Gå til innhold

Bekymret for om dataen har liten kukk.

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg liker en fyr godt, er jeg redd for å bli skuffet og ikke klare å skjule skuffelsen hvis kukken er liten eller for tynn. Jeg får nesten angst av det. 

Anonymkode: 54378...e42

Da får du kjøpe ekstrautstyr til den. Det fins mye fint å velge i. Det er alltid kult å lete etter nye dingser til datan, så det er ingen grunn til skuffelse. Kanskje med mindre den har for lite minne. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har ganske store hender og veldig lang nese. Det har vakt munterhet hos kvinner ved en rekke anledninger.

Lenger ned er jeg nok ordinær+. Ingen har uttrykt skuffelse over det, men jeg har kanskje ikke møtt noen sizequeens?

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også det, så jeg pleier alltid å se godt på størrelsen til hender og føtter før jeg går videre med en fyr. Det gir ingen fast indikasjon men kan være en liten pekepinn og det er heller aldri for sent å snu om man finner ut at penisen er for liten. Det er likegreit å initiere til sex før man får følelser for noen så man får sjekket og vet det og kan trekke seg unna enn å bli glad i noen og ende opp megaskuffet og med dårlig sexliv....

Anonymkode: 29139...b10

Hender og føtter er ingen god pekepinn. Jeg har møtt store menn med en liten en, og spjælinger med litt av et spett. Eneste måten å finne det ut på er å få klærne av dem kjappest mulig.

Anonymkode: bc75f...0c7

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Thyra skrev:

Du vet vel hva de sier om menn med store føtter?

- De har store sko!

Det der har du stjålet fra Notting Hill, filmen. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der har du stjålet fra Notting Hill, filmen. 

Nei. Har ikke sett Notting Hill, men dette er en gammel vits.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...