Gå til innhold

Ubehag før orgasme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt orgasme før. Jeg kjøpte dermed en womanizer noe som hjelper veldig, men når jeg bruker den så føler jeg bare at jeg "må" ha noe inni meg. Jeg stønner, vrir meg, og strammer lårene, regner med at det er et godt tegn på at orgasmen kommer. Samtidig så er det veldig ubehagelig, og føler en trang til å fjerne den. Så jeg fjerner den. Dette gjelder når jeg onanerer uten hjelpemidler også. Det gjelder ikke under sex, men er ikke nærme en gang å komme under sex.

Er dette vanlig? Skal jeg bare fortsette å la den være der, til tross for ubehaget? Jeg vrir meg og ruller til siden, noe som forsovit også fører til at den ikke lenger er der den skal være

Anonymkode: d08a4...d6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres for meg ut som om du er veldig nærme, men bare ikke helt har sluppet deg selv over "den siste kanten" ennå? :)

Når orgasmen bygger seg opp blir det veldig intenst, nesten smertefullt uten at det egentlig er smerte, da gjelder det bare å stå i det i innspurten - jeg pleier å forsterke følelsen når er kommet til det punktet, ved å styre pusten, holde pusten noen sekunder og puste saktere gjør det lettere å komme forbi det siste lille ekstra så orgasmen ruller gjennom meg ❤️ 

Anonymkode: 52e19...466

• Liker 1
Skrevet

Det kan bli veldig ubehagelig når klitoris blir overfølsom av å bli stimulert. Da kan det være best å stimulere rundt klitoris i stedet. Skaff deg en god dildo som du kan bruke i skjeden når du føler behovet for å få noe inn i deg. Bruk musklene nedentil og klem godt sammen. Det gjør ikke noe om du hjelper til med rumpeballene. Det kan også hjelpe å holde pusten samtidig. Og så legger du på en god fantasi, så skal du se at du kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...