Gå til innhold

Har lyst på kjæreste (liten utblåsing)


Ariana807

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på en kjæreste, men orker ikke å begynne med den iditotiske datingstiden igjen! Jeg skulle virkelig ønske jeg var 3 år inn i et forhold og alt var fint, men en nødt til å ta den «bli kjent» fasen og møte nye folk å finne noen som passer og bare ork... 😓 

Sikkert er i-landsproblem, men ork, introverten i meg ønsker ikke å ta steget videre å gå ut i lyset å treffe folk. Men fysisk møte er viktig for å virkelig kjenne på kjemien så nettdating når kun frem så så langt... 😕 

Noen andre som har det likt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Møter jeg noen, så møter jeg noen. Gidder ikke å aktivt lete etter det😊 om lysten/behovet blir stort nok så kommer du deg nok ut.

Anonymkode: c1ec3...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat lik, ts. 

Anonymkode: 577c7...830

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Skjønner deg litt. Jeg har lyst på samboende kjæreste, men ikke vanlig (særboende) kjæreste. Og man må jo nesten innom det siste for å komme til det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vil ha, men hva vil du gi? 

Det er som regel der roten til problemet ligger. Du har kanskje ikke kjæreste fordi du er primært opptatt av hva du får du av deg, ikke hva du selv skal legge inn i det. Snu opp ned på problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Ønsker meg en kjæreste, men orker ikke gå igjennom alt maset rundt dating, bli kjent og treffe menn. Blir sliten bare av tanken. 

Anonymkode: afd94...6ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Arcturus skrev:

Alle vil ha, men hva vil du gi? 

Det er som regel der roten til problemet ligger. Du har kanskje ikke kjæreste fordi du er primært opptatt av hva du får du av deg, ikke hva du selv skal legge inn i det. Snu opp ned på problemet.

Akkurat nå sliter jeg med å gi tid til det ja, så såklart er jo det er poeng, men er jo mer eller mindre det jeg skrev i innlegget.

Men når jeg har tidligere vert ute på dating da gir jeg alt. Ex-en dumpa meg pga. jeg krevde for lite av han (hans ord). Godt mulig det er et av problemene mine nå, jeg gir og gir, men ender opp med noe slikt... 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...