Gå til innhold

Er han en player/fuckboy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, datet en fyr på 'normal' måte i rundt to måneder inntil nå nylig vil jeg si. Vi er begge fan av å spare historier og snakk til vi møtes, og avtaler derfor kun møter via meldinger, med andre ord har vi minimalt med kontakt mellom hver date. Rimelig spontane er vi også, begge to, kan gjerne finne på å sende en melding en halvtime før vi møtes for å ta en kaffe eller drikke litt vin. Nå har han derimot begynt å sende meg meldinger ganske sent, noen ganger elleve, men oftest etter tolv... Så... Er løpet kjørt? Vil han bare ha en pulevenn? Synes det er litt spess å plutselig bare ville møtes seint på kvelden, slik at vi som regel bare tar et lite glass med vin og går til sengs, eller bare går rett til sengs. Ofte er han også ute med den såkalte flokken sin og drikker, og sender ikke melding før langt på natt. De to første gangene dette skjedde var det mye å gjøre på jobb for ham, men nå har han jo ferie, og har fortsatt i samme stil. Blir litt forvirra, noen som kjenner igjen mønsteret og har vært borti det samme? player? Bør jeg bare takke for meg? Kjenner det frister, men jeg liker han SÅ så godt.

Anonymkode: 7b7f1...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fuckboy? Så veldig respektfullt av deg. Jeg er sikker på at han ville elsket å vite at du omtaler han på den måten. Tenk om det var deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter fuckboy lang vei 😕 

Anonymkode: 506ea...8ff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rozárka skrev:

Fuckboy? Så veldig respektfullt av deg. Jeg er sikker på at han ville elsket å vite at du omtaler han på den måten. Tenk om det var deg. 

Leste du innlegget mitt?

Anonymkode: 7b7f1...2e2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Leste du innlegget mitt?

Anonymkode: 7b7f1...2e2

Ja. Jeg reagerer på at du får deg til å bruke et så nedsettende ord på en mann. Særlig en du sier du er interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rozárka said:

Ja. Jeg reagerer på at du får deg til å bruke et så nedsettende ord på en mann. Særlig en du sier du er interessert i.

Det er et uttrykk, ikke ta alt så bokstavelig. 

Anonymkode: 506ea...8ff

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rozárka skrev:

Ja. Jeg reagerer på at du får deg til å bruke et så nedsettende ord på en mann. Særlig en du sier du er interessert i.

Jøss, det er jo bare en direkte oversettelse av ordet pulegutt, noe jeg har fått inntrykk av at han jeg er interessert i muligens kan være.

Anonymkode: 7b7f1...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er et uttrykk, ikke ta alt så bokstavelig. 

Anonymkode: 506ea...8ff

Noen uttrykk bruker man ikke om dem man respekterer. Du respekterer han visst ikke. Kanskje det er det han merker, så han behandler deg på samme måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rozárka skrev:

Noen uttrykk bruker man ikke om dem man respekterer. Du respekterer han visst ikke. Kanskje det er det han merker, så han behandler deg på samme måten?

Du har virkelig, virkelig misforstått, men muligens hører du til en annen generasjon enn meg og vet derfor ikke så mye om slang som brukes blant unge i dag, ikke vet jeg. Tror du jeg går rundt og roper fuckboy etter ham eller? 

Anonymkode: 7b7f1...2e2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange menn vil lese deg som en dame som er helt komfortabel med å være noens bootycall, siden alle kontakt er basert på innfall osv. 

Ikke sikkert han tenkte det i utgangspunktet, men virker rimelig klart at du bare har status som pulevenn.

Anonymkode: 04639...19f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har virkelig, virkelig misforstått, men muligens hører du til en annen generasjon enn meg og vet derfor ikke så mye om slang som brukes blant unge i dag, ikke vet jeg. Tror du jeg går rundt og roper fuckboy etter ham eller? 

Anonymkode: 7b7f1...2e2

Nei, men du skrev det her og det forteller vel alt man trenger å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rozárka skrev:

Nei, men du skrev det her og det forteller vel alt man trenger å vite.

Wow, jeg er imponert.

Anonymkode: 7b7f1...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow, jeg er imponert.

Anonymkode: 7b7f1...2e2

Det er ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bootycall ja. Han der vil ikke slå seg til ro og etablere seg i noe forhold i allefall! 

Anonymkode: 96b18...b10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, datet en fyr på 'normal' måte i rundt to måneder inntil nå nylig vil jeg si. Vi er begge fan av å spare historier og snakk til vi møtes, og avtaler derfor kun møter via meldinger, med andre ord har vi minimalt med kontakt mellom hver date. Rimelig spontane er vi også, begge to, kan gjerne finne på å sende en melding en halvtime før vi møtes for å ta en kaffe eller drikke litt vin. Nå har han derimot begynt å sende meg meldinger ganske sent, noen ganger elleve, men oftest etter tolv... Så... Er løpet kjørt? Vil han bare ha en pulevenn? Synes det er litt spess å plutselig bare ville møtes seint på kvelden, slik at vi som regel bare tar et lite glass med vin og går til sengs, eller bare går rett til sengs. Ofte er han også ute med den såkalte flokken sin og drikker, og sender ikke melding før langt på natt. De to første gangene dette skjedde var det mye å gjøre på jobb for ham, men nå har han jo ferie, og har fortsatt i samme stil. Blir litt forvirra, noen som kjenner igjen mønsteret og har vært borti det samme? player? Bør jeg bare takke for meg? Kjenner det frister, men jeg liker han SÅ så godt.

