Charlotte* Skrevet 9. juli 2018 #1 Del Skrevet 9. juli 2018 (endret) Okey, here we go again. Baby number two. Sluttet på P-pillene 25. juni og gleder meg til hva som skjer. Veldig spent på hvordan kroppen reagerer denne gangen. Jeg førte "prøvedagbok" ved førstemann, og tenker at jeg gjør det samme denne gangen og. Det er ikke lett å vite hvor fort eller hvor lang tid det tar denne gangen, men sist gang testet jeg positivt 36 dager etter pilleslitt. Ok, skikkelig spent. Tiden vil vise Endret 19. august 2018 av Charlotte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotte* Skrevet 10. juli 2018 Forfatter #2 Del Skrevet 10. juli 2018 Definitivt sikker på at EL var igår eller idag. Negativ test søndag. Positiv test i går ettermiddag og i dag morges, begge like sterke, før negativ test kom i ettermiddag i dag. "Rullet i høyet" søndag, så det kan jo kanskje klaffe... "fingrene krysses" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotte* Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 31. juli 2018 TR kom på tiden den 21. juli, så da er jeg i en god syklus og starter min første skikkelig prøveperiode EL forventet ca 4. august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 31. juli 2018 #4 Del Skrevet 31. juli 2018 Spennende! Vi har ikm nesten samtidig (jeg har 6.august). Krysser fingrene for positiv test for begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathan Skrevet 5. august 2018 #5 Del Skrevet 5. august 2018 Spennende!! Masse lykke til 🙏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå