Gjest Jente - 34 Skrevet 24. september 2005 #122 Skrevet 24. september 2005 Jeg hadde med en mann hjem fra byen forrige helg for å kose litt på nachspiel. Han hadde alt for lite utstyr...jeg kjente jo fort hva som rørte seg der nede og det var stivt, ja, men ikke noe størrelse på det Jeg hadde gledet meg til en kveld med litt action, men sa bare god natt til ham etter at jeg mistet lysten fullstendig etter å ha kjent etter på hvor liten den var. For å ha sex må en liksom bli litt tent da. Det samme skjedde i helgen: jeg danset med en gift kollega, han fikk stiv penis og sa fra om det (!) "kjenner du at jeg reagerer på deg"..Så svarte jeg før jeg tenkte (burde jo ikke såre ham..) og sa "nei, kjenner ingenting jeg".
Gjest liten p Skrevet 26. september 2005 #123 Skrevet 26. september 2005 Herlig sånn skal det gjøres. Jeg stod selv i en bar en gang det kom bort en frekk dame. "Jeg kan se at du har liten pikk" sa hun plutselig til meg. Jeg ble helt lamslått. "Hadde jeg ikke rett kanskje?" sa hun så. "Jo" var alt jeg fikk svart før hun snudde seg og gikk. Jeg ble voldsomt lei meg og gikk rett hjem. Etterpå måtte jeg innrømme at jeg faktisk syntes hun var tøff som sa noe sånt. Hadde jeg dårlig selvtillit med jenter før det, ble det i alle fall ikke noe bedre etter dette.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #124 Skrevet 26. september 2005 liten p: har du egen "small penis club" t-skjorte når du går ut? Hvordan kunne hun vite det?
Gjest liten p Skrevet 26. september 2005 #125 Skrevet 26. september 2005 Jeg aner ikke hvordan hun kunne vite det og det er jo mulig hun bare tok en sjanse, men effekten ble jo som hun regnet med vil jeg tro. Nå var jeg sikkert ikke den eneste i baren med liten pikk den kvelden.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #126 Skrevet 26. september 2005 det var faens meg like harry og uinteligent som hvis en mann går uprovosert bort til en fremmed dame og si "du har brei fitte, det ser jeg på deg!". han hadde fått juling, om ikke av henne, så av en annen "beskyttende" mann i baren kanskje det var det hun trengte? en real ørefik for dårlig folkeskikk?!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #127 Skrevet 26. september 2005 Vel var det frekt av damen å si noe slikt i offentligheten/ på byen/ i baren Men jeg synes det må kunne gå an å si i fra like før et ONS eller sex med en foir første gang...det kan faktisk være at kvinnen synes dette er en så stor turn-off at hun mister all lyst. Da kan hun jo ikke fullføre og må nesten forklare seg for hvorfor hun ble lang i masken. Noen stikker av, andre sier i fra på en pen måte...det er ikke alltid greit for en jente å bli kjempeskuffet over det de trodde skulle bli en spennende og opphissende opplevelse - de forventet utstyr, men fikk fliser.
momo Skrevet 30. september 2005 #129 Skrevet 30. september 2005 Jeg hadde en kjæreste med ekstremt liten penis, og selve penetreringen var ikke det store, men med alt det andre han gjorde i senga, så var han faktisk en av de bedre jeg har hatt. Tror du må finne ut om du virkelig elsker kjæresten din, for gjør du det, må dere bare jobbe med og få sexlivet bedre.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #130 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg hører hva du sier, med at flinkhet på andre områder enn selve penetreringen kan veie opp for liten penis. Men ærlig talt, i lengden blir det litt ensformig. Man vil etterhvert savne litt røff action der nede også, og da kan ikke kjærtegn og dildo erstatte en velutstyrt mann. Dessverre.
Gjest gjest123 Skrevet 31. mai 2007 #131 Skrevet 31. mai 2007 Hvilke stillinger er best når man har ca 10cm da?
Jalp Skrevet 31. mai 2007 #132 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg har et problem som jeg ikke trodde jeg skulle få. Har vært sammen med en nydelig gutt i snart 2 år, og vi har det bra. Har hatt to lange forhold før, og i begge har det vært svært bra sex. Men med min nåværende kjæreste blir det aldri bra, han har veldig liten penis. Vi har målt den, og den er 10 cm og tynn. Jeg tenkte ikke noe særlig på det i begynnelsen av forholdet, men nå har det blitt et stort problem, jeg får ingen ting ut av sexen da jeg ikke kjenner noe særlig under penetrering. Dette igjen gjør at det blir litt turnoff å se den, da den minner meg på den ikke duger. Nå har vi skjelden sex, og jeg begynner å lure på hvor lenge vi kan ha det sånn.. har begynt å fantaser mye om en stor.. Skal jeg gjøre det slutt? Jeg er jo kjempe glad i han, men hele foholdet lider nok under at vi har dårlig og skjelden sex, vi får ikke nok nærhet. Føler liksom at det er en overflatisk/teit grunn til å gjøre det slutt.. men et liv med dårlig sex vil jeg ikke ha. Det er ditt valg, og det er du som skal leve med dine beslutninger. Jeg skal stille noen spørsmål som du kan tygge litt på. -Er det mannen eller pikken hans du skal bygge din framtid på? -Ville du synes det er greit å bli dumpet på grunn av en eller annen fysisk "skavank"? -Er det et samfunn som aksepterer slike holdninger du ønsker at dine barn skal vokse opp i? -Hvis du får en sønn som har liten pikk, hvilke holdninger vil du forfekte i forhold til kropp og seksualitet til han? -Hvilke holdninger ønsker du å stå for i forhold til kropp og seksualitet? Jeg er helt sikker på at du tar en gal avgjørelse, hvis du går fra en mann du er glad i, kun fordi du ikke er fornøyd med pikken hans. Hvis du aksepterer den type holdninger, har du ingenting å klage på den dagen en framtidig partner dumper deg fordi han syntes f.eks. at puppene dine henger for mye. Er det et slikt samfunn du vil leve i? Endret 31. mai 2007 av Jalp 1
Gjest Gjest28 Skrevet 31. mai 2007 #133 Skrevet 31. mai 2007 Jeg skal stille noen spørsmål som du kan tygge litt på. Med tanke på at du har gravd opp en tråd som er to år gammel, tipper jeg hun har tygd ferdig for lenge siden...
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2007 #134 Skrevet 31. mai 2007 Kvinner flest er opptatt av menns utseende, utdannelse og rikdom. I tillegg synes de det er fint at menn har en stor pikk. De vil aldri innrømme det, men slik er det jo. De later som ingen av de ovennevnte faktorene har betydning ved valg av kjæreste/livspartner, mens de samtidig kretser i flokk rundt samme type menn. De ettertraktende mennene er så i vinden at kvinner ikke bryr seg om de har barn med en eller flere kvinner fra før av. Tvertimot er mange barn og mange tidligere partnere et tegn på høy status og gode gener. Og rundt omkring i Norge sitter det igjen masse ungkarer som ingen kvinner vil ha.
Jalp Skrevet 31. mai 2007 #135 Skrevet 31. mai 2007 Med tanke på at du har gravd opp en tråd som er to år gammel, tipper jeg hun har tygd ferdig for lenge siden... Ooops...det så jeg ikke gitt... Innlegget før mitt hadde ført til at tråden hadde kommet inn på oversikten over de siste innleggene. Vi får vel bare håpe at Hanne23 nå har blitt to år eldre og en smule klokere.
