AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Jeg hadde en del utflod i tenårene, men etter midten av 20-årene ish har jeg ikke hatt noe av det. Jeg vet at mange bruker truseinnlegg daglig og at utflod er vanlig. Er jeg en av de få heldige som ikke har dette? Vet ikke om det er et sunnhetstegn å ikke ha det forsåvidt. Vet jo at skjeden er selvrensende og at utflod sånn sett er bra. Så lenge det ikke er utflod som kommer av sopp, bakteriell vaginose eller kjønnssykdom. Anonymkode: 7e5cf...f30
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Jeg har utflod ja, men ikke nok til at jeg faktisk trenger noe innlegg. Det forblir liksom mellom leppene frem til jeg går på toalettet, har aldri noe problem med at det havner i trusa som jeg hadde i teenårene selv går på microgynon om det kanskje betyr noe (har ikke peiling om det betyr noe eller ikke). Anonymkode: 98a6a...4a7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 Jeg har eggløsningsslim 1 gang i mnd da, hvis det kan kalles utflod. Men dette og mensen er det eneste jeg har av "utflod" (vet at mensen ikke regnes som utflod). Eggløsningsslimet (delikat ord ) ser jeg kun på papiret, aldri i trusa. Jeg bruker ikke prevensjon. TS Anonymkode: 7e5cf...f30
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Nei, jeg har ikke utflod. Hadde det som ung. Jeg har også eggløsningsslim, men da kun på papiret. Bruker heller ikke prevensjon. Anonymkode: d6f5a...ab6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 Det er like normalt og vanlig som unormalt og uvanlig. Etter å ha lest her på forumet spurte jeg legen min om noe var galt med meg som kun har bittelitt dagen før mens. Legen sa jeg er helt frisk og at dette er individuelt. Altså både normalt og vanlig og unormalt og uvanlig. For meg er det helt normalt! Anonymkode: 447ef...2af
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #6 Skrevet 8. juli 2018 Har aldri utflod. Derfor går jeg uten truse også. Anonymkode: 3ee28...671 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #7 Skrevet 8. juli 2018 Kjenner jeg misliker deg litt tsAnonymkode: 8d4a0...642
visp Skrevet 8. juli 2018 #8 Skrevet 8. juli 2018 Har aldri hatt problemer med det. Er egentlig bare her på kg jeg føler jeg leser ordet i annenhver tråd nesten.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #9 Skrevet 8. juli 2018 Jeg har utflod, og det kommer litt i trusa noen ganger, men ikke mye. Etter å ha fått bivirkninger av medisin og vært helt knusktørr i et par år er jeg ekstremt glas for å være fuktig og ha utflod. Anonymkode: ab56d...cec
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #10 Skrevet 9. juli 2018 Så heldige dere er! Utflod er så upraktisk Kan aldri gå uten truse, og trusene er ikke særlig delikate med alltid størknet utflod i.... Men kan jeg få spørre, har dere noen problemer med dårlig smak, lukt eller lignende? For ja, man hører jo at utflod er et sunnhetstegn som renser underlivet og sørger for nøytral lukt og smak. Jeg dømmer ingen altså, bare oppriktig nysgjerrig. Jeg har egentlig aldri tenkt at det går an å ikke ha utflod! Når venninder har sagt de går uten truse tenker jeg automatisk at de må få klissete lår eller flekk på kjolen ila dagen, men de har sikkert ikke utflod de heller da Anonymkode: 9884f...c68
visp Skrevet 9. juli 2018 #11 Skrevet 9. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så heldige dere er! Utflod er så upraktisk Kan aldri gå uten truse, og trusene er ikke særlig delikate med alltid størknet utflod i.... Men kan jeg få spørre, har dere noen problemer med dårlig smak, lukt eller lignende? For ja, man hører jo at utflod er et sunnhetstegn som renser underlivet og sørger for nøytral lukt og smak. Jeg dømmer ingen altså, bare oppriktig nysgjerrig. Jeg har egentlig aldri tenkt at det går an å ikke ha utflod! Når venninder har sagt de går uten truse tenker jeg automatisk at de må få klissete lår eller flekk på kjolen ila dagen, men de har sikkert ikke utflod de heller da Anonymkode: 9884f...c68 Nei, tror alt er veldig normalt der nede. Lukter ikke, smaker lite (får jeg høre), blir alltid våt ved sex. Har aldri gått på hormonell prevensjon da, vet ikke om det har noe å si?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #12 Skrevet 9. juli 2018 15 minutter siden, visp skrev: Nei, tror alt er veldig normalt der nede. Lukter ikke, smaker lite (får jeg høre), blir alltid våt ved sex. Har aldri gått på hormonell prevensjon da, vet ikke om det har noe å si? Prevensjon spiller ingen rolle fra eller til når det kommer til utflod. Det er jo naturlig at det kommer ut litt sekret siden vagina skal rense seg selv. Jeg kan ikke forstå hvordan vagina renser seg selv om man ikke har uftlod? Men jeg så en annen bruker skrive at det er udelikat med størknet utflod i trusa, og jeg må bare si at jeg velger heller det enn at underlivet ikke får puste ved å bruke truseinnlegg noe som bare øker utflod. Skifter man truse hver dag spiller det da ingen rolle. Anonymkode: d67f2...a11
