Gå til innhold

Det finnes folk som ikke har blitt dumpet..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

dere skriver jo at det er noe alle opplever, men jeg kjenner 2 stk som aldri har blitt det. De slipper ikke nødvendigvis unna kjærlighetssorg, fordi det kan være at det rett og slett ikke vil funke og at de da må gå fra kjæresten. Men hva er det med folk som ikke blir dumpet?

Anonymkode: 430f0...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri blitt dumpet, men brudd er fryktelig vanskelig likevel. 

Men jeg vet ikke hva det er med meg. Føler bare det er litt tilfeldig. Jeg blir ikke så veldig lett forelsket og er veldig forsiktig når jeg blir det, kanskje.

Anonymkode: abf30...c76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da helt individuelt og tilfeldig. Ikke noe man kan sette en finger på eller finne fellesnevner med. 

Anonymkode: d690a...54f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som regel den som går. Synes forhold til en kvinne blir kjedelig og masete etter et par år.

Anonymkode: b39e6...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to helt ukompliserte brudd bak meg, der begge så at det ikke fungerte. Har fortsatt sporadisk kontakt med begge. Hjelper selvfølgelig at man var ung, uten barn, og uten felles eiendeler. Så traff jeg han jeg nå har vært sammen med i over 15 år. 

Trur jeg knapt har vært i en krangel, eller hatt en stor uenighet, med en mann... Har kanskje bare vært veldig heldig med de jeg har truffet, og er ganske avslappet og lite krevende selv. 

Anonymkode: 7b633...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

dere skriver jo at det er noe alle opplever, men jeg kjenner 2 stk som aldri har blitt det. De slipper ikke nødvendigvis unna kjærlighetssorg, fordi det kan være at det rett og slett ikke vil funke og at de da må gå fra kjæresten. Men hva er det med folk som ikke blir dumpet?

Anonymkode: 430f0...f82

Jeg har aldri blitt dumpet, men brudd er jo ikke "easy peasy" uansett. Har dog ikke flydd rundt med mange, hatt 2 forhold jeg har brutt - og nå er jeg gift på 16 året med drømmemannen <3 

Anonymkode: c56b3...10e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har, bank i bordet, heller aldri på mine 34 år blitt dumpet. Jeg tror ikke det er så veldig uvanlig å aldri ha blitt det... er vel like normalt som å ha blitt dumpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noen suksess å ikke ha blitt dumpet. Det betyr som regel at de heller ikke strekker seg i valg av partner. Min bestevenninne har aldri blitt dumpet, men jeg vet hun også kan bli litt skremt av menn som har for mye makt eller status. Og holder seg til menn der hun har litt overtak.

Det blir litt som å ha fått alle jobber man har søkt på. 

Anonymkode: f2e8c...4d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke noen suksess å ikke ha blitt dumpet. Det betyr som regel at de heller ikke strekker seg i valg av partner. Min bestevenninne har aldri blitt dumpet, men jeg vet hun også kan bli litt skremt av menn som har for mye makt eller status. Og holder seg til menn der hun har litt overtak.

Det blir litt som å ha fått alle jobber man har søkt på. 

Anonymkode: f2e8c...4d4

Har fått alle jobber jeg har søkt på, og har aldri blitt dumpet.

Har hatt samme jobb i 9 år, tjener vanvittig godt, og elsker virkelig det jeg gjør. Og jeg har en fantastisk, snill og omsorgsfull mann (gjennom 15 år) som jeg er uendelig glad i. 

Hvorfor skulle jeg tatt andre valg, og "strukket meg mer", når jeg kan våkne hver dag og være tvers igjennom lykkelig? 

Anonymkode: 7b633...751

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har fått alle jobber jeg har søkt på, og har aldri blitt dumpet.

Har hatt samme jobb i 9 år, tjener vanvittig godt, og elsker virkelig det jeg gjør. Og jeg har en fantastisk, snill og omsorgsfull mann (gjennom 15 år) som jeg er uendelig glad i. 

Hvorfor skulle jeg tatt andre valg, og "strukket meg mer", når jeg kan våkne hver dag og være tvers igjennom lykkelig? 

Anonymkode: 7b633...751

Jeg sier ikke at du skulle gjort noe annerledes. Hvis du er lykkelig, er ingenting bedre enn det.

Alle har ulik standard og mening om hva de vil ha ut av livet. Det jeg sier er simpelthen at avvisning, på hvilket som helst felt, som regel er et direkte resultat av at man har strukket seg litt. 

Anonymkode: f2e8c...4d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt dumpet. Jeg dumper hvis det ikke fungerer, eller jeg ikke blir respektert. 

Anonymkode: cc9a8...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har ulik standard og mening om hva de vil ha ut av livet. Det jeg sier er simpelthen at avvisning, på hvilket som helst felt, som regel er et direkte resultat av at man har strukket seg litt. 

Anonymkode: f2e8c...4d4

Og hva er høyere standard når det gjelder partner? Maksing av inntekt og/eller utseende? Over eget nivå? 

Anonymkode: 7b633...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt dumpet. Det har vært mitt ansvar å avslutte det som ikke fungerte. Synes ikke det har vært en spesielt grei rolle å få ved brudd, for det er pokker så vondt likevel, og i tillegg blir man "drittsekken". Man har liksom ikke lov til å sørge dersom man er den som avslutter, men det gjør man! 

Hva det er med meg? Kanskje jeg har vært hakket modigere og mer moden enn mine partnere, i situasjoner der ting ikke fungerte? Jeg vet med meg selv at jeg strakk meg langt før brudd, men man kan ikke strekke seg utover absolutte grenser, og noen må ta ansvar når ting absolutt ikke går! Det var rett å gå de gangene jeg gjorde det. Egentlig på overtid! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke noen suksess å ikke ha blitt dumpet. Det betyr som regel at de heller ikke strekker seg i valg av partner. Min bestevenninne har aldri blitt dumpet, men jeg vet hun også kan bli litt skremt av menn som har for mye makt eller status. Og holder seg til menn der hun har litt overtak.

Det blir litt som å ha fått alle jobber man har søkt på. 

Anonymkode: f2e8c...4d4

«Som regel» er ikke det samme som «alltid» så da velger jeg å sette meg selv i båsen for den det ikke gjelder. 

Makan til en forbanna stempling av folk! Wtf.... man kan da ha strukket seg langt, vunnet for så å gi faen etterpå vel! Er vel ingen i denne tråden her heller som har sagt at det er suksess? Man strekker seg til man får den man vil ha- verken mer eller mindre. Det er ikke noe som heter at noen er for gode for andre, det er et slik synspunkt du syntes å ha med det flåsete utsagnet ditt

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en venninne som aldri er blitt dumpet. Men synes ikke hun er noe spesielt beundringsverdig eller bedre av den grunn. Hun er en helt vanlig jente. Men hun har veldig lett for å bli forelsket. Og kanskje finner hun ut at mennene ikke holder helt standarden etter hvert. Tror generelt hun har vært litt mer moden enn mennene hun har vært sammen med.

Anonymkode: ea6ba...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt dumpet i et forhold. Men heller ikke fått alle de mennene jeg ville ha...

Anonymkode: 0e8f5...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært den som har avsluttet. Det er ikke så gøy å være den som må ta oppvasken alltid heller og ofte er det er jo helt innlysende hvorfor et forhold må ta slutt, så blir jo litt til at man tenker over hvorfor den andre parten ikke tar det endelig grep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt dumpa og vært dumperen. Syns det er vondest å dumpe, å se den man er så glad i i øynene og bare se de bli fulle i tårer. Og på forhånd så er det så mye forvirring og sorg i ensomhet når man prøver å finne ut hva som er det rette å gjøre. 

Anonymkode: a34a9...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...