Gå til innhold

Bulket borti bilen

kr&@

Anbefalte innlegg

Hei! Håper noen kan hjelpe meg, er litt fortvilet... Tidligere i dag ble bilen min bulket borti av en annen bil. Det var på veg ut av en parkeringsplass som er relativt trang, men det er absolutt plass til to biler. Da det kom bil imot stoppet jeg helt opp. Den andre bilen dunket ganske godt borti ved ene bakhjulet mitt. Pratet med føreren etterpå som var en eldre mann. Han sa beklager, men sa også gjentatte ganger at dette var jo ingenting å gjøre noe med (en liten ripe i bilen, ikke lett å se.) Jeg var litt usikker men det endte med at jeg sa det var greit og kjørte. Men gjorde det klart at jeg var irritert og at det var fullstendig hans feil, noe han var enig i.

MEN da jeg kom hjem så jeg at det faktisk har blitt en liten bulk i bilen! Hva gjør jeg nå? Skrev.jo ingen skademelding påstedet og fikk ikke navn på vedkommende. Mulig jeg klarer å finne reg. Nr. ved å sjekke dash kamera mitt. Hvis jeg finnerdet og dermed navn og tlfnr., hvordan går jeg fram? Det er vel bare rett og rimelig at vedkommende betaler for skaden...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå har du lært at det ikke lønner seg å droppe skademelding, selv om du ikke kan konstatere skade på stedet.

De pengene er tapt, om du ikke tilfeldigvis møter vedkommende igjen.

Anonymkode: ee7ae...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan finne tilbake til registreringsnummeret så ville jeg gjort det. Ta kontakt, og si ifra. Dersom han nekter å gjøre opp så anmelder du til politiet og melder fra til ditt forsikringsselskap. Lurt å ha skriftlig kommunikasjon mellom dere hvis mulig. 

Selvsagt skal han betale. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...