Gå til innhold

Dumpet av date, igjen.. :,(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde møtt han tre ganger, og likte han veldig godt. Så dro han på jobb i tre uker, og ventet til dagen før han skulle hjem, men å si at han ikke følte det var det rette. Jeg gikk og ventet og håpet i TRE uker mens han var borte, hvorfor la meg vene så lenge?! 😕 Jeg har møtt ganske mange disse årene jeg har vært singel, og har likt tre av dem. Ingen va de fikk de rette følelsene for meg. Er det rart jeg får dårlig selvtillit.. Jeg har ikke så stort nettverk her jeg bor, så er nesten avhengig av nettdating for å møte noen. Men det er vel ca 1 av 100 som er norsk og ser normal ut, for å si det på en frekk, men sann måte. Når skal jeg møte noen som liker meg.. :,/

Anonymkode: ac2ed...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med det samme selv. Har fått helt bånn selvtillit av det hele. Lurer nesten på om jeg er stygg? 

 

Anonymkode: 1cb5d...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa magefølelsen din da?

Anonymkode: 86411...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er lett å miste håpet. Har selv vært i en slik "fase" hvor jeg opplevde flere avvisninger. Og kjente det tære på selvtilliten. Men man må bare prøve å få selvtilliten opp igjen dersom man skal lykkes etterpå. Urettferdig, men sant. Nå som jeg føler meg bedre med meg selv, så opplever jeg at flere menn er interesserte.

Anonymkode: f89b9...095

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ det være en norsk? jeg har selv valgt å få for en norsk mann, men han er vanskelig å finne! Er per dags dato betatt av muslimsk mann, grei og noen felles kjente, men jeg lot han ikke få sjansen..fordi jeg fikk så masse "ikke gjør det" av norske menn og damer, irrtert som jeg ble etterpå på meg selv. De har lovet at en norsk mann vil dukke opp, men de fleste finnes ikke å bry seg med helsa si og hvordan de ser ut, de FÅ som faktisk fenger med utseendemessig er allerede tatt og gjerne etablert. Norge har dessverre ikke igjen stort å velge i. 

Anonymkode: b4b38...baf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skrev mye meldinger mens han var borte, og han fikk meg til å tro at han likte meg. Men hvor kan jeg møte noen da, når jeg ikke kjfnner så mange her. «Meld deg inn i e forening» høres helt håløst ut..

Anonymkode: ac2ed...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi skrev mye meldinger mens han var borte, og han fikk meg til å tro at han likte meg. Men hvor kan jeg møte noen da, når jeg ikke kjfnner så mange her. «Meld deg inn i e forening» høres helt håløst ut..

Anonymkode: ac2ed...9fd

Reis til Colombia! Der fins det bra menn :) 

Anonymkode: 4ac86...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haters gonna hate, men om dere synes norske menn blir slappe i fisken når de kommer litt opp i åra så er menn fra Midt-Østen 100x verre fra 40år og opp.

Anonymkode: ca54e...242

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haters gonna hate, men om dere synes norske menn blir slappe i fisken når de kommer litt opp i åra så er menn fra Midt-Østen 100x verre fra 40år og opp.

Anonymkode: ca54e...242

kan du forklare hvorfor de er det? 

Anonymkode: b4b38...baf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte fra begynnelsen av at vi ikke passet så godt sammen, han var ganske selvsikker, og jeg har alltid vært litt sjenert og usikker på meg selv. Dette er noe jeg jobber mye med (er 32 år), og jeg prater mye, men det "utstråler" vel en del usikkerhet, siden jeg alltid har vært sånn. Men han fik meg til å tro at han likte meg, og vi planla å møtes igjen. Jeg gikk og ventet hver minutt av de tre ukene, og dagen før han skulle hjem sa han at han ikke hadde fått de riktige følelsene. Har sett bilder av eksen hans, og man ser på henne at hun hadde masse selvtillit. Skulle ønske jeg var sånn.. Ts

Anonymkode: ac2ed...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktige spørsmålet blir da..,hadde dere sex? En date vil ofte være fornøyd og stikke når han har fått sitt (marinere laksen). 

Anonymkode: 3ccde...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det viktige spørsmålet blir da..,hadde dere sex? En date vil ofte være fornøyd og stikke når han har fått sitt (marinere laksen). 

Anonymkode: 3ccde...1df

Nei, vi hadde ikke det. Han så etter et forhold, men fikk ikke de rette følelsene for meg. Det er det som er så sårt, å ikke føle seg god nok..

Anonymkode: ac2ed...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke nettdatingsider er du på? Hvis 99% er utenlandske? Jeg synes det er få utenlandske på nettdatingsider. 

Dessverre er ikke nettdating lett, noen har flaks og møter den de matcher med raskt, og andre må kysse mange frosker før de finner den rette. Men det betyr jo ikke at det er noe galt med deg.

Anonymkode: e6aec...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi hadde ikke det. Han så etter et forhold, men fikk ikke de rette følelsene for meg. Det er det som er så sårt, å ikke føle seg god nok..

Anonymkode: ac2ed...9fd

Forstår godt den vonde følelsen med å ikke føle seg god nok. Men forsøk å ikke la HAN definere om du er god nok eller ikke.  Javel.. kanskje kjente han ikke at de rette følelsene var der. Men du er MER enn god nok allikevel..  for en annen.