Anonymkode: 7b7f1...2e2

Han vil unngå å havne i frendzonen....etter 2 måneder så skulle en tro at han hadde grodd fast der allerede? vi mannfolk er ikke interessert i "bare" et vennskap med et kvinnfolk...det fungerer ikke sånn. Joda det er greit å treffes litt som "venner" først for å teste kjemien men ....forventer du samme opplegget i 10 måneder til? 

Jeg tror ikke du helt forstår menn godt nok :) håper det ikke ødelegger for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Bootycall ja. Han der vil ikke slå seg til ro og etablere seg i noe forhold i allefall! 

Anonymkode: 96b18...b10

Nei ikke når det har vært datet normalt i 2 måneder i forveien. Da er det naturlig å prøve å se om kvinnfolket er interessert i noe mer enn en kopp kaffe. Man har ikke tid til å være "reserve" venninne med kaffekoppen i år ut og år inn :) at han tar kontakt rundt mer "romantiske" klokkeslett er jo nettopp for å se om hun er interessert i noe mer enn å drikke kaffe. På en eller annen måte tolkes det som han ikke er interessert i noe forhold? ...spørsmålet er vel om hun er interessert i noe annet å drikke kaffe?
Det hadde jeg spurt meg om lenge før det hadde gått 2 måneder da men ok :) noen mannfolk driver på med den kaffeleken altfor lenge..i flere år. Da har de grodd såpass fast i friendzonen at de snart kan kastreres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, datet en fyr på 'normal' måte i rundt to måneder inntil nå nylig vil jeg si. Vi er begge fan av å spare historier og snakk til vi møtes, og avtaler derfor kun møter via meldinger, med andre ord har vi minimalt med kontakt mellom hver date. Rimelig spontane er vi også, begge to, kan gjerne finne på å sende en melding en halvtime før vi møtes for å ta en kaffe eller drikke litt vin. Nå har han derimot begynt å sende meg meldinger ganske sent, noen ganger elleve, men oftest etter tolv... Så... Er løpet kjørt? Vil han bare ha en pulevenn? Synes det er litt spess å plutselig bare ville møtes seint på kvelden, slik at vi som regel bare tar et lite glass med vin og går til sengs, eller bare går rett til sengs. Ofte er han også ute med den såkalte flokken sin og drikker, og sender ikke melding før langt på natt. De to første gangene dette skjedde var det mye å gjøre på jobb for ham, men nå har han jo ferie, og har fortsatt i samme stil. Blir litt forvirra, noen som kjenner igjen mønsteret og har vært borti det samme? player? Bør jeg bare takke for meg? Kjenner det frister, men jeg liker han SÅ så godt.

Anonymkode: 7b7f1...2e2

Ut fra hva du skriver så antar jeg dere allerede har sex. Da er det definitivt et rødt flagg at han stort sett bare er interessert i å treffe deg rundt leggetid. Men tar du initiativ til noe annet? Hvis dere liker hverandre godt og hverandres selskap, så er jo det å bare være sammen ofte veldig bra. Lage/spise mat, gå tur og skravle, kino, spille spill, whatever. Dette er jo ting du selv kan initiere (eller hva som helst annet) om du savner noe mer. I verste fall kan jo han være av den litt bekymrede mannlige typen som oppfatter din mange på initiativ slik du oppfatter han; at du bare bruker han til sex.

Som alltid er det ett svar og det er litt bedre kommunikasjon. Dere har jo vært sammen lenge nok nå til at det må gå an å snakke sammen om ting. Men her er det forskjell på "ung og uerfaren" og det motsatte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Rozárka skrev:

Noen uttrykk bruker man ikke om dem man respekterer. Du respekterer han visst ikke. Kanskje det er det han merker, så han behandler deg på samme måten?

Å herregud.... 🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2018 den 13.45, Almond skrev:

Å herregud.... 🙄

Jeg synes bare det ordet uttrykker menneskeforakt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når menn vil noe mer, vet du det tidlig. Av erfaring, har alle de som hele tiden skal se meg på kort varsel uten å legge innsats i det, vært ute etter noe uforpliktende. De som har ønsket å bli sammen med meg har både ringt, skrevet meldinger, tatt meg med på kinodater, hentet billetter for å være sikre på at det blir noe av, sett de kjedeligste filmene mef meg for å please, kommunisert at de trives godt i mitt selskap, snakket litt om hva jeg er ute etter, litt om eksen og de har virkelig ønsket å vite mer om meg. De har fått avslag på en date, men er rimelig kjappe til å be om å treffes igjen. De har ønsket å hjelpe meg med ting og ikke bare sagt det, men gjort det.

Anonymkode: c94e1...645

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...