Gå til innhold

Antrekk bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter med å finne antrekk til bryllup. Er selv lav og alle kjolene jeg finner er endte lange eller for utfordrende synes jeg. Noen som har tips til kjole til ei lav dame?

Anonymkode: e16d7...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.7.2018 den 8.51, Silverferret skrev:

På Zalando og på Ellos så har de egne "petit"- kolleksjoner for folk under 1,60 m :)

Vel og bra, hvis ts er 45 kg. 

Er hun i likhet med meg 158 høy og veier 65-68 kg vil hun slite.

Anonymkode: 1732d...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg sliter fortsatt med å finne kjole 🙄 Alle er for lange og hvis den er passe i lengden er ikke passformen riktig. Noen som har tips?

Anonymkode: e16d7...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner en kjole som bare er for lang, så spander de kronene det koster å legge den opp hvis du ikke kan gjøre det selv. Må alltid legge opp kjoler og skjørt, så jeg passer på å finne modeller som kan legges opp uten problem. Ikke alt kan legges opp, spesielt hvis det er mønster eller blonder helt nederst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter fortsatt med å finne kjole 🙄 Alle er for lange og hvis den er passe i lengden er ikke passformen riktig. Noen som har tips?

Anonymkode: e16d7...eb8

Du kan jo legge den opp. Jeg gjør dette med alt som blir for langt til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan i teorien det, men jeg kan ikke det og kjenner ingen som kan hjelpe meg.. 

Anonymkode: e16d7...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverer kjolen til en sydame om jeg vil/må endre på de. Leverte akkurat 2 inn nå, den ene var for lang og den andre for lange skulderstropper. Betaler 300kr for dette. Så mitt råd er å finne en kjole du liker og få den tilpasset deg. 

Anonymkode: 403f5...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...