Gå til innhold

Bekymret for om dataen har liten kukk.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken størrelse bruker du i hansker? 

Anonymkode: 54378...e42

Jeg er mann, bruker ikke hansker

Anonymkode: cebb8...d79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, bruker ikke hansker

Mange menn bruker hansker om vinteren. Det har ikke noe med om man er mann, eller ei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn bruker hansker om vinteren. Det har ikke noe med om man er mann, eller ei. 

Vel jeg bruker selbuvotter. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel jeg bruker selbuvotter. 

Okay, det finner mann ingen herrer med i Oslos gater. Jeg liker hansker, da det er mest praktisk. 

Skrevet
26 minutter siden, Stella Rose skrev:

Min data har mus, og hva faen er en kukk..

Jeg kom inn for å le av tittelen, men så så jeg denne kommentaren 😂✌️

• Liker 6
Gjest Overrasket
Skrevet

Men i alle dager, dette må da være lett å løse. Dersom du har en reell frykt sender du et nakenbilde til ham, og ber om et i retur. Kanskje få han til å forplikte seg før du sender, ved å be ham love å sende tilbake et bilde som det han får fra deg. Det må da være verdt det for å ikke trenge å bekymre seg?

Gjest Keikolina
Skrevet

Camagra og den blir steinhard.

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okay, det finner mann ingen herrer med i Oslos gater. Jeg liker hansker, da det er mest praktisk. 

Jeg er trønder

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, McFlurry skrev:

Om han har liten tiss vil du etter hvert bli tilvendt tissen ved at vagina får strammere muskler. for nytelse vil ikke dette være et problem i lengden. Gå heller etter personlighet. 

cope

Anonymkode: efa00...e6c

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også det, så jeg pleier alltid å se godt på størrelsen til hender og føtter før jeg går videre med en fyr. Det gir ingen fast indikasjon men kan være en liten pekepinn og det er heller aldri for sent å snu om man finner ut at penisen er for liten. Det er likegreit å initiere til sex før man får følelser for noen så man får sjekket og vet det og kan trekke seg unna enn å bli glad i noen og ende opp megaskuffet og med dårlig sexliv....

Anonymkode: 29139...b10

Du vet vel hva de sier om menn med store føtter?

- De har store sko!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og de sier at menn er for opptatte av utseende XD

Er helt greit at du føler det, men du burde si det til han, er jo urettferdig at han ikke får vite hvilken dame han går på date med på forhånd. Er han opptatt av utseende selv så burde det jo gå bra, men han burde ikke bli tvunget til å gå igjennom sermonien av å bli avkledd og så avvist fordi han ikke er stor nok. Hadde en mann skrevet "er redd for at hun er for vidd" ville det vært 5 sider med svar fra kvinner som sa at han hadde vært kvinne hater. 

Anonymkode: a08fc...416

AnonymBruker
Skrevet

Bekymret for om han har liten. Da grubler du for mye. La oss gruble sammen. 1 av 10 har stor, 8 av 10 har normal og 1 av 10 har liten. Så hvis du vil ha det beste tipset om å predikere størrelsen, så er det at ring finger er lenger enn pekefingeren. Min ringfnger er 17mm lenger og jeg har 'beskjedne' 17cm slapp og 23cm erigert. Det ville du ikke gjettet hvis du så meg stå ved siden av de attraktive playerne langs baren en lørdagskveld. Men som vikingene sa, det handler om å skaffe seg et navn/renommé. Tjukk er den også.

Anonymkode: 95a45...af4

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og de sier at menn er for opptatte av utseende XD

Er helt greit at du føler det, men du burde si det til han, er jo urettferdig at han ikke får vite hvilken dame han går på date med på forhånd. Er han opptatt av utseende selv så burde det jo gå bra, men han burde ikke bli tvunget til å gå igjennom sermonien av å bli avkledd og så avvist fordi han ikke er stor nok. Hadde en mann skrevet "er redd for at hun er for vidd" ville det vært 5 sider med svar fra kvinner som sa at han hadde vært kvinne hater. 

Anonymkode: a08fc...416

Nei det ville vært 5 sider om finnmarksvidda, hardangervidda og hans vidd.

Anonymkode: 302ce...868

• Liker 2
Skrevet

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

kukk? 

kukken? 

Kuk, og kuken. 

Anonymkode: fc6aa...01b

det er jo ingen mann som ordlegger seg eller skriver slikt. Tragisk at det finnes menn som lager slike innlegg på kvinnefora. :haar: 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Stella Rose skrev:

Min data har mus, og hva faen er en kukk..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, McFlurry skrev:

Om han har liten tiss vil du etter hvert bli tilvendt tissen ved at vagina får strammere muskler. for nytelse vil ikke dette være et problem i lengden. Gå heller etter personlighet. 

Lol

Anonymkode: 14cb9...15c

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville blitt beskymret uansett hvilke størrelse dataen min hadde på utstyret sitt...

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øy! Jeg bruker selbuvotter i Oslos gater. :raven:

Jeg har fått dem i julegave, så da vil jeg bruke dem. Så får du bare la være å se på meg som en herre.:sleep:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...