Gjest Hanne23 Skrevet 6. mars 2005 #1 Skrevet 6. mars 2005 Jeg har et problem som jeg ikke trodde jeg skulle få. Har vært sammen med en nydelig gutt i snart 2 år, og vi har det bra. Har hatt to lange forhold før, og i begge har det vært svært bra sex. Men med min nåværende kjæreste blir det aldri bra, han har veldig liten penis. Vi har målt den, og den er 10 cm og tynn. Jeg tenkte ikke noe særlig på det i begynnelsen av forholdet, men nå har det blitt et stort problem, jeg får ingen ting ut av sexen da jeg ikke kjenner noe særlig under penetrering. Dette igjen gjør at det blir litt turnoff å se den, da den minner meg på den ikke duger. Nå har vi skjelden sex, og jeg begynner å lure på hvor lenge vi kan ha det sånn.. har begynt å fantaser mye om en stor.. Skal jeg gjøre det slutt? Jeg er jo kjempe glad i han, men hele foholdet lider nok under at vi har dårlig og skjelden sex, vi får ikke nok nærhet. Føler liksom at det er en overflatisk/teit grunn til å gjøre det slutt.. men et liv med dårlig sex vil jeg ikke ha.
Gjest Moonshadow Skrevet 6. mars 2005 #2 Skrevet 6. mars 2005 Hva med å prøve å spe på med litt leketøy? Verdt å prøve i allefall om dere er gla i hverandre.
Gjest Hanne23 Skrevet 6. mars 2005 #3 Skrevet 6. mars 2005 Har brukt en del leketøy.. Det var spennende det, men det holder ikke med bare det. Trenger ordentlig vanlig penetrasjon også. Og da blir jeg liggende der og savne noe større. Dette er en kjip situasjon, jeg hadde aldri forestilt meg at noe slikt skulle bety så mye. Problemet blir bare større, for penisen hans er grunnen, så nå har jeg begynt å tenke på hvordan den ser ut også.. ser nesten ut som om den skulle tilhøre et barn.. Noen som har vært i lignende situasjon?
Ernie Skrevet 6. mars 2005 #4 Skrevet 6. mars 2005 Har ikke vært i lignende situasjon, for min er vel på det gjennomsnittelige, men vil bare si en ting likevel. For oss er penetreringen bare en liten del av tiden vi bruker til sex. Hender, munn, massasje onani, leketøy og lek tar mye tid. Prøv å leke mer og ha det gøy, så kanskje ting kan rette seg. Det kan være at dere fokuserer for mye på penisstørrelsen. Det ville i hvertfall være vanskelig å bli vraket fordi penis er for liten, så du bør i hvertfall bruke andre ord. Kanskje som om at forholdet ikke funker, og da kan jo sexlivet nevnes, som en del av det.
Gjest Tinagjest Skrevet 6. mars 2005 #5 Skrevet 6. mars 2005 Leit å høre. ble plutselig veldig glad for at samboern har stor.. Håper det ordner seg.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #6 Skrevet 6. mars 2005 Til dere enter som har kjærester med stort utstyr: dere aner ikke hvor heldige dere faktisk er! Skulle ønske det var meg jeg....mine eks'er har vært dårlig og smått utstyrt derfor har jeg hatt liten seksuell glede av dem. Nå har jeg imidlertid truffet en med skikkelig utstyr og anser meg derfor som svært heldig!
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #7 Skrevet 7. mars 2005 jeg får ingen ting ut av sexen da jeg ikke kjenner noe særlig under penetrering. Ikke med doggy-stilling heller?
camilla26 Skrevet 7. mars 2005 #8 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har et problem som jeg ikke trodde jeg skulle få. Har vært sammen med en nydelig gutt i snart 2 år, og vi har det bra. Har hatt to lange forhold før, og i begge har det vært svært bra sex. Men med min nåværende kjæreste blir det aldri bra, han har veldig liten penis. Vi har målt den, og den er 10 cm og tynn. Jeg tenkte ikke noe særlig på det i begynnelsen av forholdet, men nå har det blitt et stort problem, jeg får ingen ting ut av sexen da jeg ikke kjenner noe særlig under penetrering. Dette igjen gjør at det blir litt turnoff å se den, da den minner meg på den ikke duger. Nå har vi skjelden sex, og jeg begynner å lure på hvor lenge vi kan ha det sånn.. har begynt å fantaser mye om en stor.. Skal jeg gjøre det slutt? Jeg er jo kjempe glad i han, men hele foholdet lider nok under at vi har dårlig og skjelden sex, vi får ikke nok nærhet. Føler liksom at det er en overflatisk/teit grunn til å gjøre det slutt.. men et liv med dårlig sex vil jeg ikke ha. Sex er mye mer enn bare penetrering. Synes jeg da.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #9 Skrevet 7. mars 2005 Hva med slike "kuler" man har i skjeden? De vil øke simuleringen en gooooooooood del for mange. (Mulig du har prøvd de siden du allerede nevner leketøy, men greit å nevne det i farta )
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #10 Skrevet 7. mars 2005 Det finnes hylster og forskjellige ting man kan tre på penis som øker størrelsen. Her er en variant: http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=11&PNO=54100 Her er en slags utvida penis-ring: http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=11&PNO=51934
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #11 Skrevet 8. mars 2005 Problemet blir bare større, Det er jo nettopp det den ikke blir 1
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #12 Skrevet 11. mars 2005 Råd fra en erfaren: Gjør både HAN og deg SELV den tjenesten å avslutt forholdet. Det skal veldig mye til for at denne situasjonen bedrer seg på en eller annen måte, og det er absolutt best å avslutte helst jo før jo bedre. Lykke til, men føler med dere !!
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #13 Skrevet 11. mars 2005 Er man misfornøyd med kjærestens penis størrelse bør man avslutte forholdet. Da skal det svært mye til for å trives, når utstyret er lite.
Gjest Ninakanin Skrevet 11. mars 2005 #14 Skrevet 11. mars 2005 Bare du ikke svimer deg avgårde på annet gress i penetreringsdesperasjon...
Gjest Ninakanin Skrevet 11. mars 2005 #15 Skrevet 11. mars 2005 Og hadde du elsket ham og hatt lyst å dele livet ditt med ham hadde ikke dette vært et problem. Kjenn godt etter...sikker på at det ikke bare er en "statement" som du bygger opp prosessen det er å gjøre det slutt, rundt? Sett deg ned og tenk litt, reis gjerne bort en helg på ferie med noen venner, kjenn etter hva du egentlig vil
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #16 Skrevet 11. mars 2005 Spørsmålet blir vel om man vil ofre hele livet sitt på en mann hvis penis knapt merkes... Svaret på det er hvertfall nei for meg!
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #17 Skrevet 11. mars 2005 Til siste poster: Jammen glad jeg har liten pikk, så jeg slipper å være aktuell for slike som deg. 2
Gjest Ninakanin Skrevet 12. mars 2005 #18 Skrevet 12. mars 2005 Spørsmålet blir vel om man vil ofre hele livet sitt på en mann hvis penis knapt merkes... Svaret på det er hvertfall nei for meg! Det er så mange enkle sjeler der ute i verden...
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #19 Skrevet 12. mars 2005 Jeg føler med deg og forstår godt at det ikke er særlig spennende med små og gjennomsnittelige peniser. 8)
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #20 Skrevet 12. mars 2005 Jeg tror det er noen som trenger å gjøre litt knipe-øvelser her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå