AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Har vært sammen med en kis i 5mnd, og vi treffes ca hver helg. I løpet av denne helgen har vi sex bare ca 3 ganger, noe jeg synst er veldig lite. Har i grunne vært slik hele tiden utenom den første måneden, da hadde vi sex så og si hele helgen. Høres ikke dette litt rart ut? En mann i sin beste alder med så lite sex lyst? Alt annet i forholdet er perfekt, tviler ikke et sekund på at han elsker meg osv Anonymkode: 7708a...d32
siwhel Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Har dere snakket sammen om det? 3 ganger løpet av en helg er vel ikke så ille når dere kun møtes i helger. Hva mener du er mer riktig? Vi mennesker er jo forskjellig 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, siwhel skrev: Har dere snakket sammen om det? 3 ganger løpet av en helg er vel ikke så ille når dere kun møtes i helger. Hva mener du er mer riktig? Vi mennesker er jo forskjellig Ja vi har snakket om det mange ganger. Han skylder alltid på at han er sliten etter mye jobb. Jeg synst alikevel det er merking at han ikke orker mer kos og sex enn 3 ganger i løpet av hele helgen. I tidligere forhold er jeg vant til at vi omtrent river av hverandre klærene så snart vi treffes, og har sex minst 2 ganger for dagen , og stortsett 3 ganger for dagen i helgene når ingen av oss skal på jobb Så nå ligger jeg her da, sprengkåt og han kysset meg bare kjapt på munnen, sa godnatt og så sovnet han 🙄 Anonymkode: 7708a...d32
siwhel Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Mmm det er jo litt trist at ønsker deg mer enn hva han klager å gi. Håpe dere finner ut av det. Jobb og stress kan gå utover det. Om du er kåt nå kan du jo evt gjøre noe selv. Vel bare et forslag
Example Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 Jobb og stress har jo noe å si for sexlysten. Tre ganger i løpet av en helg er jo tross alt helt greit, når man snart har vært sammen i et halvt år. Er han veldig sliten, så er det kanskje nok for han. Dog, det er kjipt å være i forhold hvor den ene har langt mer sexbehov enn den andre. Dette kan jo være en begynnelse på mye frustrasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #6 Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, siwhel skrev: Mmm det er jo litt trist at ønsker deg mer enn hva han klager å gi. Håpe dere finner ut av det. Jobb og stress kan gå utover det. Om du er kåt nå kan du jo evt gjøre noe selv. Vel bare et forslag Ja kan jo det. Nå høres jeg sikkert teit ut, men synst liksom det er hans jobb. Litt av poenget med en kjæreste er jo kos og nærhet også. Og er nødvendigvis ikke bare sexen jeg savner, men nettopp nærhet og kos Anonymkode: 7708a...d32
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #7 Skrevet 8. juli 2018 2 minutter siden, Example skrev: Jobb og stress har jo noe å si for sexlysten. Tre ganger i løpet av en helg er jo tross alt helt greit, når man snart har vært sammen i et halvt år. Er han veldig sliten, så er det kanskje nok for han. Dog, det er kjipt å være i forhold hvor den ene har langt mer sexbehov enn den andre. Dette kan jo være en begynnelse på mye frustrasjon. Det har allerede vært mye frustrasjon pga dette. Vi eller jeg har til og med snakket om å slå opp pga det. Men det er uaktuelt, jeg er alt for glad i han til det Anonymkode: 7708a...d32
siwhel Skrevet 8. juli 2018 #8 Skrevet 8. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja kan jo det. Nå høres jeg sikkert teit ut, men synst liksom det er hans jobb. Litt av poenget med en kjæreste er jo kos og nærhet også. Og er nødvendigvis ikke bare sexen jeg savner, men nettopp nærhet og kos Anonymkode: 7708a...d32 Hans jobb? Jo enig sex ikke alltid er selve akten. Ta gjerne kontakt på PM om du vil snakke mer om det. Klem fra Siw
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #9 Skrevet 8. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja vi har snakket om det mange ganger. Han skylder alltid på at han er sliten etter mye jobb. Jeg synst alikevel det er merking at han ikke orker mer kos og sex enn 3 ganger i løpet av hele helgen. I tidligere forhold er jeg vant til at vi omtrent river av hverandre klærene så snart vi treffes, og har sex minst 2 ganger for dagen , og stortsett 3 ganger for dagen i helgene når ingen av oss skal på jobb Så nå ligger jeg her da, sprengkåt og han kysset meg bare kjapt på munnen, sa godnatt og så sovnet han 🙄 Anonymkode: 7708a...d32 Han er vel bare ikke så tent på deg. Anonymkode: 4b959...8fa
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #10 Skrevet 8. juli 2018 De aller fleste har behov for å gjøre noe mer enn å ligge i senga med kjæresten hele dagen. Å ha sex én gang per dag, når man bare treffes i helgen virker helt normalt. Så her er det nok dine preferanser som er litt off. De aller fleste har vært nyforelsket og levd på luft og kjærlighet i starten av et forhold, men de aller fleste ville også kjedet seg i hjel og blitt frustrert av det i lengden. Anonymkode: b34b1...3d9 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #11 Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han er vel bare ikke så tent på deg. Anonymkode: 4b959...8fa Han påstår han er det. Driver å forteller kompiser at det er beste sexen han har hatt, at jeg er drømmedama osv så er derfor jeg ikke skjønner at han ikke vil ha mer sex. Føler han sier en ting men gjør noe helt annet Anonymkode: 7708a...d32 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #12 Skrevet 8. juli 2018 Om morningen kan han stå opp tidlig for å lage frokost å servere meg, da kommer han tilbake i seng fullt påkledd, vi spiser og så vil han finne på noe (gå ned til sentrum eller noe slikt) Koselig med frokost asså, men jeg ville foretrukket å brukt denne tiden på kos og sex Anonymkode: 7708a...d32
siwhel Skrevet 8. juli 2018 #13 Skrevet 8. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om morningen kan han stå opp tidlig for å lage frokost å servere meg, da kommer han tilbake i seng fullt påkledd, vi spiser og så vil han finne på noe (gå ned til sentrum eller noe slikt) Koselig med frokost asså, men jeg ville foretrukket å brukt denne tiden på kos og sex Anonymkode: 7708a...d32 Ble det plutselig endring etter første mnd?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #14 Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, siwhel skrev: Ble det plutselig endring etter første mnd? Har vel egenlig vært sånn hele tiden. Var bare de 2 kanskje 3 første helgene vi var sammen at det var mer sex Anonymkode: 7708a...d32
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #16 Skrevet 8. juli 2018 1 minutt siden, siwhel skrev: Har selv max 1-2 ganger i uka. Hvor lenge har dere vært sammen da ? Mitt forje forhold varte i 7 år, vi hadde stortsett sex 2 ganger for dagen (mer i helgene) helt til siste slutt Anonymkode: 7708a...d32
siwhel Skrevet 9. juli 2018 #17 Skrevet 9. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere vært sammen da ? Mitt forje forhold varte i 7 år, vi hadde stortsett sex 2 ganger for dagen (mer i helgene) helt til siste slutt Anonymkode: 7708a...d32 3år og har et barn sammen. Det er jo forståelig at det er stor overgang da ja. Taster gjerne mer over pm
Example Skrevet 9. juli 2018 #18 Skrevet 9. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere vært sammen da ? Mitt forje forhold varte i 7 år, vi hadde stortsett sex 2 ganger for dagen (mer i helgene) helt til siste slutt Anonymkode: 7708a...d32 Da kan det hende du har litt urealistiske forventninger. De færreste par som har vært sammen en stund har sex to ganger om dagen. Det skjer ofte i starten av forhold, men etter hvert som tiden går så blir pleier ting å normalisere seg noe. I alle fall i de forholdene jeg har vært i.. 1
wintergirl Skrevet 9. juli 2018 #19 Skrevet 9. juli 2018 Du får finne en som er lik deg da. Sex tre ganger pr dag er mye for mange . 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #20 Skrevet 9. juli 2018 3 minutter siden, Example skrev: Da kan det hende du har litt urealistiske forventninger. De færreste par som har vært sammen en stund har sex to ganger om dagen. Det skjer ofte i starten av forhold, men etter hvert som tiden går så blir pleier ting å normalisere seg noe. I alle fall i de forholdene jeg har vært i.. Så kosing, klining og sex er ikke vanlig hver kveld og hver morgen ? 😐 Anonymkode: 7708a...d32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå