AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Nei, av en enkel grunn. Kunne jo ikke lage lyder i flere år før jeg flyttet for meg selv. Og da føltes det liksom ikke naturlig. Anonymkode: 4e4b8...837 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Bare når jeg snakker med partner i telefon. Anonymkode: d4f49...dc5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 Ja, jeg klarer ikke å være helt stille. Anonymkode: 796ba...cf9 3
FrankDrebin Skrevet 8. juli 2018 #6 Skrevet 8. juli 2018 Nei, er relativt lydløs når jeg holder på. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #7 Skrevet 8. juli 2018 Har forsatt problemer å stønne når jeg har sex, måtte jo være stille når jeg bodde hjemme og flyttet ikke ut før jeg var 22. Dama mi klager på at jeg lager for lite lyder, selv under orgasme. Jeg brukte til og med i starten å holde henne for munnen når hun kom for jeg bor i leilighet og følte det var rart om naboen hørte at jeg hadde sex. Har begynt å slippe mer løs, og nå bryr jeg meg ikke når hun lager skikkelig lyder om hun bruker en av de vibrerende eggene sine inni seg samtidig som vi har sex. Å kjenne krampetrekningene mens hun hyler gjør meg så kåt at det stenger det område av hjernen som brukte å føle skam 😛 Er ekstremt heldig at jeg har en dame som kommer veldig lett og fort, hun bruker å si at det er synd menn er så dårlig lagd for sex, for hun klarere å få like fort orgasme som oss, men at hun kan jo forsette selv når hun har kommet. En gang var hun litt frekk og hadde bunnet meg fast og forsatte å melke meg selv etter jeg hadde kommet og da kom det lyder av meg, de første 30 sekundene var helt for jævlige og hun holdt meg for munnen og sa "jeg vet jeg vet, bare lag lydene du trenger jeg lover deg det vil snart gjøre veldig godt" hun hadde rett jeg skrek veldig mens så var det som jeg ble bedøvet og hun tok mini egget sitt ut av seg selv og puttet det inn i meg og orgasmen som kom kjapt noen minutter etterpå var så intense at jeg brølte. Anonymkode: 42cfd...d41 2
Oddy Skrevet 8. juli 2018 #8 Skrevet 8. juli 2018 Ja, dessverre. Hjelper å gjemme trynet i puta så ingen hører meg rope på elgen.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #9 Skrevet 8. juli 2018 Mann her. Det hender av og til, noen ganger er det bare så sinnsykt digg at jeg ikke klarer å la være. Er det noen hjemme gjør jeg det relativt lavt, men er jeg alene hender det at jeg stønner ganske høyt. De få gangene kona gir meg en hjelpende hånd stønner jeg mye mot slutten. Anonymkode: e243b...99b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #10 Skrevet 8. juli 2018 Jepp, fordi jeg gir litt faen. Alt føles mye bedre da. Anonymkode: 682eb...a58
McFlurry Skrevet 8. juli 2018 #11 Skrevet 8. juli 2018 Ja, men dette er kun i håp om å tiltrekke meg litt oppmerksomhet av min samboer og at han skal bli med på moroa.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #12 Skrevet 8. juli 2018 Ja, er singel og bor alene,men stønner likevel fordi orgasmene blir etterhvert så kraftige at det ikke er mulig å være stille. Anonymkode: 67973...024 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #13 Skrevet 9. juli 2018 Nei bare når jeg onanerer foran noen Anonymkode: 0e2ea...a5f
barbent Skrevet 9. juli 2018 #14 Skrevet 9. juli 2018 ja det gjør jeg visst jeg er alene er best slik 1
puppi Skrevet 9. juli 2018 #15 Skrevet 9. juli 2018 Ja, stønner «åh.. Mari.. faen jeg kommer nå.. fyfaen i helvete jeg kommer ååh ååååååhh ååååhh åpne faens kjeften din faen ta spruten ta den ta den nååååæææææhhææåååååæææhhhuuooo faen faen fuck fuck aaahhuuhh digg ass digg mmmmm» (Mari er jenta jeg fantaserer om for tiden).
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #16 Skrevet 9. juli 2018 Mens du ser inn vinduet hennes? Det liker jeg å gjøre☺ Anonymkode: 99342...5db
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #17 Skrevet 10. juli 2018 Så fremt det ikke er viktig å være stille (andre i nærheten) stønner jeg. Jamrer til og med. Jeg er en screamer, så jeg høres når jeg har sex. Anonymkode: 686d7...a18
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #18 Skrevet 10. juli 2018 På 9.7.2018 den 8.38, puppi skrev: Ja, stønner «åh.. Mari.. faen jeg kommer nå.. fyfaen i helvete jeg kommer ååh ååååååhh ååååhh åpne faens kjeften din faen ta spruten ta den ta den nååååæææææhhææåååååæææhhhuuooo faen faen fuck fuck aaahhuuhh digg ass digg mmmmm» (Mari er jenta jeg fantaserer om for tiden). Jeg hater pakkisnorsk, hvorfor i helvete sier du ass? Æsj!!! Anonymkode: 796ba...cf9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #19 Skrevet 10. juli 2018 På 8.7.2018 den 16.56, AnonymBruker skrev: Har forsatt problemer å stønne når jeg har sex, måtte jo være stille når jeg bodde hjemme og flyttet ikke ut før jeg var 22. Dama mi klager på at jeg lager for lite lyder, selv under orgasme. Jeg brukte til og med i starten å holde henne for munnen når hun kom for jeg bor i leilighet og følte det var rart om naboen hørte at jeg hadde sex. Har begynt å slippe mer løs, og nå bryr jeg meg ikke når hun lager skikkelig lyder om hun bruker en av de vibrerende eggene sine inni seg samtidig som vi har sex. Å kjenne krampetrekningene mens hun hyler gjør meg så kåt at det stenger det område av hjernen som brukte å føle skam 😛 Er ekstremt heldig at jeg har en dame som kommer veldig lett og fort, hun bruker å si at det er synd menn er så dårlig lagd for sex, for hun klarere å få like fort orgasme som oss, men at hun kan jo forsette selv når hun har kommet. En gang var hun litt frekk og hadde bunnet meg fast og forsatte å melke meg selv etter jeg hadde kommet og da kom det lyder av meg, de første 30 sekundene var helt for jævlige og hun holdt meg for munnen og sa "jeg vet jeg vet, bare lag lydene du trenger jeg lover deg det vil snart gjøre veldig godt" hun hadde rett jeg skrek veldig mens så var det som jeg ble bedøvet og hun tok mini egget sitt ut av seg selv og puttet det inn i meg og orgasmen som kom kjapt noen minutter etterpå var så intense at jeg brølte. Anonymkode: 42cfd...d41 Ble orgasmen utrolig sterk når du brølte når det gikk for deg? Anonymkode: fee46...53f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #20 Skrevet 10. juli 2018 På 8.7.2018 den 22.35, AnonymBruker skrev: Mann her. Det hender av og til, noen ganger er det bare så sinnsykt digg at jeg ikke klarer å la være. Er det noen hjemme gjør jeg det relativt lavt, men er jeg alene hender det at jeg stønner ganske høyt. De få gangene kona gir meg en hjelpende hånd stønner jeg mye mot slutten. Anonymkode: e243b...99b Herlig det, når orgasmen blir så hard og intens at kontrollen helt forsvinner😁 Anonymkode: fee46...53f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå