AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #41 Skrevet 8. juli 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fyren som kom med kommentaren er en vits. Anonymkode: 4fe03...c89 Enig Anonymkode: 8bef9...19d 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #42 Skrevet 8. juli 2018 37 minutter siden, HerrBæsjerumpehull said: Det var en vits. Herregud, ha litt humør da, kvinne. Rapporter for kvinnehets. Anonymkode: 4fe03...c89 2
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 8. juli 2018 #43 Skrevet 8. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Rapporter for kvinnehets. Anonymkode: 4fe03...c89 Er du og AB...19d tvillinger eller noe sånn?
abc123detvardet Skrevet 8. juli 2018 #44 Skrevet 8. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rapporter for kvinnehets. Anonymkode: 4fe03...c89 Er det lov å rapportere for mannehets? Føler meg krenket 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #45 Skrevet 8. juli 2018 Visste dere at Europeere og Amerikanere lærte å holde negere som slaver av negere selv? Og at nærmere en million Europeere har blitt holdt som slaver i Afrika? Anonymkode: f5d17...4d8 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #47 Skrevet 8. juli 2018 Har hørt ved flere anledninger at mørkhudede personer sier rasist for ingenting. Et eksempel jeg kommer på i farten: Satt på bussen da jeg hørte en fyr snakket i telefonen, og var tydeligvis misfornøyd med en karakter han hadde fått. Hans konklusjon på hvorfor karakteren ble som den ble: "Rasist." Kan det hende det hadde noe med det faglige å gjøre, heller en hudfarge og etnisitet? Anonymkode: 6f12c...df5 5
Fru Uperfekt Skrevet 8. juli 2018 #49 Skrevet 8. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Visste dere at Europeere og Amerikanere lærte å holde negere som slaver av negere selv? Og at nærmere en million Europeere har blitt holdt som slaver i Afrika? Anonymkode: f5d17...4d8 Hysj, du må ikke komme med den delen av historien vi har gjemt under teppe Er du hvit (og spess mann) skal du ha minst 200 genrasjoners arvesynd 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #50 Skrevet 8. juli 2018 Ikke rart menn blir livredde og helst bør holde mest mulig kjeft på date. Lar dama heller skravle ut. Alt blir overtolket. Håper daten til ts kjører henne på tjukken og dumper henne til fordel for en negerdame. Anonymkode: 92ea2...932 4
Kreator Skrevet 8. juli 2018 #51 Skrevet 8. juli 2018 Konteksten og hva personen mener å oppnå med det man sier er MYE viktigere enn innholdet hvis man skal dømme noen til å være rasist. Såvidt jeg skjønner var konteksten her åpenbart at han ville vitse og være morsom, og dette alene bør ikke telle et mikrogram i forhold til å vurdere om personen faktisk er rasist eller ikke. Så står du selvfølgelig fritt til ikke å like slike vitser, og gi uttrykk for det. Men man bør heller ikke sette på krenkelses-autopiloten og tenke at fordi dette "kan" krenke noen, så derfor må også JEG føle meg krenket. Personlig synes jeg selvhøytidelige og lettkrenkede damer er usexy. Jeg kan også bekrefte at krenkelsesterskelen er enormt mye høyere blant mine mannlige venner enn kvinnelige, med noen få unntak (skikkelig kule jenter stort sett). Så for de kvinner som ønsker å bli bedre kjent med menn FØR man evt dater (eller ditcher) de, så er det å senke krenkelsesterskelen et godt tips, noe de fleste kvinner som har "fått være en av gutta på tur" garantert kan bekrefte. Prippne damer er det mer enn nok av. 5
Gjest Stella Rose Skrevet 8. juli 2018 #52 Skrevet 8. juli 2018 Du overreagerer, hadde bare tatt det som en litt klein spøk.
kisskissbangbang Skrevet 8. juli 2018 #53 Skrevet 8. juli 2018 Jeg tenker at man bør kjenne publikummet sitt godt dersom man vil slå e på-kanten-spøk, så jeg hadde muligens reagert litt negativt på det dersom det var tidlig i relasjonen. Når det er sagt kunne jeg ikke vært sammen med en person som ikke kan le av og spøke med det meste, jeg og kjæresten gjør ofte som hun med performance-sammenlikninga over; sier de drøyeste ting bare for sjokkeffekten og som politiske kommentarer. Jeg synes det aller, aller meste kan være morsomt i riktig sammenheng, rasistvitser inkludert. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #54 Skrevet 8. juli 2018 Opplevde det ikke som rasistisk, men en ekstremt klumsete og noe dum referanse til amerikansk historie. Ville ikke dumpet han kun for dette, men vært mer på vakt fremover da han muligens ikke er så intelligent (har noen kunnskapshull). Og så er menn som bruker n-ordet meget avtennende, så akkurat det kan jeg skjønne setter en støkk. Anonymkode: 9b154...924 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #55 Skrevet 8. juli 2018 Jeg tenker at han virker enkel. Men ville vel gitt han en sjanse til å vise mer av hvem han er før jeg trakk konklusjonen. Kanskje tenkte han seg ikke om før han snakket. Men om det hadde kommet en til ganske dum kommentar, kan man vel slå fast at han er en idiot. Angående de brukerne som skriver at de kan finne på å si slike drøye ting til noen de kjenner bare for sjokkeffekten, og begge er innforstått med det, så er jo det noe helt annet. Anonymkode: 0b04d...acc 1
pinar Skrevet 9. juli 2018 #56 Skrevet 9. juli 2018 Ryddet for innlegg som bryter med regelen om: * Liberale holdninger til pedofili, eller på noen måte formidle kontakt til pedofile/websider med pedofilt innhold. pinar, adm.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #57 Skrevet 9. juli 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplevde det ikke som rasistisk, men en ekstremt klumsete og noe dum referanse til amerikansk historie. Ville ikke dumpet han kun for dette, men vært mer på vakt fremover da han muligens ikke er så intelligent (har noen kunnskapshull). Og så er menn som bruker n-ordet meget avtennende, så akkurat det kan jeg skjønne setter en støkk. Anonymkode: 9b154...924 Han er intelligent og velutdannet, på hvilken måte mener du han har kunnskapshull og er lite intelligent? Anonymkode: e9c3b...d89 1
Hårstrikk79 Skrevet 9. juli 2018 #58 Skrevet 9. juli 2018 På 7.7.2018 den 23.57, AnonymBruker skrev: Hva er morsomt med rasisme? Noen menn ler av rape jokes også, men det er ikke noe å spøke med. Hva er viktigst, at samfunnet vårt har gode holdninger rundt alvorlige emner, eller å være nikkedokka som ler og sier seg enig i alt fordi man ikke vil lage dårlig stemning? Det er den som har sånne holdninger som lager dårlig stemning for å si det sånn, ikke den som reagerer på urett og dårlige holdninger. Anonymkode: 8bef9...19d Noen menn ler av rape-jokes? Nei du, det er ikke forbeholdt menn. Masse damer som ler av rape-jokes og pedo-vitser. Tusvik & Tønne feks, har slike vitser på programmet i hver eneste sending. Jeg har venninner som ler seg halvt i hjel av rasismevitser. Om det er elendig humor eller ikke, kan diskuteres. I enkelte land blir folk drept pga seksuell legning. Men det vitses jo hele tiden om homofili. Jeg er selv lesbisk, og ler selv av den type vitser. For det er det det er. En vits.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #59 Skrevet 9. juli 2018 Si hva du vil om pedofile, men de kjører hvertfall jæævlig sakte på barnevennlige områder. Anonymkode: e1c43...312 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå