Gå til innhold

Hva ville du ha pakket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du skulle flytte permanent til utlandet. Og du kunne bare ta med deg 2 store kofferter, 1sekk i skolesekk størrelse, og 2 flytte esker. 

Anonymkode: 6743b...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun 1 sekk som kan tas med som håndbagasje. Klær, papirer/fotografi uten ramme, notatbok, truser, tannkost og sko. Evt 1 gjenstand med symbolsk verdi.

Anonymkode: 920e6...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær du liker og bruker, bøker du evt trenger, toalettsaker, håndklær, sengtøy, evt sportutstyr/ treningsklær. Resten ville jeg kjøpt etter at jeg hadde bosted. 

Anonymkode: 239e3...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du flytte permanent eller bare for et år? Hvis sistnevnte: ta med deg SÅ LITE SOM MULIG!!! Det er er helvete å skulle få alt med seg hjem igjen når den tid kommer i tillegg til alt du har akkumulert i løpet av året. 

Jeg var på utveksling i et år og nå ti år senere har jeg flytta til utlandet på permanent basis. Jeg tar med meg litt mer hver gang jeg er hjemme, men jeg trenger mye mindre av sakene mine enn hva jeg forventer. Og det er stort sett alltid mye klær å kjøpe uansett hvor du er. 

(Var på utveksling i Canada, bor nå i Afrika)

Anonymkode: cbb23...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld! Ser at jeg leste altfor raskt og at det er permanent

Anonymkode: cbb23...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg har vel tenkt at i koffertene blir det stort sett klær, sko og toalettartikler. Og i eskene blir det bilder, og litt juletrepynt og småting. Har tenkt til å kjøpe det meste der nede. 

Anonymkode: 6743b...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det meste kan kjøpes der man flytter. Om jeg skulle flytte permanent, hadde jeg solgt unna mest mulig og bare tatt med det jeg trenger den første tiden. Man trenger mindre enn man tror.

Anonymkode: 3f658...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...