Gå til innhold

Lei av liten

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tror det er noen som trenger å gjøre litt knipe-øvelser her.

Ja, og de kan gjerne knipe igjen munnen i samme slengen ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor kan ikke kvinner si at de foretrekker en stor en over en liten en uten at enkelte menn snurt slenger med kjeften om at vi da sikkert har slafsefitte og må gjøre knipeøvelser? Det blir jo for dumt.

Nå har jeg snart fire barn, men jeg husker det året jeg debuterte, og selv da merker jeg forskjellen på en liten og en stor. Klart det er forskjell. Og så må man ikke glemme at tanken på en stor en er mer opphissende enn tanken på en liten en. Om en man er helt gjennomsnittlig så er det helt greit. Men alt under det blir for smått. Men det er selvfølgelig min personlige mening. Noen liker det vel smått og. Når vi i venninnegjengen prater om slikt er det ingen som sier at de foretrekker de som er under gjennomsnittet.

Når menn prater så er det vel enkelte ting de foretrekker med oss kvinner også.Vi får jo virkelig vite våre feil og mangler om vi har for små pupper, for korte bein, for bred over baken etc. Dere er ærlige om slikt med hverandre går jeg ut i fra. Det er vi kvinner også.

Noen menn er alt for små. At det er et sårt og ømt tema forstår jeg. Men slutt å skylde på slafsefittene....det blir bare flaut.

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen min er nesten litt for stor!! :sjarmor:

Men jeg har vært borti en bitteliten, og da stoppa alt helt opp for min del! Det er lenge siden, men jeg lurer den dag i dag på hvordan han har klart å lage barn! :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvorfor kan ikke kvinner si at de foretrekker en stor en  over en liten en uten at enkelte menn snurt slenger med kjeften om at vi da sikkert har slafsefitte og må gjøre knipeøvelser? Det blir jo for dumt.

Det er ikke det som er problemstillingen. Spørsmålet er ikke hva man foretrekker. Spørsmålet er om man skal dumpe drømmemannen fordi pikken hans er for liten.

Jeg har ingen problemer med å forstå at dette med størrelse faktisk kan bety en del rent seksuelt. Jeg håper derimot jeg klarer å holde meg laangt unna kvinner med absolutte størrelse-krav til mannen.

Det er også noe annet å være i et forhold og oppdage at hm dette er litt problematisk og det synes jeg er dumt, slik trådstarter skriver, og det å melde at under middels stor pikk => uaktuell som livspartner.

Jada sex er vikting osv osv men står og faller hele den seksuelle nytelsen på hvilken friksjon eller press mannen klarer å påføre kvinna i ytre deler av vagina og indre kjønnslepper under penetrering?

Skrevet
Jeg føler med deg og forstår godt at det ikke er særlig spennende med små og gjennomsnittelige peniser.  

8)

Jeg skjønner at hun sliter med dette jeg! Det må jo være utrolig kjedelig å ha sex med kjæresten sin når hun ikke kjenner at han er inni henne- selv om hun er glad i ham. 10 cm lang, OG tynn er jo ikke særlig stort akkurat.

Men gjennomsnittlig? Har lest at gjennomsnittet hos norske menn er 16,5 cm, og hva er galt med det,liksom? Det er liten vits med en på 25 cm for å si det sånn, man får jo ikke plass til hele likevel,da...

Men trådstarter; Hva sier kjæresten din om dette? Har han komplekser? Tenker han over dette selv? Håper du finner ut av dette- skjønner godt det er frustrerende for deg, og jeg syns veldig synd på kjæresten din også!

Gjest Slafsefitte
Skrevet

En norsk gjennomsnittsfitte er 9 cm dyp. Resten går på utvidelse/elastisitet. Selv 10 cm kan få problemer med å få plass i garasjen, hvis det ikke har stått en lastebil der fra før.....

Gjest PittBrad
Skrevet
En norsk gjennomsnittsfitte er 9 cm dyp. Resten går på utvidelse/elastisitet. Selv 10 cm kan få problemer med å få plass i garasjen, hvis det ikke har stått en lastebil der fra før.....

:hoho:

Takk.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvorfor kan ikke kvinner si at de foretrekker en stor en  over en liten en uten at enkelte menn snurt slenger med kjeften om at vi da sikkert har slafsefitte og må gjøre knipeøvelser? Det blir jo for dumt.

Nå har jeg snart fire barn, men jeg husker det året jeg debuterte, og selv da merker jeg forskjellen på en liten og en stor. Klart det er forskjell. Og så må man ikke glemme at tanken på en stor en er mer opphissende enn tanken på en liten en. Om en man er helt gjennomsnittlig så er det helt greit. Men alt under det blir for smått. Men det er selvfølgelig min personlige mening. Noen liker det vel smått og. Når vi i venninnegjengen prater om slikt er det ingen som sier at de foretrekker de som er under gjennomsnittet.

Når menn prater så er det vel enkelte ting de foretrekker med oss kvinner også.Vi får jo virkelig vite våre feil og mangler om vi har for små pupper, for korte bein, for bred over baken etc. Dere er ærlige om slikt med hverandre går jeg ut i fra. Det er vi kvinner også.

Noen menn er alt for små. At det er et sårt og ømt tema forstår jeg. Men slutt å skylde på slafsefittene....det blir bare flaut.

Enig! Bra skrevet.. :P

Det blir faktisk for dumt å kalle jenter for slafsefitter bare fordi de slumper til å foretrekke store peniser og utstyr!

Gjest meg26
Skrevet

Du er din egen lykkes smed, og blir du ikke lykkelig av å være sammen med en mann med en bitte liten penis på 10 cm så burde du ikke være det. Tror ikke mange ville holdt ut det.

Det er selvsagt veldig synd på mannen, men det kan ikke du ta hensyn til.

Det gjelder deg og ditt liv, og med valg av partner må en ta hensyn til seg selv.

Har selv vært i en lignende situasjon, og den dagen jeg hadde sex igjen med en større skjønte jeg at jeg hadde gjort det riktige. Den sexen var deilig...

Gjest Fornøyd jente
Skrevet
Du er din egen lykkes smed, og blir du ikke lykkelig av å være sammen med en mann med en bitte liten penis på 10 cm så burde du ikke være det. Tror ikke mange ville holdt ut det.

Det er selvsagt veldig synd på mannen, men det kan ikke du ta hensyn til.

Det gjelder deg og ditt liv, og med valg av partner må en ta hensyn til seg selv.

Har selv vært i en lignende situasjon, og den dagen jeg hadde sex igjen med en større skjønte jeg at jeg hadde gjort det riktige. Den sexen var deilig...

Helt enig i dette!

Det ville faktisk være for galt om en jente skulle finne seg i å være nesten-fornøyd i et helt liv bare fordi mannen har en umerkbar penis..hvilken glede har vel hun av det friksjonsmessig?!

Ingen!

Gjest rutinert
Skrevet
En norsk gjennomsnittsfitte er 9 cm dyp. Resten går på utvidelse/elastisitet. Selv 10 cm kan få problemer med å få plass i garasjen' date=' hvis det ikke har stått en lastebil der fra før.....[/quote']

"Desverre" er det nå slik at denne elastisiteten også ligger rundt 100% i opphisset tilstand. Så tallet for din gjennomsnitts-----, må altså ganges med ca 2 for å få det egentlige bunnmålet..

MEN..min erfaring (som mann) er at lengden nesten ikke er viktig i det hele tatt - men tykkelsen.

Grovt rør gjør underverker, ikke en tynn pinne,he !!

Skrevet

jeg lurer på hvordan jeg ville sett på mannen dersom han dumpet meg fordi jeg var for vid jeg?

vi hadde det supert på alle andre områder, elsket hverandre og passet perfekt på andre områder, men han følte ikke noe særlig når vi hadde sex fordi jeg var for "stor" for ham, så da måtte vi kuttet forholdet.

:-?

jeg er helt enig i at sexen er en viktig del og at det må funke, har vært i forhold der det ikke har funket (ikke pga str), og det var uholdbart og tæret på følelsene!

har du ingen mulighet til å føle seksuell tilfredsstillelse uten at hans penis penetrerer deg?

ikke engang om han bruker noe slags "hylster" slik Hix la ved link med?

eller at han bruker vibrator til å penetrere deg, mens han likevel ligger nært deg?

har dere prøvd alt? eller er det som en annen spurte om, dråpen som fylte begeret?

er alt annet så perfekt at det kun står på hans størrelse og din mangel på å klare å oppnå nytelse ved hjelp av hjelpemidler som gjør at du vurderer og gå ut?

Gjest MissDarkness
Skrevet
En norsk gjennomsnittsfitte er 9 cm dyp. Resten går på utvidelse/elastisitet. Selv 10 cm kan få problemer med å få plass i garasjen' date=' hvis det ikke har stått en lastebil der fra før.....[/quote']

Kvinner har kun nerver/følelser i inngangen av skjeden, det har ingenting å si hvor lang/dyp ei "slafsefitte" er... men PC-muskelen har alt å si...

Hvis du selv har "liten" og ble fornærmet, si heller det enn å sitte der å slenge men Slafseleppene dine!

Gjest Anonymous
Skrevet

Da jeg møtte kjæresten min var det hele ei ren sexgreie. Vi skulle bare være elskere og hadde hisset hverandre grundig opp i lang tid før vi faktisk hadde sex sammen første gang. Han er ikke 10 cm og tynn, men likevel definitivt den minste jeg har hatt. Selvfølgelig la jeg merke til dette, men vi hadde utrolig bra sex allerede første gangen likevel.

Skal jeg være helt ærlig, så tenkte jeg i etterkant seriøst om jeg virkelig skulle involvere meg i et rent seksuelt forhold med en mann med mindre pikk enn jeg var vant til. Men samtidig tilfredsstilte han meg mer enn noen annen mann jeg hadde hatt sex med. Både med pikken og med munn, hender osv. Jeg beholdt han.

