Gå til innhold

Hvordan ta kontakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på fest igår, traff en fyr. Hilste på han, men snakket ikke noe særlig. Har var sjåfør for kvelden og gikk tidlig. 

Han virket veldig grei og jeg kunne virkelig tenkt meg å bli bedre kjent med han. Vet ikke om han synes det samme om meg, men for en gangs skyld tenker jeg å skrive en melding på messenger til han. 

Men hva skal jeg skrive? Litt redd for å bli avvist, men sånn er nå livet. 

Anonymkode: d75e7...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hei, hyggelig å treffe deg i går. Jeg kunne tenke meg å treffe deg og bli bedre kjent om du har lyst og anledning."

Avvisninger suger alltid, men hvis man aldri tør å ta initiativet når man virkelig har lyst til noe så ender man fort opp med det livet tilfeldigvis pælmer i fanget ditt. Make your own luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var meldingen sendt!

ser den ikke har kommet frem på messenger enda, men vi får se. Herregud, dette er så ikke meg. Men uansett hvordan det går så er det noe nytt jeg har gjort idag også 😄

Anonymkode: d75e7...7fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var meldingen sendt!

ser den ikke har kommet frem på messenger enda, men vi får se. Herregud, dette er så ikke meg. Men uansett hvordan det går så er det noe nytt jeg har gjort idag også 😄

Anonymkode: d75e7...7fe

 

Det var modig gjort! Han svarer sikkert, og får håpe det er et positivt svar!

Anonymkode: 8e10f...9de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var "forespørselen" på messenger godtatt, meldingen lest, men ingen svar. Dette skjedde i går kveld.

Jeg tenker jo at folk svarer med en gang, enten det er positivt svar eller ikke.

Uansett, da var nok det eventyret over :P

Anonymkode: d75e7...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Da var "forespørselen" på messenger godtatt, meldingen lest, men ingen svar. Dette skjedde i går kveld.

Jeg tenker jo at folk svarer med en gang, enten det er positivt svar eller ikke.

Uansett, da var nok det eventyret over :P

Anonymkode: d75e7...7fe

Bra jobba! Svar eller ei så har du både for deg selv og for han fått demonstrert at du er ei tøff dame som vet hva hun vil. Hvis han ikke en gang klarer å svare så er han antageligvis alt for pysete for deg uansett. Du har uansett massivt forbedret sjansene dine for at du en dag finner og klarer å få kloa i drømmemannen din. Keep it up!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Kreator skrev:

Bra jobba! Svar eller ei så har du både for deg selv og for han fått demonstrert at du er ei tøff dame som vet hva hun vil. Hvis han ikke en gang klarer å svare så er han antageligvis alt for pysete for deg uansett. Du har uansett massivt forbedret sjansene dine for at du en dag finner og klarer å få kloa i drømmemannen din. Keep it up!

TS her
Takk for de fine ordene Kreator, varmer singelhjertet mitt! :)

Anonymkode: d75e7...7fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei! Satt på med deg i går sammen med Espen og Pia, syns du virka sjarmerende så lurte på om du tilfeldigvis er singel og har lyst til å bli bedre kjent? :) Hilsen Anna" 

Anonymkode: a35ea...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da var "forespørselen" på messenger godtatt, meldingen lest, men ingen svar. Dette skjedde i går kveld.

Jeg tenker jo at folk svarer med en gang, enten det er positivt svar eller ikke.

Uansett, da var nok det eventyret over :P

Anonymkode: d75e7...7fe

Ok ja om han fortsatt ikke har svart så holder han nok på med noen andre eller er ikke interessert men vil ha deg i bakhånd til en annen gang, siden han godtok venneforespørselen. Useriøst. Så ja ville glemt han :)

 

Anonymkode: a35ea...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...