Gå til innhold

Stay-ups - funker de?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang testet stay-ups strømper? Holder de seg oppe? Er de et alternativ til strømpebukser? Her i nord er det ikke særlig sommer, og strømper må på. Men tenkte å sjekke litt erfaringer for alternativer til vanlige strømpebukser. 

 

Anonymkode: 8f0b6...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang testet stay-ups strømper? Holder de seg oppe? Er de et alternativ til strømpebukser? Her i nord er det ikke særlig sommer, og strømper må på. Men tenkte å sjekke litt erfaringer for alternativer til vanlige strømpebukser. 

Anonymkode: 8f0b6...4ef

Jeg synes strømpebukser er ubehagelig å ha på, så jeg bruker stort sett stay-ups i stedet. Har aldri hatt problemer med at de sklir ned :)  Men skal du ha noe tykt som varmer så tror jeg ikke det finnes som stay-ups...

Anonymkode: 23798...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det ofte, og null problemer hos meg... 😃 

Det som er viktig er å kjøpe de i riktig størrelse, slik at de ikke blir for stramme der oppe. Også må man for all del ikke bruke body lotion eller andre hudprodukter på låret før de tas på...

Aldri hatt problemer med at de sklir ned, verken på jobb, fest eller i mer "private situasjoner"...😉

Anonymkode: a91ee...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør de :)

Har brukt det masse, hatt en utekveld hvor den ene drev og falt ned hele tiden, og noen ganger har jeg merket at den ene er litt slapp og må dras litt i kanskje, men uten at den faller rett i bakken liksom. Sikkert vasket dem for mye eller noe, sånn at de blir slakke i strikken eller "limet" blir dårligere. Men vanligvis sitter de som støpt hele dagen. Og hele natta, har hatt sex i det mange ganger og sovnet med dem på og de sitter like fint når jeg våkner dagen derpå.

Jo videre bånd/kant øverst, jo bedre sitter de. Vær også forsiktig med body lotion, vent til lenge etter den er trukket inn før du tar de på, eller dropp det helt. Jo tørrere hud jo bedre, skal du være helt bombesikker så kan du bruke litt babypudder/talkum.

Anonymkode: 25396...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke funket for meg. En gang måtte jeg stoppe noen hundre meter hjemmefra da strømpene hang og slang rundt knærne, over støvlettene. Tok dem av og har ikke brukt dem utendørs siden. Har prøvd både med slik gummi som skal feste seg til lårene, og dem med strammere blondebånd, men det funker ikke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes strømpebukser er ubehagelig å ha på, så jeg bruker stort sett stay-ups i stedet. Har aldri hatt problemer med at de sklir ned :)  Men skal du ha noe tykt som varmer så tror jeg ikke det finnes som stay-ups...

Anonymkode: 23798...263

Du får stay ups i alle tykkelser om du søker på nett finner du både i 30, 40 og 50 denier of eksempel :) for eksempel er det mye på amazon eller ebay, men også på cubus etc kan du finne tykke stay ups. 

Når det gjelder om de holder seg oppe eller ikke er et ultimat tips å IKKE smøre seg med lotion for eksempel da det hindrer feste på huden. Husk å kjøpe de store nok, men ikke for store.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar! Da blir det nok å teste ut noen ganger. Kan jeg kjøpe samme størrelse som jeg bruker i strømpebukser?

Anonymkode: 8f0b6...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok være en idé å kjøpe én størrelse større enn vanlig... Da sikrer du at de går helt opp, og at ikke kreftene som "ønsker å dra de ned" blir for sterke... Samt at silikonbåndet rundt låret ikke blir for stramt.

Anonymkode: a91ee...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo videre bånd/kant øverst, jo bedre sitter de. Vær også forsiktig med body lotion, vent til lenge etter den er trukket inn før du tar de på, eller dropp det helt. Jo tørrere hud jo bedre, skal du være helt bombesikker så kan du bruke litt babypudder/talkum

Enig i det å unngå bodylotion. Men fikk et tips som fungerer kjempebra. Ta litt vann rundt kanten inni når man tar dem på. Da sitter de jammen hele dagen/kvelden. 

Synes ikke talkum fungerer 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å se at så mange jenter bruker stay ups - til daglig - er jo det vi fantaserer om .. og som er så digg... come on girls go go

Anonymkode: 1fd8e...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...