Gjest Bellatrix Skrevet 31. mai 2007 #136 Skrevet 31. mai 2007 Det er ditt valg, og det er du som skal leve med dine beslutninger. Jeg skal stille noen spørsmål som du kan tygge litt på. -Er det mannen eller pikken hans du skal bygge din framtid på? -Ville du synes det er greit å bli dumpet på grunn av en eller annen fysisk "skavank"? -Er det et samfunn som aksepterer slike holdninger du ønsker at dine barn skal vokse opp i? -Hvis du får en sønn som har liten pikk, hvilke holdninger vil du forfekte i forhold til kropp og seksualitet til han? -Hvilke holdninger ønsker du å stå for i forhold til kropp og seksualitet? Jeg er helt sikker på at du tar en gal avgjørelse, hvis du går fra en mann du er glad i, kun fordi du ikke er fornøyd med pikken hans. Hvis du aksepterer den type holdninger, har du ingenting å klage på den dagen en framtidig partner dumper deg fordi han syntes f.eks. at puppene dine henger for mye. Er det et slikt samfunn du vil leve i? Veldig godt skrevet. Kjærlighet er mer enn en stor pikk.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2007 #137 Skrevet 2. juni 2007 Jaja. Det ser dårlig ut for meg tydligvis, i og med at de fleste jenter/kvinner ser ut til å ha liten/ingen nytte av liten pikk... At det faktisk er slik må jeg vel bare akseptere, på tross av at jeg egentlig savner det å være i et forhold. Dessuten, om jeg i et hvilket som helst forhold ikke kan være tilstrekkelig, vil det nok tære såpass på selvtilliten at det ikke er verdt det... Trist, men det er jo levbart å være singel også.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #138 Skrevet 4. juni 2007 http://www.jes-extender.dk/cms.ashx/!l...b-NO/front.html Denne har er dokumentert å gi en økning i lengde på 24-29% og en økning i omkrets på 19% i løpet av 3-4 måneders intensiv bruk eller 1-2 års moderat bruk. Etter det tror jeg man kan få ytterligere økninger også. Det er ikke bivirkninger og det er grundig dokumentert. Ta kontakt med androlog Ken Purvis for råd. Søk på hans navn og penisforlenger og finn dagbladartikkelen der han annbefaller den (man kan godt bruke den kortere om dagen, men over lengre tid enn det han sier i intervjuet. I tillegg så går det ann å lære seg å knipe så hardt at man kan holde et egg som via en snor er festet til ett femkilos lodd. Da kjennes også en veldig liten penis godt. Det ville fortsatt vært mye bedre med en tykk, men det er ikke utenkelig at en liten vil føles bedre når man er så sterk enn en passe stor en gjorde da man var svak. Både penisforlenging og knipeøvelser med egg og lodd krever en virkelig stor innsats for å komme på disse nivåene, men det vil skje hvis man legger ned innsatsen. I tillegg kan dere studere nærmere hvilke stillinger som gir mer friksjon, og hvordan han kan treffe g-punktet mest mulig presist. Han kan også putte en finger inn i deg analt og presse mot kjeden, eller du kan bruke en buttplug under samleiet, for at det skal bli tranger. Du burde google ting som smal penis guide og lignende og se hva du finner. Generelt så har jeg stor forståelse for at damer trenger en penis som føles tilfredstillende og om dette er nok i deres tilfelle vet jeg ikke. Ikke bebreid deg selv for mye hvis du ikke føler at det går.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #139 Skrevet 4. juni 2007 Dette er akkurat like stort problem innen hver rase fordi penis og vagina er tilpasset hverandre internt i rasene. Svarte menn har større pikk, men svarte kvinner har større fitte, Hvite kvinner og menn er litt større enn latinoer og mye større enn asiater. Kvinnene som her klager over norske menn generelt, rakker derfor like mye ned på sin egen posisjon innenfor dette systemet. Norsk fitte er ikke attraktivt for noen andre enn negere, for alle andre raser og svært mange hvite, er dere altfor vide og dype
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #140 Skrevet 4. juni 2007 Liten kan være fantastisk og mye bedre enn stor...såfremt de små har en bra tykkelse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå