Gå til innhold

Lei av liten

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Liten pikk:

Slettet, Mie (mod)

Endret av Mie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom plutselig på en erfaring jeg har gjort helt på egenhånd, når det kommer til det der med størrelse. Er jeg kåt nok - så kan jeg faktisk veldig godt kjenne en blyant... og jeg er ikke supertrang og har aldri vært det! Så det finnes måter og leve med liten penis på også, man må bare være NOK opphisset på forhånd, og det blir man vel med hjelp av munn og fingre så lenge at man nesten er over toppen... på det tidspunktet tror jeg at selv den minste penis kan gjøre nytten sin. Som sagt; jeg prøvde med en blyant en gang... funket helt fint.

Inni skjeden har man ingen følelser uansett - tenk etter, kan du kjenne at du går rundt med en tampong innvendig? Ikke jeg i hvert fall. Ikke kjenner jeg det når jeg går rundt med knipekulene mine heller (men jeg tror jeg bruker dem feil - for jeg må jo bruke makt for å få dem ut igjen... og som sagt, jeg er ikke spesielt trang etter tre fødseler)

Følelsen sitter helt ytterst i åpningen, og selvfølgelig kjenner du det hvis han treffer eggstokker eller livmormunnen, men det er ikke udelt behagelig akkurat....

Finn nye metoder - lek litt mer, ikke fokuser på selve penetreringen som hovedmålet med sex.

Skrevet

til "liten pikk":

kan det være fordi du var redd for kona di skulle selv finne en med stor kuk bak din rygg at du selv valgte å "donere" bort henne til en du kjente, for å slikt oppnå bedre kontroll over situasjonen? ;)

eller har du klart å overbevise deg selv om noe annet, et mer "edelt" motiv?

Skrevet

Til trådstarter: Dersom et dårlig sexliv gjør at du ikke føler deg lykkelig med din partner, og du har prøvd alt du føler du kan gjøre, synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet for å gå. Skjønner selvfølgelig at det gjør vondt.. :tristbla:

Men handler ikke godt forhold om å være nettopp lykkelig? Dersom du ikke er det er det OK!! at du føler det uansett hva som gjør det. Om det er at du får avtenning av kjæresten eller om det er noe annet så er det ubetydelig!! Du har en grunn du føler er nok for deg selv. Om du elsker han "nok" eller ikke er det bare du som kan svare på. Følelser endrer seg, og et dårlig sexliv kan selvfølgelig være en faktor som endrer ting..

Hvor mye du elsker han er det bare du som vet, men jeg har vært i en lignende situasjon selv (hadde ingenting med størrelsen å gjøre...), og jeg vet hvor ødeleggende det kan være å ha et dårlig sexliv.. Følelsene kan bli ganske så lunkne etterhvert..

Også derfor jeg synes det var VELDIG riktig av deg å ikke si at det er fordi han er liten.. Han kan komme til å få store og ødeleggende komplekser.. det trenger han vel ikke.. :roll:

Blir så lei av sånne "ærlighets-nazier" som på død og liv skal holde sin samvittighet ren. Det kalles HVITE løgner av en grunn, ikke sant!!? Prøv å vær litt mer nyansert da...

Synes du gjorde det rette jeg. Så lenge det var rett for deg, har hva andre sier ingen betydning. Du er, som tidligere nevnt, din egen lykkes smed. Tror ikke eksen din ville blitt videre lykkelig av å være sammen med en ulykkelig kjæreste..

:klem:

Skrevet
Godt å se at flere og flere unge kvinner blir bevisst på hva de vil ha og ikke ha. Flott. Jeg er selv en mann med liten pikk, dvs. den er kort og tykk. De som tror at tykkelse kan kompensere for manglede lengde tar feil. Min kone har aldri fått vaginal orgasme med meg. Hun har alltid måttet bruke dildo på clitoris for å få orgasme. Den eneste stillingen som fungere er bakfra. I misjonærstillingen detter gjerne den korte pikken min ut og det er ikke godt for noen av oss. Jeg hadde lenge lyst til at min kone skulle kunne føle og bli ordentlig fyllt opp av en mann med stor pikk. Hun hadde ikke erfaring med stor pikk fra før og ble skremt da jeg foreslo dette. Etter en tid gikk hun med på å prøve og vi fant en som var villig (faktisk en god gammel venn av meg som jeg kunne stole på og som jeg visste hadde stor kukk). 

Forandringen var total. Jeg har aldri sett min kone så gal. Hun fikk den ene vaginale orgasmen etter den andre uten å være i nærheten av å måtte bruke dildoen. Hun har aldri likt å ta min pikk i munnen, men den store kukken hans suttet hun på som om det skulle vært en slikkepinne. Jeg ble både skremt på egne vegne og glad på hennes vegne. De to har nå sex regelmessig som oftest mens jeg ser på. Jeg for lov til å ta noen få jukk i henne bakfra før hun forlanger at kameraten min skal overta. Hun liker å ligge i misjonærstillingen med ham oppå seg. Han fyller henne helt opp og faller ikke ut slik jeg gjør.

Dette dreier seg om ren sex. Hun har absolutt ingen følelser for kameraten min som er enslig. Hun sier hun elsker meg og vi har et godt familieliv, men den virkelig gode sexen har hun med kameraten min. Mitt råd er derfor til unge kvinner som har kjæreste med for liten pikk; finn en ny kjæreste med stor pikk. Først da blir du seksuelt fornøyd.

trist :tristbla:

Skrevet

hhmmm... tror ikke helt på den historien til "liten pikk" jeg.. det er noe som skurrer... :forvirret:

Skrevet

:grine2:

Råd fra en erfaren:

Gjør både HAN og deg SELV den tjenesten å avslutt forholdet.

Det skal veldig mye til for at denne situasjonen bedrer seg på en eller annen måte, og det er absolutt best å avslutte helst jo før jo bedre.

Lykke til, men føler med dere !!

:grine2: :grine2: Slutt på forholdet?

da blir det mange single menn i Norge Utrolig mange. Let på nett og se hva han Purvis skriver om dette.

Det er ikke utstyret det kommer an på.

skal gutta gjøre det slutt med jenter som ikke har ballonger? :grine2: :grine2:

Skrevet

norske menn ligger bra an i penis-statistikken, men de fleste norske jenter ønsker seg større kuk.

dette tilsier at norske kvinner er helt i toppen når det gjelder slafsefitter! :forvirret:

kniiiiiiiiiiiiip!!!! ;)

Skrevet
Kom plutselig på en erfaring jeg har gjort helt på egenhånd, når det kommer til det der med størrelse. Er jeg kåt nok - så kan jeg faktisk veldig godt kjenne en blyant... og jeg er ikke supertrang og har aldri vært det! Så det finnes måter og leve med liten penis på også, man må bare være NOK opphisset på forhånd, og det blir man vel med hjelp av munn og fingre så lenge at man nesten er over toppen... på det tidspunktet tror jeg at selv den minste penis kan gjøre nytten sin. Som sagt; jeg prøvde med en blyant en gang... funket helt fint.

Inni skjeden har man ingen følelser uansett - tenk etter, kan du kjenne at du går rundt med en tampong innvendig? Ikke jeg i hvert fall. Ikke kjenner jeg det når jeg går rundt med knipekulene mine heller (men jeg tror jeg bruker dem feil - for jeg må jo bruke makt for å få dem ut igjen... og som sagt, jeg er ikke spesielt trang etter tre fødseler)

Følelsen sitter helt ytterst i åpningen, og selvfølgelig kjenner du det hvis han treffer eggstokker eller livmormunnen, men det er ikke udelt behagelig akkurat....

Finn nye metoder - lek litt mer, ikke fokuser på selve penetreringen som hovedmålet med sex.

Jeg har alltid ment at harheten er viktigere enn størrelsen. Vi har, som Mysan sier, ikke så mye følelse inni skjeden, men vi kjenner selvsagt trykk og bevegelse (en tampong ligger jo helt i ro...).

En liten hard pikk kjennes bedre enn en større som er mykere i konsistensen.

Og blyanten er jo ganske hard da Mysan!

Skrevet

Huff, vet ikke hva annet jeg skal si enn at jeg føler med alle de misfornøyde kvinner som sliter i blyant-forhold.

Jeg hadde unnet alle en mann som min, med et enormt og kraftfullt utstyr i orden :sjarmor: Han er en nytelse og...det beste jeg har opplevd. I forhold til eks'ene er han bare best!

Utstyret er i grunnen alt når det kommer til sex - for meg hvertfall.

Skrevet

så du unner andre den? håper han ikke flyr rundt og sprer gleder med sin love-joystick ;):ler:

Gjest liten pikk
Skrevet

Jeg kan godt forstå at flere ikke tror på min historie. Jeg ville nok heller ikke trodd på den dersom jeg var yngre og uten den erfaring jeg er i dag. Det er en kjensgjerning at mange par har problemer med sexlivet i en eller annen form. Særlig i vår tid der det er så mye fokus på sex og alle går rundt og tror at alle andre har et velfungerende sexliv, bare ikke dem selv. I et ekteskap er det mange ting som skal klaffe for at det skal fungere og sex er kun en del, og etter min mening ikke den viktigste delen. Den er svært viktig i ung alder, men blir gradvis mindre viktig. I "gamle dager" var det vanlig at man hadde elskere. Både mannen og kvinnen kunne ha elskere uten av det ble gjort noe vesen ut av det og uten av man kalte det utroskap. Dette gjorde bl.a. at sexpresset som man kan oppleve i et parforhold ble langt mindre.

Det jeg har tatt initiativet til et en livsform som er på fremmarsj, særlig i USA som gjerne et et foregangsland i vår "moderne" tid. Den typen forhold har også en betegnelse, nemlig cuckolding relationship. Årsaken til at jeg har valgt som jeg har gjort et todelt; jeg ville gi min kone seksuell tilfredsstillelse samtidig som jeg hadde en viss kontroll på at vårt ekteskap ikke skulle bli ødelagt av dette. Derfor valgte jeg min gamle venn som har fått utdelt store evner på det seksuelle plan sammen med en meget stor penis som de fleste kvinner (han har hatt mange) blir helt ville av å se og kjenne. Han har fortsatt i en alder av noen og førti en ereksjon som en 18-åring - dvs. knallhard. På andre områder i livet er han svært underutviklet - ikke minst intellektuelt. Han er derfor ingen trussel for meg som ektemann, men er et fint supplement.

Skrevet

Åhhh, jeg er bare sååå drittsur!! :frustrert: Kjæresten min kom på besøk i kveld og han gikk rett bort til laptopen min for å sjekke noe på nettet. Etter en stund leste han opp om hun som var lei av liten k*k og han reagerete på svarene. Han spurte om jeg hadde skrevet at jeg var sammen med en som hadde liten k*k. Jeg lo det litt vekk og sa at jeg skulle nok gjøre det litt senere. Senere på kvelden kom det rart nok på banen igjen. Jeg spurte om han var fornøyd med utstyret sitt. Han sa han var fornøyd. Jeg klarte da å si at den er liten (den er jo det!) og han har nevnt det selv for lenge siden. Han nevnte senere at jeg var stor, eller at han hadde vært sammen med andre jenter som har vært mindre enn meg. :overrasket: Må si jeg fikk det rett i trynet!! :overrasket: Jeg spurte da om ikke han synes at det var logisk når han hadde så liten? Men det var han ikke enig i. Jeg ble bare drittsur og spurte om jeg skulle kjøre ham hjem. Jeg hadde virkelig fått nok av ham i dag!! I bilen på vei hjem foreslo han at vi skulle gjøre div ting på fredag og ha masse sex, jeg sa bare at vi får se. Kan ikke akkurat si at det frister! Må få sagt at jeg har ikke vært sammen med noen som har så lite utstyr som ham, men jeg har ikke sagt det høyt før. Jeg er veldig glad i ham, så har prøvd å gjøre det beste av situasjonen. Jeg har hatt problemer i andre forhold at jeg har vært for trang, så dette er litt kjipt og litt rart. Må si at dette er litt nedsig :roll:

Gjest Til Miss_Alexandria
Skrevet

Du må jo regne med å få svar på tiltale da. Er han for liten for deg er du også for stor for ham! Logisk, ikke sant? Men det har du kanskje ikke tenkt på før? Hva eller hvem er det som avgjør om det er du som er for stor eller han som er for liten? Du?

Skrevet
Du må jo regne med å få svar på tiltale da. Er han for liten for deg er du også for stor for ham! Logisk, ikke sant? Men det har du kanskje ikke tenkt på før? Hva eller hvem er det som avgjør om det er du som er for stor eller han som er for liten? Du?

Joda, har tenkt på det før. Jeg sa jo det i går. Og jeg klarer selv å avgjøre at det er han som er veldig liten. Jeg har ikke hatt dette problemet i andre forhold. Og de som er sammen med en som har en liten en, vet nok hva jeg snakker om... :)

Skrevet
Jeg kan godt forstå at flere ikke tror på min historie. Jeg ville nok heller ikke trodd på den dersom jeg var yngre og uten den erfaring jeg er i dag. Det er en kjensgjerning at mange par har problemer med sexlivet i en eller annen form. Særlig i vår tid der det er så mye fokus på sex og alle går rundt og tror at alle andre har et velfungerende sexliv, bare ikke dem selv. I et ekteskap er det mange ting som skal klaffe for at det skal fungere og sex er kun en del, og etter min mening ikke den viktigste delen. Den er svært viktig i ung alder, men blir gradvis mindre viktig. I "gamle dager" var det vanlig at man hadde elskere. Både mannen og kvinnen kunne ha elskere uten av det ble gjort noe vesen ut av det og uten av man kalte det utroskap. Dette gjorde bl.a. at sexpresset som man kan oppleve i et parforhold ble langt mindre.

