappet oppførsel, romantisk, drikker ikke, snuser ikke, røyker ikke, gøyale venner, hus eller fin stor leilighet 

Anonymkode: a26ab...539

Bruker ikke dop, kjøper ikke sex, ikke religiøs, har 6pax, går ikke rundt og syter. Har hår på hodet +++

Anonymkode: 27481...13f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører bil, maskulint ansikt, har en mannlig jobb, gjerne brannmann eller supermann, har mye penger, ønsker barn +++

Anonymkode: 0a6ec...48c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig hjemme hos seg selv og har det greit med det siden det ikke er så mange menn som kan matche dette. 

Anonymkode: f954c...3ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun som holder kroppen sin bra etter passert 25, gjerne er jomfru eller har få sexpartnere. Ikke drikker alkohol og ikke bryr seg bare om utseendet sitt? altså, ei med ekte vare, ekte pupper og ekte ansikt.

Anonymkode: ecbfc...108

Hva får deg til å tro at slike damer vil ha deg?

Anonymkode: 6c463...a47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun som holder kroppen sin bra etter passert 25, gjerne er jomfru eller har få sexpartnere. Ikke drikker alkohol og ikke bryr seg bare om utseendet sitt? altså, ei med ekte vare, ekte pupper og ekte ansikt.

Anonymkode: ecbfc...108

hehe du beskriver meg på en prikk

men nå er jeg 30 og gift og har fått barn. 

jeg har hatt 2 partnere utenom min mann, aldri hatt sex utenom forhold. Drikker ikke, røyker ikke

Anonymkode: c7b50...018

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lete på kristne nettdatingsider.

Men avstår du fra sex og? Og hvilke gode verdier har du?

Anonymkode: d3e7a...9e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som henne er overalt men dere mannfolk ser dem ikke fordi det er de som er kunstige tvers igjennom som får all oppmerksomheten deres.

Anonymkode: 882d3...0f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som ei pinglekvinne i mine ører🤗

Anonymkode: eb122...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deesuten - hvis hun er så gammel og jomfru må hun ha veldig lav libido og det lover ikke så godt i min bok...

Anonymkode: 882d3...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Deesuten - hvis hun er så gammel og jomfru må hun ha veldig lav libido og det lover ikke så godt i min bok...

Anonymkode: 882d3...0f8

Det stemmer ikke. Jeg er jomfru. Men er ikke aseksuell av den grunn. Seksualiteten "ligger i dvale" fordi man ikke bruker den. Det er bl.a derfor man i kristne miljøer blir oppfordret til ikke å onanere... 

Anonymkode: 58532...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun som holder kroppen sin bra etter passert 25, gjerne er jomfru eller har få sexpartnere. Ikke drikker alkohol og ikke bryr seg bare om utseendet sitt? altså, ei med ekte vare, ekte pupper og ekte ansikt.

Anonymkode: ecbfc...108

Er du over 25 med fin og stram kropp da? Og jomfru/seksuelt uerfaren? Og avholds? Med stor pikk?

Anonymkode: 071fa...461

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...