Gå til innhold

Kjærlighetssorg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fungerer så dårlig om dagen, og det blir bare verre og verre. Har ungene, men fungerer egentlig bare 30%. 

Føler meg som en dårlig mor fordi det er en kamp bare å gå på butikken og å gjøre noe med ungene. Jeg ble helt tullete av avstand og usikkerhet rundt forholdet. Og så tenker jeg det blir bedre med en her lokalt. Det startet bra, men så begynner han å bli mer distansert, han og. I det man åpner opp og slipper noen inn. 

Må bare gi det tid. Men for tiden har jeg bare et stort hull i brystet. 

 

Anonymkode: 51176...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og det hullet er tungt. Det vil ta den tiden det trenger. Jeg sørger etter bruddet for 7 måneder siden men opplever heldigvis dager som gir meg håp om at det blir bedre. Har ikke barn med min eks og har ikke kontakt med han. Jeg trodde aldri jeg skulle klare det men merker at det er det beste for meg. Jeg må bare akseptere sorgen og glede meg over det i livet mitt som er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg sørger over at jeg endelig elsket noen. Trodde aldri at kjærlighet kunne føles slik. Nå sørger jeg ikke bare over tapt kjærlighet, men også over barn jeg aldri får med han, ekteskap og samliv. I år er siste år jeg føler det er naturlig å få barn, på grunn av alder. 

Kjæresten jeg fikk gjorde jeg det slutt med, og ønsker nå å være alene. Har i stedet tatt opp kontakt med en eks som også bør være alene en stund, og setter pris på vennskapet der. 

7 mnd? Jeg har grått daglig i fem uker. Innimellom føles det litt bedre, men har ennå langt igjen til det føles bra skjønner jeg. 

Anonymkode: 51176...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man velger ikke selv den man vil elske. 

Anonymkode: 51176...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det gått nesten seks uker. Jeg har sendt en gave til han, noe jeg lovte å lage. Det er som terapi for meg, å lage noe jeg vet han liker.  

Det er utrolig tøft å elske noen, men oppleve at du elsker mer enn han. Jeg har sendt en del meldinger. Bad han blokke meg på whatsapp, for å klare å holde meg unna. Noe han gjorde, men så fjerna han den igjen. Men får ingen svar, han bare leser alt. 

Så jeg skal la være å skrive nå. Fokusere på barn, venner, familie og jobb. Har kontakt med en eks som ikke er klar for noe seriøst, og vi snakker mye om vår situasjon. 

Selvtilliten min får en alvorlig knekk av dette her, og det er godt å være med eksen. Han synes også det er godt å være med meg. Han vet alt. 

Anonymkode: 51176...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda noen dager har gått. En god venn fikk meg til å sende en siste melding for et par dager siden. Han leste, men svarte ikke. Slik som jeg kjenner han, så vil han ta kontakt da han kjeder seg. Hva svarer jeg da? 

Var på en veldig hyggelig date her om dagen, og vi skal treffes igjen. 

Anonymkode: 51176...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

I dag fikk jeg vel en del svar. Jeg tok kontakt med en fetter av han, og svaret viste meg at han er gift. Mest sannsynlig barn også. Jeg blokket og slettet fetteren, og i går kveld fikk jeg en epost. Det var fra han, og han kaller meg dum, sier han ikke er intr, at han har kjæreste, han har nok problemer og at jeg ikke skal gjøre han mer sint. 

Det er helt utrolig at han har brukt så mye tid og energi på meg, selv om han visste at han sa ting han ikke kunne holde. 

Anonymkode: 51176...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt forvirret her. Er dette en fortsettelse av en annen tråd? 

Anonymkode: 3540f...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nei. Samme dame og mann. Men det ser ut som han er gift. Han jeg elsker. 

Har gjort mye dumt, men bunnen traff jeg for en tre uker siden. Så nå har jeg begynt å bygge opp selvrespekten igjen. 

Sorgen ligger rett under overflaten, bare noen spør hvordan det går, kommer tårene. Utrolig trist og leit...

Men livet går videre uansett..

Anonymkode: 51176...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Og nå har han fjernet blokkeringen på

whatsapp. Han leser, men svarer ikke, så jeg ønsket han lykke til videre og tar med meg de fine minnene. Det to litt tid å bli klar. 

Anonymkode: 51176...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har jeg kommet dit jeg vil være. 

Jeg har lagt alt bak meg, og tar med meg alt som er bra. Jeg lager en matrett med jevne mellomrom, som han lagde til meg da jeg var på besøk. Han var nøye på at jeg skulle følge godt med, så jeg lærte å lage det rett :). 

I mellomtiden har livet gått seg til. Det var tøft da det sto på. Veldig tøft. 

Har hatt noen småforhold, men de varer ikke. Har blitt kjent med en utrolig flott mann, men det blir nok ikke oss. Han er for ung, og har livet foran seg. I stedet nyter jeg den kontakten vi har, og hvor godt det er å ha det vi tross alt har sammen. Han er jeg glad for å ha møtt, uansett utfall. For jeg vil ha minnene. 

Anonymkode: 51176...8cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...