Gå til innhold

Den som våger vinner heller ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare litt bitring på en mandag. Den som våger, vinner heller ikke! Haha.

var på en jubileumsbursdag i helgen der der var en del nye mennesker, og møtte jo da selvsagt en fyr. Det var obvious at vi begge var single da slikt kom opp når man da som single i et pardominert burdsdag blir plassert sammen. Dvs at det også var flere single menn der. Jeg satt sammen med en annen enn han- en som var ganske masete og på. Mens vi spiste satt imidlertid denne fyren jeg hadde sett meg ut å kikka mye på meg og smilte og prøvde å prate litt med meg selv om vi ikke satt sammen. 

Etter mat var det litt opplegg og jeg hang mest sammen med de jeg kjente fra før men på et tidspunkt så fikk jeg gått bort å prata litt med han. Så gikk han å prata med noen andre og jeg mista han. 

Etterhvert skulle jeg hjem og sa til noen andre at jg hadde bestilt en taxi og han stod også der og spurte om vi kunne dele siden vi i løpet av kvelden hadde funnet ut av vi bodde i nærheten av hverandre. Så da gjorde vi det og prata masse og fjasa i bilen på vei hjem. Det var ingen hinting om å bli med hverandre hjem ellernoe sånt.

etter at jeg kom hjem sendte jeg han en melding fordi jeg skulle sende han noe info om noe vi hadde snakka om. Også slang jeg på at vi burde ta en kaffe en gang.

også er det jo det vanlige da. Ingen svar. Jeg forstår jo at han da sikkert ikke er interessert. Men føler meg teit. Og lurer på om siden jeg ikke spurte, men bare sa vi burde, og sendte dette i beruselse etter hjemkomst (og han ikke så meldingen før neste dag) er det noe mulighet for at han kanskje tar kontakt når han får lyst og mulighet til å ta en kaffe, eller er løpet kjørt? Personlig ville jeg jo bekreftet "ja det burde vi" eller noe hvis jeg var interessert men har jo skjønt at menn er langt mer pragmatiske når det kommer til slikt.

føler ikke at han var totalt uinteressert mtp blikk, smil, god tone, han spurte masse om meg og påpekte / spurte om jeg ikke hadde lyst å slå til på tilbudet fra han masete fyren. Utover det "prøvde" han seg ikke på noen måte.

jeg føler jeg har gjort mitt og vist interesse. 

Anonymkode: e3368...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De single som tar alt vinner aldri* Du kan vente til du finner en du liker istedet for å flørte med alt for å se om du får respons.

Anonymkode: f5200...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjorde var søtt og ærlig. Hvorvidt han kontakter deg eller ikke har sannsynligvis ingenting med når du sendte meldingen eller tilstanden din, men mer om hans egen interesse og agenda.

Samtidig har du økt sannsynligheten din for å få "treff", for i verste fall er han av den blyge typen, og hvis du ikke hadde vist interesse så hadde han aldri turt å ta initivativet. Bra jobba!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var jo at jeg likte han da. Går år og dag mellom hver gang.

Anonymkode: e3368...61f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kreator skrev:

Det du gjorde var søtt og ærlig. Hvorvidt han kontakter deg eller ikke har sannsynligvis ingenting med når du sendte meldingen eller tilstanden din, men mer om hans egen interesse og agenda.

Samtidig har du økt sannsynligheten din for å få "treff", for i verste fall er han av den blyge typen, og hvis du ikke hadde vist interesse så hadde han aldri turt å ta initivativet. Bra jobba!

Så du tenker at det kan være mulig han venter og så tar han evt kontakt når han får mulighet til å invitere på en kaffe, siden han nå vet at jeg vil? Og at man ikke nødvendigvis må forvente et "ja enig" svar?

sånn på generell basis..

Anonymkode: e3368...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så du tenker at det kan være mulig han venter og så tar han evt kontakt når han får mulighet til å invitere på en kaffe, siden han nå vet at jeg vil? Og at man ikke nødvendigvis må forvente et "ja enig" svar?

sånn på generell basis..

Anonymkode: e3368...61f

Jeg kan dessverre bare svare for meg selv. Jeg ville aldri latt en kvinne "henge" uavhengig av om jeg var interessert eller ikke, jeg ville bekreftet/avkreftet ved første anledning.

Men jeg er voksen og ikke redd for å vise eller gi uttrykk for hva jeg føler. Hva andre menn føler og gjør varierer veldig med alder, erfaring og trygghet på seg selv. Basert på hva du skriver så tror jeg du har dårlige odds (pga mangel på tilbakemelding). Men han kan jo også bare være veldig blyg/nervøs/treg eller lignende.

I verste fall er han kynisk også, og forsøker seg på et eller annet opplegg, og derfor virker litt utilgjengelig/kostbar. Men siden du leser her så antar jeg du vet litt om det allerede og passer på. Krysser fingrene for deg uansett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil jo tro at han på en eller annen måte likte deg, siden du synes han viste litt signaler på det. Men det kan jo hende at hvis en mann egentlig har noe annet på gang, så kan han bli unnvikende på denne måten? At han ikke vil gi en direkte avvisning, men holde døren på gløtt i tilfelle... Selv ville jeg jo som dame aldri gjort det, men heller svart noe uansett om jeg var interessert eller ikke.

Anonymkode: 68364...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet noen dager og sett om han kanskje svarer.. om ikke er det greit å ikke være "masete", og heller tenke at det var gøy så lenge det varte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper han hadde sovna allerede når du sendte meldinga eller ikke hørte den. Han svarer sannsynligvis når han har fått sortert tankene og ikke er fyllesyk lenger. 

Anonymkode: 163f6...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen planer om å mase noe mer nei. Lurer bare på om det er helt bak mål  å fortsatt håpe at han på et vis plutselig kan ta kontakt senere nå som han vet at jeg kanskje vil. Siden jeg ikke spurte direkte vil du møtes eller skal vi møtes på torsdag. Men mer generelt. 

Hvis han tok det jeg skrev seriøst mtp tilstand og tidspunkt og at vi ikke kjenner hverandre utover denne kvelden. 

Anonymkode: e3368...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen planer om å mase noe mer nei. Lurer bare på om det er helt bak mål  å fortsatt håpe at han på et vis plutselig kan ta kontakt senere nå som han vet at jeg kanskje vil. Siden jeg ikke spurte direkte vil du møtes eller skal vi møtes på torsdag. Men mer generelt. 

Hvis han tok det jeg skrev seriøst mtp tilstand og tidspunkt og at vi ikke kjenner hverandre utover denne kvelden. 

Anonymkode: e3368...61f

Nei det er ikke helt bak mål å tenke at han muligens tar kontakt senere når han vet du vil. Kan godt hende han gjør det. Men om det er flere dager til så tar han bare kontakt fordi han er desperat senere og ikke fordi han liker deg og vil noe seriøst med deg. Og uansett så bør du ikke akuratt sette livet ditt på vent for om han kanskje vil pule og tar kontakt en eller annen gang 

Anonymkode: 163f6...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke helt bak mål å tenke at han muligens tar kontakt senere når han vet du vil. Kan godt hende han gjør det. Men om det er flere dager til så tar han bare kontakt fordi han er desperat senere og ikke fordi han liker deg og vil noe seriøst med deg. Og uansett så bør du ikke akuratt sette livet ditt på vent for om han kanskje vil pule og tar kontakt en eller annen gang 

Anonymkode: 163f6...093

Nei selvsagt ikke. Men jeg tenker jo at når man møtes sånn på en fest og det ikke har "skjedd" noe men at man fikk en god tone så er det jo bare en litt casual situasjon og det å vente med å ta kontakt til det evt passer trenger ikle bety desperasjon. Men at det for fort blir en "greie" hvis man begynner å melde og skrive og styre på forhånd.

