Gå til innhold

Lei av liten

Fremhevede innlegg

Gjest baremeg28
Skrevet

Når det gjelder ens egen seksualitet synes jeg jenter bør lytte til seg selv istedenfor å være så politisk korrekte.

Hvis du savner en stor og det er viktig for deg, så gå videre, finn deg en mann med en deilig stor en og nyt det.

Det er ikke godt med en liten og tynn og det er ikke tennende å se en liten og tynn penis. Nå blir jeg vel lynsjet her, men slik er sannheten.

Det er trist for de menn som har veldig liten, men det er likt for de som er mindre attraktive på andre måter, ingen er perfekte og medfødte forskjeller er urettferdig.

Du kommer til å nyte forskjellen hvis du prøver en stor, det er mitt ærlige svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

baremeg: Du har helt rett man bør lytte til sin egen seksualitet istede for å være politisk korrekt! Men ærlig talt...... Forde du trenger å nyte monster pikk trenger ikke hun eller andre det! Du får se på d set slik; hvis du mener at pikken er for liten, kan du ta med i beregningen at fitta de er for stor og slapp! Det er ikke noe deilig med stor og slapp fitte, og det er ikke noe tendende å se en stor , og slapp fitte. Nå blir jeg vel lynsjet her, men slik er sannheten.

Det er trist for de damnene som har veldig stor og slapp fitte!

dere kommer til å nyte forskjellen hvis dere prøver en liten og trang en!

OMG baremeg28, håper foresten ikke 28 er for hvor gammel du er. Hvorfor er det trist for de som du sier har veldig liten?

Forde de ikke for pult deg som har veldig stor fitte?

Hvis det er sånn at pikken er for liten, så er d slik at fitta er for stor Å.

Skjønner du virklig ikke at alle mennesker har en perfekt motstykke til seg selv!

Gjest Anonymous
Skrevet
Du får se på d set slik; hvis du mener at pikken er for liten' date=' kan du ta med i beregningen at fitta de er for stor og slapp[/quote']

:o

Unnskyld meg, men har du komplekser for liten pikk eller hva er det her?

Jeg har hatt sex med menn som har hatt små peniser og kjent minimalt. Men jeg har også hatt sex med gjennomsnittlige og over gjennomsnittet og da er det heller andre veien. At jeg blir for trang.

Skjeden er ganske så tøyelig, men et lite hull må det selfølgelig være. Og har du ikke tykkere penis enn en blyant, så sier det seg selv at den store følelsen uteblir.

Gjest Anonymous
Skrevet

Klart det er et stort problem for jenta når hun ikke merker friksjon. Det er et sex-liv med store mangler..

Jeg har selv forsøkt både små og større penmiser og det er helt klart de store (lange og tykke) som definitivt er best.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sex er MYE mer enn penis størrelsen. Som noen påpeker kjenner man jo det godt når man blir finger pult. Jeg har gått fra en kjæreste med en stor pikk til min nåværende som har en litt under gjennomsnittet, men likevel ikke for liten. Vi har FANTASTISK sex. Mye bedre enn med min ex som hadde en stor og tykk. Vi ELSKER, leker, kysser, snakker, ler og har den mest lidenskapelige og heftige sexen jeg noen gang har hatt... Han tenner meg MAX og jeg kommer flere ganger i løpet av et samleie.

Gjest Hanne23
Skrevet

Jeg prøvde virkelig alt føler jeg, leketøy i sengen, oralsex etc., men det ble ikke nok for meg. Jeg trenger ordentlig sex med penetrering med kjæresten min.

Det ble rett og slett ikke nok nærhet slik det var.

I det siste har vi nesten ikke hatt sex.. har bare blitt så utrolig avtent av å se den lill tynne penisen hans.. ser ut som en gutte-penis. Jeg føler meg nå som verdens slemmeste person.

Trodde aldri jeg kunne dumpe en jeg var glad i på grunn av noe slikt.

I begynnelsen da vi var ny-forelsket betydde det ikke så mye.. men etterhvert, når hverdagen kom trengte jeg deilig sex. Og det fikk jeg ikke.

Så nå håper jeg at jeg klarer å leve med valget jeg har gjort. Jeg sa ikke til han at det var grunnen, men at jeg ikke er forelsket lengere. Noe som er delvis sant, da avtenningen har gjort meg mindre tiltrukket av han.

Har utrolig lyst på deilig sex igjen, men det blir vel en stund til jeg føler at det er riktig å ha sex med noen andre.

Tusen takk for råd fra dere, noen bra råd å erfaringer har det vært å lese. Til tross for allle de som mener at jeg må være vid. Det er jeg ikke. Tvertimot. Vil bare ha deilig sex OG en god kjæreste.