Synest det var dårlig av han å si det like før han skulle dra hjem etter 3 uker. Men kanskje han heller ikke var klar over det før da. En skal være ganske hardhudet med å treffe noen på nett. 

Anonymkode: a1b37...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde møtt han tre ganger, og likte han veldig godt. Så dro han på jobb i tre uker, og ventet til dagen før han skulle hjem, men å si at han ikke følte det var det rette. Jeg gikk og ventet og håpet i TRE uker mens han var borte, hvorfor la meg vene så lenge?! 😕 Jeg har møtt ganske mange disse årene jeg har vært singel, og har likt tre av dem. Ingen va de fikk de rette følelsene for meg. Er det rart jeg får dårlig selvtillit.. Jeg har ikke så stort nettverk her jeg bor, så er nesten avhengig av nettdating for å møte noen. Men det er vel ca 1 av 100 som er norsk og ser normal ut, for å si det på en frekk, men sann måte. Når skal jeg møte noen som liker meg.. :,/

Anonymkode: ac2ed...9fd

Og med norsk regner jeg med at du mener norsk utseende? Hva er galt med oss som ikke ser norske ut? Du klager over å bli dårlig behandlet og at få er interessert, samtidig som du selv ekskluderer en stor gruppe. Det er selvfølgelig helt opp til hver og en hva de finner attraktiv, men du får ingen medfølelse fra meg når du er så forutinntatt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Traktor skrev:

Og med norsk regner jeg med at du mener norsk utseende? Hva er galt med oss som ikke ser norske ut? Du klager over å bli dårlig behandlet og at få er interessert, samtidig som du selv ekskluderer en stor gruppe. Det er selvfølgelig helt opp til hver og en hva de finner attraktiv, men du får ingen medfølelse fra meg når du er så forutinntatt. 

Er du neger?

Anonymkode: 3ccde...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket

Altså, dersom nettflørting ikke fungerer, er det deg, profilen din, nettflørting generelt eller måten du bruker det på som du tror er feilen? Hadde det vært meg, hadde jeg tenkt at det var metodikken, ikke meg, det var noe galt med. Når man gang på gang har gått på en blemme må man jo forsøke noe nytt og annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi hadde ikke det. Han så etter et forhold, men fikk ikke de rette følelsene for meg. Det er det som er så sårt, å ikke føle seg god nok..

Anonymkode: ac2ed...9fd

Men kjære deg, sånn kan du ikke tenke! Du må snu tankesettet ditt. Du må innse at du kan ikke være Den Rette for absolutt alle menn du møter. Det er helt umulig. Det må noen treff til før man treffer den som viser seg å være riktig for akkurat en selv.

Du kan ikke bare gå på date etter date og forvente at hver eneste en av dem skal bli styrtforelska i deg og si at du er den de vil gifte seg med. Sånn funker det ikke. 

Den som er rett for deg finnes der ute et sted, men du må nok innse at du må treffe noen det IKKE klaffer med på veien dit. Kysse noen frosker før du finner prinsen, kan man si.

Anonymkode: 56267...27f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, sånn kan du ikke tenke! Du må snu tankesettet ditt. Du må innse at du kan ikke være Den Rette for absolutt alle menn du møter. Det er helt umulig. Det må noen treff til før man treffer den som viser seg å være riktig for akkurat en selv.

Du kan ikke bare gå på date etter date og forvente at hver eneste en av dem skal bli styrtforelska i deg og si at du er den de vil gifte seg med. Sånn funker det ikke. 

Den som er rett for deg finnes der ute et sted, men du må nok innse at du må treffe noen det IKKE klaffer med på veien dit. Kysse noen frosker før du finner prinsen, kan man si.

Anonymkode: 56267...27f

Jeg tenker litt av "problemet" nå til dags er at det er så uendelig mange muligheter der ute. En kan ha mange en flørter med( om en gidder), og det finnes alltid noe der ute som er bedre. Ja, det er kanskje for de som liker å jakte og trenger bekreftelsen. Men en tar seg ikke tid til å bli kjent. Nå må det jo så klart være "noe der" for at en skal ville bli kjent. Men tror det ligger litt i det mulighetene er så mange.

Anonymkode: a1b37...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke nettdatingsider er du på? Hvis 99% er utenlandske? Jeg synes det er få utenlandske på nettdatingsider. 

Dessverre er ikke nettdating lett, noen har flaks og møter den de matcher med raskt, og andre må kysse mange frosker før de finner den rette. Men det betyr jo ikke at det er noe galt med deg.

Anonymkode: e6aec...2c5

Her jeg bor er det VELDIG mange utenlandske på tinder. Har møtt en god del derfra (norske.) Har likt to av de, men de likte ikke meg. De andre ble det et møte med, fordi jeg så at det ikke kunne bli noe, eller fordi de var ute etter en ting. Og ikke kom å si at «du må møte de flere ganger før du vet om dere kan passe sammen» fordi det finnes så mye rart der ute, og av og til bare vet man. Harvært på sukker og møteplassen og, men min erfraring er at der er de ute etter en ting, eller så er det de som aldri finner seg noen. Har møtt noen få derfra, uten noen kjemi overhodet. Det finnes selvfølgelig de som er heldige å finner noen der, men det har da ikke hendt meg. Jeg tror og det har litt å si hvori landet man bor. Ts

Anonymkode: ac2ed...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...