I begynnelsen av elskerforholdet vårt hadde jeg også sex med en annen et par ganger, en som var bedre utstyrt. Og ja, da merket jeg det ekstra godt da jeg var tilbake hos den faste elskeren min at han var mindre. For det er deilig å bli skikkelig fylt opp av en stor pikk. Men dette kan en faktisk langt på vei kompensere med leketøy, f.eks. la han rundpule deg med en ok size dildo en gang iblant. Hvis du er åpen for anal lek, så merker du han kanskje bedre hvis du samtidig har en liten buttplugg inni.

Jeg og kjæresten var faktisk bare elskere i et par år før vi tok steget fullt ut og ble kjærester. Og vi hadde aldri holdt som elskere så lenge om vi ikke tilfredstilte hverandre. Jeg sluttet å ha sex med andre for å slippe nedturen ved å komme tilbake til en liten en pluss at jeg er blitt en jækel med knipemusklene. Jeg kan faktisk komme ved bare penetrering nå, gjort på rette måten.

Hvis du virkelig elsker denne mannen, så finnes det mange måter å kompensere for en liten pikk på - leketøy, fingre, kniping, fokusering på andre ting enn bare penetrering (f.eks klitorisorgasmer) etc. Men dette forutsetter også at han er åpent for dette. At han ikke er så sår pga at han er liten at han later som om han ikke er det, om du skjønner hva jeg mener. Har han derimot selvinnsikt på punktet, uten at det har gått alvorlig ut over selvbildet, så lek dere fram til tilfredsstillelse sammen. Det er absolutt mulig.

Og en ting til, det er faktisk noen fordeler også med liten pikk. De er morsommere å suge fordi du kan få hele inn, og det er faktisk digg å se en mann idet du suger han helt ned til rota. Og er du åpen for anal lek, så er det lettere å ta en liten en analt enn en stor en.

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen min er ikke liten, men jeg får også de mest intense vaginale orgasmer kun ved at han bruker èn finger. Så jeg skjønner ikke problemet...

Tror at de som ser på dette som et problem egentlig er misfornøyd med andre ting i forholdet...

Har også vært sammen med menn med små p*kker, en var vel rundt 10 cm., men jeg hadde faktisk ikke mindre glede av sexen for det.. Havnet jo i seng med han fodi jeg tente på han! Håper ikke svarene her er representative for de fleste av kvinnekjønnet...

• Liker 1
Gjest SuperLiten
Skrevet

For det første hvis den er for liten for deg, så er den for liten uansett hva andre sier.

Det er ikke noe galt å ønske seg en større enn, stort sett ønsker jo alle menn at de selv hadde en som var større.

Var det ikke en undersøkelse her om dagen, som fortalte at nesten 90% av alle menn hadde målt hvor liten/stor penis de hadde, det sier vel alt om hvor opptatt menn er av størelsen.

Når vi først vi er inn på menn, har ikke de mange ønsker og krav i forhold til hvordan en kvinne skal se ut?

Hvis du ikke har noe deilig sex med din samboer mer, så virker forholdet dødfødt.

• 2 uker senere...
Gjest baremeg28
Skrevet

Kjenner meg igjen i denne situasjonen.. hadde det slik i 3 år med exen. Det ble slutt av andre grunner, men da jeg hadde sex igjen med en ny mann var jeg glad. Det var en enorm forskjell! Litt liten kan gå ann, men er den veldig liten slik som du beskriver bør du nok se etter en annen. Kjipt at det er slik, men en stor en er mye bedre enn en tynn en på 10 cm.

Mange jenter tror på alle som sier at størrelsen ikke teller selv når de opplever det motsatte. Lytt heller til deg selv.

Det er selfølgelig trist at virkeligheten er slik, men alt er ikke rettferdig.

Lykke til uansett:)

Gjest rart d der!
Skrevet

Til deg som ikke er fornøyd med 10cm, da har du vel en fitte som er mer "slæfsen" (kravstor om du vil) enn normalen, bare bittelitt kanskje! Og er vel da ikke noen perfekt match med nåværende typen din.... Han har d nok mye bedre med en som har en litt trangere "gang" en deg uansett! Må gå ut i fra at hvis du merker lite til sticken hans, merker nok ikke han så møe til tunellen din heller! Mennesker er forskjellig bygd vettu. Noen har STOR fitte, noen litentranggang, noen har SVÆÆR pikk, noen liten , de aller fleste har gjennomsnitts fitte/pikk. Gjett hvem som passer sammen!!! :tunge1:

• Liker 2
Gjest Anonymous
Skrevet
Til deg som ikke er fornøyd med 10cm' date=' da har du vel en fitte som er mer "slæfsen" (kravstor om du vil) enn normalen, bare bittelitt kanskje! [/quote']

10 cm er faktisk ikke så fryktelig stort. Min pekefinger er nesten 10 cm, og dem har jeg to av alt. Ser ikke grunn til å ha tre.

Gjest Amona
Skrevet

Dette er jo rett og slett bare tåplig. Jenter kjenner faktisk at de blir fingerpult av en gutt, og jeg kjenner faktisk ikke en eneste jente som ikke liker dette. Uansett hvor kort en penis måtte være, så er den langt tykkere enn en finger når den er stiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...