visp Skrevet 9. juli 2018 #13 Skrevet 9. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prevensjon spiller ingen rolle fra eller til når det kommer til utflod. Det er jo naturlig at det kommer ut litt sekret siden vagina skal rense seg selv. Jeg kan ikke forstå hvordan vagina renser seg selv om man ikke har uftlod? Men jeg så en annen bruker skrive at det er udelikat med størknet utflod i trusa, og jeg må bare si at jeg velger heller det enn at underlivet ikke får puste ved å bruke truseinnlegg noe som bare øker utflod. Skifter man truse hver dag spiller det da ingen rolle. Anonymkode: d67f2...a11 Nei, jeg vet ikke. Det er jo fuktig der nede; ikke knusktørt så noe er det sikkert, men er sjelden noe i trusa. Den jeg siterte sa jo at hun ikke kunne gått truseløs for da hadde det rent nedover og det tyder vel på at det er litt overproduksjon av noe kanskje? De eneste gangene jeg bruker truseinnlegg er på slutten av mensen.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #14 Skrevet 9. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så heldige dere er! Utflod er så upraktisk Kan aldri gå uten truse, og trusene er ikke særlig delikate med alltid størknet utflod i.... Men kan jeg få spørre, har dere noen problemer med dårlig smak, lukt eller lignende? For ja, man hører jo at utflod er et sunnhetstegn som renser underlivet og sørger for nøytral lukt og smak. Jeg dømmer ingen altså, bare oppriktig nysgjerrig. Jeg har egentlig aldri tenkt at det går an å ikke ha utflod! Når venninder har sagt de går uten truse tenker jeg automatisk at de må få klissete lår eller flekk på kjolen ila dagen, men de har sikkert ikke utflod de heller da Anonymkode: 9884f...c68 Alt renses som det skal og kommer ut med mens. Ingentinh lukter, klør eller er tørt. Å dra sunnhetskortet blir litt teit etter innlegget mitt der jeg bekrefter at en lege sier det er individuelt og at man er like frisk. Det høres ikke friskt ut å ha en foss av utflod daglig. Anonymkode: 447ef...2af
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #15 Skrevet 9. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så heldige dere er! Utflod er så upraktisk Kan aldri gå uten truse, og trusene er ikke særlig delikate med alltid størknet utflod i.... Men kan jeg få spørre, har dere noen problemer med dårlig smak, lukt eller lignende? For ja, man hører jo at utflod er et sunnhetstegn som renser underlivet og sørger for nøytral lukt og smak. Jeg dømmer ingen altså, bare oppriktig nysgjerrig. Jeg har egentlig aldri tenkt at det går an å ikke ha utflod! Når venninder har sagt de går uten truse tenker jeg automatisk at de må få klissete lår eller flekk på kjolen ila dagen, men de har sikkert ikke utflod de heller da Anonymkode: 9884f...c68 Jeg er helt frisk nedentil. Hverken dårlig lukt eller smak. Jeg smaker på meg selv fra tid til annen. De som har slikket meg har også likt det godt å gjøre det på meg. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Prevensjon spiller ingen rolle fra eller til når det kommer til utflod. Det er jo naturlig at det kommer ut litt sekret siden vagina skal rense seg selv. Jeg kan ikke forstå hvordan vagina renser seg selv om man ikke har uftlod? Men jeg så en annen bruker skrive at det er udelikat med størknet utflod i trusa, og jeg må bare si at jeg velger heller det enn at underlivet ikke får puste ved å bruke truseinnlegg noe som bare øker utflod. Skifter man truse hver dag spiller det da ingen rolle. Anonymkode: d67f2...a11 Innlegget til visp nedenfor beskriver akkurat hvordan det er for meg også. 3 timer siden, visp skrev: Nei, jeg vet ikke. Det er jo fuktig der nede; ikke knusktørt så noe er det sikkert, men er sjelden noe i trusa. Den jeg siterte sa jo at hun ikke kunne gått truseløs for da hadde det rent nedover og det tyder vel på at det er litt overproduksjon av noe kanskje? De eneste gangene jeg bruker truseinnlegg er på slutten av mensen. TS Anonymkode: 7e5cf...f30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå