Gå til innhold

Å vente på døden......


Usikker

Anbefalte innlegg

Vår familie venter på døden. Selv om døden er "endelig" - og det ikke er noen vei tilbake! Uansett hvor vondt det er når noen dør - det vil også være en lettelse!

Å se en av ens nærmeste lider........ dopet ned av smertestillende....... ikke klarer å gjøre noen ting sjøl - må ha hjelp til alt. Det gjør vondt "langt, langt inn i sjela" :cry:

Min mor er (eller skal jeg si "var") en stolt person, en som ikke klager og syter. Det gjør hun heller ikke nå - men å se de sorgtunge øynene henens hver dag - de sier mye mer enn ord.

Nå er både hennes - og vår - tilværelse forferdelig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda.

Har sett det samme for ikke lenge siden.. ikke min mor, men en gammel, snill dame. Klaget aldri. Så så i livet.. det var så vondt å se henne ligge der. Hun prøvde å smile og muntre meg opp. Latet som ingenting var galt.

Akkurat som det var jeg som led...

Det var nesten en lettelse da hun fikk slippe. Jeg gråt mine modige tårer , men visste at hun døde med god samvittighet. Hun hadde aldri vært til bry for noen, alltid vært snill mot alle.

Men det er så uendelig vondt å miste noen man er glad i. Tiden leger alle så, men det gjelder å ta vare på minnene. En dag kan du smile når du tenker på henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...