Gjest Anonymous
Skrevet
Dette er jo rett og slett bare tåplig. Jenter kjenner faktisk at de blir fingerpult av en gutt, og jeg kjenner faktisk ikke en eneste jente som ikke liker dette.

Så du kjenner ingen kvinner som ikke villle savnet å få seg pikk? Holder det med en finger?

Selv kjenner jeg ingen mann som ikke liker å bli runket, men det betyr ikke at de bare vil ha det.

10 cm vil nok være lite for mange. Og det er ikke rart. For det er lite.

Gjest friesia
Skrevet

Livet er alltid et sjansespill. Kanhende du aldri finner en bedre mann enn han med liten pikk du nå dumpet. Jeg føler det er sannsynlig at du i neste omgang finner en mann som er passe velutstyrt, men i neste omgang liker du personligheten hans nok, og så dumper du han også.

Kanskje vi alle må innse at vi ikke alltid får i både pose og sekk, og må inngå et kompromiss med oss selv. Eller risikere å gå livet ut som ekstremt kravstore; alene?

Gjest friesia
Skrevet

...liker du ikke personligheten hans nok...

hadde jeg ment å skrive :oops:

Skrevet

gi alle menn du møter en blowjob på første date. På den måten vinner alle.

• Liker 1
Skrevet
jeg lurer på hvordan jeg ville sett på mannen dersom han dumpet meg fordi jeg var for vid jeg?

Det er ikke så usannsynlig det... Jeg har møtt jenter som har vært altfor store, men også altfor korte, faktisk. Det er ikke digg å virkelig møte veggen... Har dumpa for begge deler.

Uansett må man ha lov til å kalle jenta for vid når man kan få inn fem fingre av en mannehånd, mener nå jeg, da er det samme problem for gutta, vi kjenner ingenting.

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Til alle menn som markerer seg med at det er personligheten som teller: ja, den er mest viktig men hvis jenta ikke får seksuell tilfredsstilelse hjelper det ikek med en aldri så fin personlighet.

Stort utstyr er best- ikke uten grunn: da merker en som jente skikkelig friksjon :)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Så nå håper jeg at jeg klarer å leve med valget jeg har gjort. Jeg sa ikke til han at det var grunnen' date=' men at jeg ikke er forelsket lengere. Noe som er delvis sant, da avtenningen har gjort meg mindre tiltrukket av han.[/quote']

Når dette ikke er noe du kan leve med, så synes jeg du har gjort det på en real måte. Da jeg gikk fra min eks var dårlig sex en av grunnene, men langt fra den eneste og absolutt ikke den viktigste. Likevel nevnte jeg aldri dette som grunn for han da jeg gikk. Det hadde bare gitt han komplekser, og sammen med ei anna jente er det kanskje ikke noe problem.

Lykke til!

Gjest kaja26
Skrevet

10 cm OG tynn... så lite utstyr har jeg aldri vært borti. Tror ikke mange har det. Ingen av mine venninner jeg har snakket med sex om ville vært sammen med en med så lite utstyr, selv om han hadde vært aldri så god gutt. Du har gjort det riktige, sex er viktig.

Jeg sier ikke at størrelsen betyr alt, men så lite utstyr er helt ekstremt.

Lykke til med din neste mann!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg sa ikke til han at det var grunnen' date=' men at jeg ikke er forelsket lengere.[/quote']

Jeg synes det er respektløst av deg å ikke fortelle han hvorfor du egentlig slo opp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Da er det isåfall utrolig mange som er repsektløse...

Trådstarter gjorde det eneste riktige: når hun er misfornøyd seksuelt og det ikke lar seg bøte på (man kan ikek framtvinge tenningen..) er det bare å bli single eller finne seg en ny en med større utstyr og som hun kan trives bedre med.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kvinner lyver for å skåne andre. Menn lyver for å fremme seg selv. Av og til er det gerit å lyve.

Gjest Anonymous
Skrevet

Om dere er oppriktig talt glad i hverandre så er ikke dette en årsak til å slå opp då finner dere en måte til å få det til å funke på.

Gjest Anonymous
Skrevet

Stusser bare litt over at det tydeligvis ikke slår dere jenter som sier dere ikke kjenner noe med en "for liten" pikk, at da kjenner sannsynligvis ikke mannen noe heller! Menn har da like stort behov for friksjon som kvinner. Så er han for liten for deg, er du også for stor for ham. Det går jo ut på ett, kommer bare an på hvordan man velger å se det. Forskjellen blir jo da hvem som eventuelt velger å gjøre dette til en grunn for å avslutte forholdet, og det er oftest kvinner virker det som. Når det kommer til stykket tror jeg at følelsen av å være for stor for mannen sin er like avgjørende for manglende tilfredsstillelse som selve følelsen av å "ikke bli fylt opp". Eller hva mener dere som dette gjelder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...