Anonymkode: e3368...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden, men ordtaket er nå "den som intet våger, intet vinner". Det er ikke gitt at den som våger også vinner, men hvis man våger har man i alle fall en sjanse.

Sånn er det her i livet, noen ganger blir det jackpot, andre ganger svarte-Per.

Anonymkode: 12b8c...9f6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt på siden, men ordtaket er nå "den som intet våger, intet vinner". Det er ikke gitt at den som våger også vinner, men hvis man våger har man i alle fall en sjanse.

Sånn er det her i livet, noen ganger blir det jackpot, andre ganger svarte-Per.

Anonymkode: 12b8c...9f6

Det tenkte jeg først også, men hvis du leser trådtittel litt annerledes: Den som våger, vinner heller ikke. Så kan det bety at hun våget, men vant ikke allikevel. 

TS kan sikkert svare for seg selv, men det var det jeg tenkte om det i hvert fall. (Jeg hadde også tenkt å skrive noe om at ordtaket er litt annerledes, men så leste jeg tittelen på nytt.)

Anonymkode: 085c3...f87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det tenkte jeg først også, men hvis du leser trådtittel litt annerledes: Den som våger, vinner heller ikke. Så kan det bety at hun våget, men vant ikke allikevel. 

TS kan sikkert svare for seg selv, men det var det jeg tenkte om det i hvert fall. (Jeg hadde også tenkt å skrive noe om at ordtaket er litt annerledes, men så leste jeg tittelen på nytt.)

Anonymkode: 085c3...f87

Korrekt ;)

et lite bittert ordspill på det originale ordtaket. 

Endelig våga jeg, men nei.

Anonymkode: e3368...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Skrev en mld til en jeg traff på fest om vi skulle finne på noe. Fikk ikke svar :vetikke:

Våga jeg også, vant ikke. MEN! Det store men; hadde han vært interessert og jeg ikke hadde spurt, så er det ikke sikkert jeg hadde fått vite noe.

Fortsett å våge!

Anonymkode: 350aa...a8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! Skrev en mld til en jeg traff på fest om vi skulle finne på noe. Fikk ikke svar :vetikke:

Våga jeg også, vant ikke. MEN! Det store men; hadde han vært interessert og jeg ikke hadde spurt, så er det ikke sikkert jeg hadde fått vite noe.

Fortsett å våge!

Anonymkode: 350aa...a8e

Det er sant og var vel det jeg tenkte også. Det var litt da eller aldri på en måte😜 Verdt et forsøk😂 Men gir jo snart opp på generell basis 

Anonymkode: e3368...61f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11. juli 2018 den 7.18, AnonymBruker skrev:

Samme her! Skrev en mld til en jeg traff på fest om vi skulle finne på noe. Fikk ikke svar :vetikke:

Våga jeg også, vant ikke. MEN! Det store men; hadde han vært interessert og jeg ikke hadde spurt, så er det ikke sikkert jeg hadde fått vite noe.

Fortsett å våge!

Anonymkode: 350aa...a8e

Men så kjipt at man aldri er i situasjoner der man har sjansen til å møte nye menn IRL og så hadde jeg denne ene sjansen og så funka det ikke

 back to tinder-hell 😫

Anonymkode: e3368...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg at det er kjipt. Men kan være du vil høre noe om noen dager så alt håp er ikke ute. Går det mer enn noen få dager ville jeg bare droppet å tenke mer på det. Men du var modig som tok en sjanse hvertfall :) Jeg er også veldig oppgitt så jeg skjønner din resignasjon. Har det på samme måte dessverre :)

 

Anonymkode: 6ff9f...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

"Den som intet våger intet vinner" er mantraet til alle spilleavhengige som noensinne har spilt seg bort fra både gård og grunn. Just saying...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...