Gå til innhold

Tips til fine anorakker?


McFlurry

Anbefalte innlegg

Hei! har lenge hatt lyst på en anorakk, sett på typer fra fjellreven og TWENTYFOUR. Noen som har erfaring med disse? Eller andre de er fornøyd med? Fint med en som kan brukes både på tur og i hverdagen. Pris er ikke så veldig viktig men går ikke over 2000. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kritt

Selv skiller jeg en del mellom det jeg kjøper til bruk i hverdagen og det jeg kjøper til tur eller ski, derfor litt vanskelig å velge. Årstid har også betydning.

 

Hadde ikke hørt om Twentyfour, og de jeg kikket på nå så fine ut ved første øyekast. Synes ellers Norrøna og Amundsen har mye fint i god kvalitet og klærne har veldig god passform.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kritt skrev:

Selv skiller jeg en del mellom det jeg kjøper til bruk i hverdagen og det jeg kjøper til tur eller ski, derfor litt vanskelig å velge. Årstid har også betydning.

 

Hadde ikke hørt om Twentyfour, og de jeg kikket på nå så fine ut ved første øyekast. Synes ellers Norrøna og Amundsen har mye fint i god kvalitet og klærne har veldig god passform.

Tusen takk for svar! Ja vanskelig med årstider og bruksområde synes jeg, blir nok en sånn tur i områder nær byen jakke! Det fine med anorakk er jo at med en ullgenser under kan den benyttes store deler av året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...