Gå til innhold

Lei av liten

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kvinner lyver for å skåne andre. Menn lyver for å fremme seg selv. Av og til er det gerit å lyve.

Kvinner er engler og menn noen jævla kåte drittsekker som runker når de leser innlegg her, men ikke når de lyver for å fremme seg selv. For 2 ting på en gang, det klarer ikke mannen (den tosken).

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er den følelsen av å ikke bli fylt opp, ja, som er verst.

Det å ikke merke at mannen er tilstede der nede og etterpå når jenta utbryter "heh, er det over alt??!" SIER SÅ MYE..

Små snopper er og blir forferdelig grusomt usexy.

Gjest Anonymous
Skrevet

Små snopper er usexy. Et krater mellom beina er også usexy.

Jeg så ett innslag på tv som omhandlet denne strekke-enheten som skal kunne strekke penis 4-5 cm lenger i løpet av 3-6 måneder. Der ble det understreket at den ikke er beregnet for alle. Dersom mannen hadde en pikk større enn 10-12 cm og at dette ble oppfattet som for lite var problemet noe annet enn en for liten pikk.

Når får vi se en vagina-krympe-enhet som jenter kan gå med? Hehehe..

Skrevet

Jeg har vært sammen med en med veeeeeldig liten penis, og vi hadde ingen problemer med sex livet, for sex er så mye mer enn penetrering. Og han var en mester i alt det andre. Så jeg var veldig fornøyd selv om jeg ikke kjente så mye til penisen hans under samleie.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, dette hadde ikke jeg giddet . At sexen er god er det viktigeste i et forhold. Det er rart han ikke forstår det selv. Det finnes mange ekte menn der ute .. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Det finnes mange ekte menn der ute .. :wink:

Så stor penis=ekte mann?

Jeg er selv over gjennomsnittlig utsyrt, men det er definitivt ikke det som gjør meg til mann.

Gjest Gjesta
Skrevet
Så stor penis=ekte mann?

Jeg er selv over gjennomsnittlig utsyrt, men det er definitivt ikke det som gjør meg til mann.

:klappe:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Så stor penis=ekte mann?

Vel, ifølge Guran så har alle ekte menn sprettrumpe og stor pikk, og alle skikkelige kvinner har smal, fast rumpe og store pupper.

Alle vi andre er visst.... noe annet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kvinner er engler og menn noen jævla kåte drittsekker som runker når de leser innlegg her, men ikke når de lyver for å fremme seg selv. For 2 ting på en gang, det klarer ikke mannen (den tosken).

Så men runker ikke når de lyver for å fremme seg selv?

Nei vel. Grisen spiser heller ikke snø når den tisser. Bare for å komme med noe tilsvarende vettugt.

Gjest billy1001
Skrevet

heldigvis har jeg stor, nesten alle nye damer jeg ligger med komenterer at den er nesten litt for stor å jeg må være forsiktig.. det finnes ikke større turnon en det..

meeeen vær så snill! ikke si til han at du slår opp med han pga penisen..jeg kan ikke se for meg mye som kan være så sårende..han vil føle seg så underlegen å ikke noe som helst verd(sånn ville jeg i alle fall ha følt det) det er et svæært sårede tema

vil tro det er menn som tar livet av seg pga det også

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis sex er viktigst: ville dere jenter også dumpe kjæresten dersom han ble impotent. Da ville dere i hvertfall ikke bli "fylt opp"

Skrevet

Hvis jeg hadde fått den beskjeden at "det er slutt fordi du er for liten", så hadde jeg egentlig vært glad for å høre det med en eneste gang.

Liksom, da blir ikke bruddet så utrolig vanskelig å takle, selv om det er hardt å høre hvor feil man kanskje kunne ta av en person.

Hvis alt det som teller i et samliv er å få fylt opp skrittet med falukorv, så er det søren meg ikke rart av verden ser ut som den gjør :P

Ærlighet er vel alfa omega i et forhold. Hvis du er i stand til å lyve til partneren når du går ifra ham/henne - så er du vel passe desperat for å komme ut av det forholdet i det hele, og ikke minst bevare din egen maske.

Når du velger å lyve om det, så velger jeg å trekke det dithen at man føler seg flau over sannheten.

Jeg skal selvfølgelig ikke si at jeg snakker for alle, men jeg har vært på motsatt side av problemet og hatt forhold med en jente hvor fitten var mer enn stor nok for både meg og en leieboer. Ga ikke meg så himla mye friksjon, men - so what? Det eneste det krever er at man er litt mer kreativ og aksepterer at "sånn er det". Hun hadde utrolig mange andre fullkommenheter.

Sex er faen meg ikke alt, om det er kommet dithen så har man et utrolig fattig liv.

Skrevet

Jeg har hatt samme problem med min samboer gjennom tre år. Vi har valgt å gå fra hverandre. Ikke KUN pga størrelsen selvfølgelig. Men jeg fant ut at et godt sex liv betyr utrolig mye for meg hvertfall....

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har hatt samme problem med min samboer gjennom tre år. Vi har valgt å gå fra hverandre. Ikke KUN pga størrelsen selvfølgelig. Men jeg fant ut at et godt sex liv betyr utrolig mye for meg hvertfall....

Men gjorde størrelsen at sexen ikke fungerte? Eller hva skjedde?

Skrevet

Pga hans lille fikk jeg aldri vaginal orgasme... Vi hadde god sex en gang i mellom, men det var jo alltid et slit fra hans side. Vi kunne liksom ikke ta en kjapp en, for det hadde jeg liten glede av. Til sist var det ingen tenning mer, føltes som om jeg hadde sex med en liten guttunge.

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet
Pga hans lille fikk jeg aldri vaginal orgasme... Vi hadde god sex en gang i mellom' date=' men det var jo alltid et slit fra hans side. Vi kunne liksom ikke ta en kjapp en, for det hadde jeg liten glede av. Til sist var det ingen tenning mer, føltes som om jeg hadde sex med en liten guttunge.[/quote']

Høres ille ut. Var den ekstremt liten da? Da var vel han også klar over at "den" ar problematisk liten?

Det må jo være en kjip grunn til å skilles?

Skrevet

Den var nok ikke ekstremt liten, bare under gjennomsnittet... Er kanskje meg som er kravSTOR :ler: Men er jo selvfølgelig trist at det skal bety så mye for meg...

Skrevet

Nå har jeg vanskelig for å sette meg inn i din situasjon, fordi jeg aldri har opplevd problemet, men du dumper ikke typen din fordi utstyret er for lite. Sex er viktig, men det finnes da utrolig mange måter å tilfredstille hverandre på. Hvis du er villig til å ofre forholdet for dette, så tror jeg det må ligge flere ting bak. Gjør knipeøvelser, kjøp vaginakuler (får å trene opp musklene) og gi mannen en sjanse da.

• 4 måneder senere...
Gjest liten pikk
Skrevet

Godt å se at flere og flere unge kvinner blir bevisst på hva de vil ha og ikke ha. Flott. Jeg er selv en mann med liten pikk, dvs. den er kort og tykk. De som tror at tykkelse kan kompensere for manglede lengde tar feil. Min kone har aldri fått vaginal orgasme med meg. Hun har alltid måttet bruke dildo på clitoris for å få orgasme. Den eneste stillingen som fungere er bakfra. I misjonærstillingen detter gjerne den korte pikken min ut og det er ikke godt for noen av oss. Jeg hadde lenge lyst til at min kone skulle kunne føle og bli ordentlig fyllt opp av en mann med stor pikk. Hun hadde ikke erfaring med stor pikk fra før og ble skremt da jeg foreslo dette. Etter en tid gikk hun med på å prøve og vi fant en som var villig (faktisk en god gammel venn av meg som jeg kunne stole på og som jeg visste hadde stor kukk).

Forandringen var total. Jeg har aldri sett min kone så gal. Hun fikk den ene vaginale orgasmen etter den andre uten å være i nærheten av å måtte bruke dildoen. Hun har aldri likt å ta min pikk i munnen, men den store kukken hans suttet hun på som om det skulle vært en slikkepinne. Jeg ble både skremt på egne vegne og glad på hennes vegne. De to har nå sex regelmessig som oftest mens jeg ser på. Jeg for lov til å ta noen få jukk i henne bakfra før hun forlanger at kameraten min skal overta. Hun liker å ligge i misjonærstillingen med ham oppå seg. Han fyller henne helt opp og faller ikke ut slik jeg gjør.

Dette dreier seg om ren sex. Hun har absolutt ingen følelser for kameraten min som er enslig. Hun sier hun elsker meg og vi har et godt familieliv, men den virkelig gode sexen har hun med kameraten min. Mitt råd er derfor til unge kvinner som har kjæreste med for liten pikk; finn en ny kjæreste med stor pikk. Først da blir du seksuelt fornøyd.

Skrevet

i helvete... :overrasket:

skal vi treffes over en øl, og forhåpentligvis bli kamerater? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...