Gå til innhold

Vi har ikke kjemi skriftlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt sært kanskje, men jeg vil bare høre om noen andre har hatt det slik. Vi møttes og ble kjent IRL, og da et kjemien helt vill, så jeg vil understreke at jeg egentlig ikke er bekymret. Men skriftlig så får jeg bare ikke samtalen til å flyte, jeg blir klein og sjenert, og jeg vet ikke hva greia med han er men det blir uansett bare rart å skrive til hverandre. Skal sies at jeg ikke er så glad i den slags kommunikasjon. Mulig han heller ikke er det, vi har bare datet i et par måneder så jeg vet ikke. Noen andre som har hatt det slik? I disse tindertidene så ser jeg for meg at det omvendte kanskje er mest vanlig. 

Anonymkode: ee6fa...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omvendt er nok kanskje mest vanlig ja, som du selv sier. Det viktigste er da likevel at dere har god kjemi når dere er sammen, så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, McFlurry skrev:

Omvendt er nok kanskje mest vanlig ja, som du selv sier. Det viktigste er da likevel at dere har god kjemi når dere er sammen, så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for. 

Jeg bekymrer meg som sagt ikke. Men takk for at du oppsummerte innlegget mitt med egne ord :)

 

Anonymkode: ee6fa...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...