Det jeg har tatt initiativet til et en livsform som er på fremmarsj, særlig i USA som gjerne et et foregangsland i vår "moderne" tid. Den typen forhold har også en betegnelse, nemlig cuckolding relationship. Årsaken til at jeg har valgt som jeg har gjort et todelt; jeg ville gi min kone seksuell tilfredsstillelse samtidig som jeg hadde en viss kontroll på at vårt ekteskap ikke skulle bli ødelagt av dette. Derfor valgte jeg min gamle venn som har fått utdelt store evner på det seksuelle plan sammen med en meget stor penis som de fleste kvinner (han har hatt mange) blir helt ville av å se og kjenne. Han har fortsatt i en alder av noen og førti en ereksjon som en 18-åring - dvs. knallhard. På andre områder i livet er han svært underutviklet - ikke minst intellektuelt. Han er derfor ingen trussel for meg som ektemann, men er et fint supplement.

Så bra for deg at du har kulturnasjonen og moralnasjonen USA som forbilde. Og hvem kan motstå vel noe som visstnok er "MODERNE" derfra?!

Men det finnes da også andre kulturer man kan velge som sitt forbilde, mener nå jeg.

Hadde jeg elsket min kone, og hun, uten at jeg har klaget eller er dypt ulykkelig, foreslått at jeg skulle knulle venninna hennes fordi hun hadde ei trangere fitte, så hadde jeg nok takket nei. Men kun hvis jeg VIRKELIG elsket henne, og ville gjøre alt for henne.

Men nå er terningen kastet, så du får klamre deg til det faktum(?) at du er din kamerat overlegen når det gjelder intelektualitet. Men hadde en fyr kommet bort til meg og sagt:" Hør her, du kan knulle øyene ut av kona mi, men husk for all del at jeg har større intelekt enn deg!", så hadde jeg svart (dersom jeg var kåt på henne):"Greit nok, hvor er fitta? Og hvilken bok ønsker du til jul, lille venn?".

Godt for deg å være tilfreds med at når kona di har sex med deg nå, så gjør hun det av ren veldedighet siden du mener at "den virkelige sexen har hun med min kamerat".

Skrevet

På kondomeriet og i lignende butikker finner en dildoer som er tynnere en to fingre, og dildoer som er tykkere en en termos. Og begge modeller selger, hvem tror dere er "termos" kunder, jenter på 16 og 35 kg med sprettrumper kanskje...?

Ja ja vi kan jo drømme om at det ikke finnes noen jenter med dovregubbenshall mellom beina, men det er håp for alle,husk ordtaket; en arm og en fot....

Skrevet
Åhhh, jeg er bare sååå drittsur!!  :frustrert:  Kjæresten min kom på besøk i kveld og han gikk rett bort til laptopen min for å sjekke noe på nettet. Etter en stund leste han opp om hun som var lei av liten k*k og han reagerete på svarene. Han spurte om jeg hadde skrevet at jeg var sammen med en som hadde liten k*k. Jeg lo det litt vekk og sa at jeg skulle nok gjøre det litt senere. Senere på kvelden kom det rart nok på banen igjen. Jeg spurte om han var fornøyd med utstyret sitt. Han sa han var fornøyd. Jeg klarte da å si at den er liten (den er jo det!) og han har nevnt det selv for lenge siden. Han nevnte senere at jeg var stor, eller at han hadde vært sammen med andre jenter som har vært mindre enn meg.  :overrasket:  Må si jeg fikk det rett i trynet!!  :overrasket: Jeg spurte da om ikke han synes at det var logisk når han hadde så liten? Men det var han ikke enig i. Jeg ble bare drittsur og spurte om jeg skulle kjøre ham hjem. Jeg hadde virkelig fått nok av ham i dag!! I bilen på vei hjem foreslo han at vi skulle gjøre div ting på fredag og ha masse sex, jeg sa bare at vi får se. Kan ikke akkurat si at det frister! Må få sagt at jeg har ikke vært sammen med noen som har så lite utstyr som ham, men jeg har ikke sagt det høyt før. Jeg er veldig glad i ham, så har prøvd å gjøre det beste av situasjonen. Jeg har hatt problemer i andre forhold at jeg har vært for trang, så dette er litt kjipt og litt rart. Må si at dette er litt nedsig  :roll:

:ler::ler::ler::ler:

:hoho:

Sorry, men dette er bare morsomt.

For å være seriøs: det kan være litt av et problem for en del jenter, dette med at sex-partneren har såpass lite utstyr at det ikke er til noen glede for jenta. Mange gutter og menn tropper opp og tror de er sex-guder også viser det seg at de er labre, tamme, passive og dårlige verbalt - i tillegg til å være små der nede :roll:

Er det rart enkelte blir lesbiske etter å ha sett Hotel Cæsar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...