Gå til innhold

Enestående mann, men noe er helt turn off


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en fantastisk bra fyr. Jeg koser meg veldig i hans selskap og han er den jeg har datet som har behandlet meg best. Det er som om vi har kjent hverandre hele livet. Problemet dukket opp da han viste seg å ha en kronisk "sykdom" som smitter. Ikke snakk om kjønnssykdom, men noe annet.  I tillegg har han en søtaktig lukt som jeg sliter veldig med å takle. Håret vasker han og klærne er rene. Det er et dilemma. Jeg vil ikke bli syk, men synes det er trist å avslå pga. det. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 762ca...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søtaktig lukt? Insulin e.l.? Diabetiker? Diabetes smitter ikke...

Anonymkode: 0a192...a31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Søtaktig lukt? Insulin e.l.? Diabetiker? Diabetes smitter ikke...

Anonymkode: 0a192...a31

Han har ikke diabetes. Noen ganger søtt og andre ganger rottent. Vil ikke si for mye er her inne.TS

Anonymkode: 762ca...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smittsom kronisk sykdom? Hiv? Det kan du få veiledning av lege, og det smitter ikke om han er riktig medisinert. 

Anonymkode: cfeea...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han kan smitte deg, er det vel uaktuelt med et forhold? Om risikoen er å bli syk selv? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel ikke noe kronisk sykdom som smitter med mindre det er herpes eller andre virussykdommer som hiv og lignende. Er det herpes så har du sannsynligvis viruset allerede og langt fra alle opplever utbrudd gjennom livet selvom de har viruset. Hadde det som en dealbreaker før jeg også inntil jeg lærte mer om det. Hadde aldri dumpa enn mann pga det i dag. 

Men det at du ikke liker kroppslukten hans skjønner jeg at er et problem og dealbreaker. Likte en kjempegodt men kroppslukten hans var ikke min smak, ikke svette eller vond men alle har jo en viss individuell duft og forskning viser også at det er de som tiltrekkes av kroppsluktene til hverandre som er kompatible matcher til parliv og forplantning. Dyr bruker også lukt når de velger sin partner, så det har faktisk ganske mye å si og har noe med den kjemiske kjemien/kombinasjonen med hverandre. 

Noen ganger kan dårlig kosthold, røyking, snus, alkohol påvirke kroppslukten men andre ganger er man rett og slett bare kjemisk mismatch. 

Anonymkode: 2322a...4f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...