AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Noen som har den, og den funker bra? Eller blir den litt liten? Anonymkode: 81b4f...f4d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Jeg synes at MacBook Air funket fint for mine behov under studiene. Et stort pluss for at den var lett å ta med seg rundt, men hvis man bruker laptop til veldig intensiv skriving/spilling/annet så ville jeg vurdert å supplere med en ekstern skjerm. Men jeg ville ikke kjøpt en ny MacBook Air nå. Den modellen som ligger ute til salgs nå er, minus et par mindre endringer i fjor, aldrende. Det har blitt spekulert i at den enten skal vrakes i Apples laptoplinje eller at det kommer en ny og større oppgradering snart. Hvis du ikke har tid til å vente på en ny lansering ville jeg heller gått for MacBook Anonymkode: 4f29b...256
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Funker helt supert! Anonymkode: 38dc3...055
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #4 Skrevet 11. juli 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes at MacBook Air funket fint for mine behov under studiene. Et stort pluss for at den var lett å ta med seg rundt, men hvis man bruker laptop til veldig intensiv skriving/spilling/annet så ville jeg vurdert å supplere med en ekstern skjerm. Men jeg ville ikke kjøpt en ny MacBook Air nå. Den modellen som ligger ute til salgs nå er, minus et par mindre endringer i fjor, aldrende. Det har blitt spekulert i at den enten skal vrakes i Apples laptoplinje eller at det kommer en ny og større oppgradering snart. Hvis du ikke har tid til å vente på en ny lansering ville jeg heller gått for MacBook Anonymkode: 4f29b...256 Hvorfor ville du ikke kjøpt? Jeg skal ikke lage musikk på den, bare surfe og bruke word. Anonymkode: 81b4f...f4d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #5 Skrevet 11. juli 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Funker helt supert! Anonymkode: 38dc3...055 Hva bruker du din til? Anonymkode: 81b4f...f4d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #6 Skrevet 11. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ville du ikke kjøpt? Jeg skal ikke lage musikk på den, bare surfe og bruke word. Anonymkode: 81b4f...f4d Fordi at å kjøpe en MacBook air er, minus mindre forbedringer, det samme som å kjøpe en laptop fra 2011. Den modellen som selges nå er rett og slett "utdatert". Du får rett og slett elendig verdi for pengene dine, spesielt hvis du kun skal surfe og bruke Word. Da kan man jo like gjerne spare 5000 på å kjøpe en ny PC. Anonymkode: 4f29b...256
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #8 Skrevet 11. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva bruker du din til? Anonymkode: 81b4f...f4d Daglig vanlig bruk og studentbruk. Skrev alle hjemmeeksamener og masteroppgave på den. Fungerte helt fint. Anonymkode: 38dc3...055
Leifern Skrevet 11. juli 2018 #9 Skrevet 11. juli 2018 Om du vil betale det dobbelte av hva en tilsvarende bærbar PC koster, så går du for MacBook Air. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #10 Skrevet 11. juli 2018 Jeg er en litt gammel student som har eid samme Macbook Air siden 2011. Den funker helt utmerket til studiebruk fremdeles!! Nå studerer jeg noe samfunnsvitenskapelig, så det er kun lesing, surfing, skriving på Word, pluss litt Excel og Powerpoint den blir brukt til, og det går veldig bra. Den føles ikke for liten, og den er veldig lett å ha med seg rundt omkring: kjapp i oppstarten og den har en prosessor som er mer enn god nok til de programmene jeg nevnte. Dessuten er batterilevetiden god. Jeg har aldri hatt en bærbar datamaskin like lenge som denne, så den høye prisen har betalt seg og vel så det. Hvis jeg hadde studert teknologifag ville jeg valgt et numerisk tastatur, for det er litt kjedelig å taste inn mye tall ellers. Anonymkode: a87b6...486
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #11 Skrevet 11. juli 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor ville du ikke kjøpt? Jeg skal ikke lage musikk på den, bare surfe og bruke word. Anonymkode: 81b4f...f4d Ikke meg du svarte, men macbookene som ligger på apple.no nå har "gammel" maskinvare. Du betaler mao mye for lite kraft og minne. Skjermen er ikke engang en hd-skjerm. Vil anta at sjermen er "blass" ift nye hd-skjermer(IPS). For samme prisen kan du få en top noch pc(windows). Hvis du bare skal bruke nettet og skrive litt så er det langt billigere alternativer hvis pris er interessant. Du trenger ikke en stor prosessor og mye minne for gjøremålene du nevner. En chrome-book (med Hd-skjerm) til en tredjedel av prisen kan gjøre jobben like godt. Her er en pc i samme prisklassen, men med mye bedre specs; full hd skjerm og ips(meget god fargegjengivelse), siste generasjon prosessor (4 kjerner, macbook air har 2), m2 ssd (raskere), dedikert skjermkort. Prøver å illustere at du kan velge mellom en ny eller gammel mercedes, men at du betaler samme pris for begge. https://www.komplett.no/product/953528/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/ultraportable/asus-zenbook-pure-ux430un-14-fhd-matt#productinfo Anonymkode: e8d13...a16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå