Gå til innhold

J*vla TINDER


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I løpet av den tiden jeg har hatt tinder har det blitt flere møter, men alle disse møtene resulterer i en av to (tydeligvis mulige) utfall. Et utfall jeg er kjent med er at den andre parten blir såpass interessert på kort tid at jeg trekker meg, fordi jeg blir stresset. Enten fordi de hevder å ha utviklet sterke følelser for meg innen svært kort tid, eller å dra den så langt som å begynne å drømme om en fremtid med meg bare etter noen få møter. Jeg er en person som trenger tid, og dette gjør dermed ting svært vanskelig for meg. Det andre utfallet (som jeg er best kjent med) er at vedkommende møter meg, snakker med meg i telefonen og sender meldinger en periode. De bryr seg, men er ikke for intense - noe jeg setter pris på. MEN - plutselig så svarer de ikke lenger like engasjert og du merker at hele dynamikken mellom dere har endret seg. Samtalene er innholdsløse og etter at de har fått det de ønsker, nemlig nok til å kunne tilfredsstille behovet for sex en stund, så blir det stille. Jeg kan sende en melding og få et svar, men absolutt ikke mer enn det. Ingen flere ordentlige samtaler.. bare innholdsløse tekstmeldinger frem og tilbake, til jeg gir opp og slutter helt å ta kontakt. 

Jeg vet at det finnes mange menn der ute som kunne passet for meg og som tenker likt som meg. At man må gi ting tid, men faktisk jobbe for det undervegs.. Ikke forhaste noe, men ikke la alt forsvinne heller. Er det sånn samfunnet har blitt? Er det sånn at tinder ikke har annet å by på enn mennesker som desperat leter etter et forhold, eller som ikke tenker på annet enn sex? Hva skjedde med å møte en person og gi ting tid.. uten alt fokuset på sex eller det å gå inn i et forhold? 

Det som plager meg mest er når jeg har funnet ut at den andre parten faktisk ikke bryr seg, men bare er ute etter sex. Det er ingenting som får meg til å føle meg mer verdiløs enn det. 

Er det flere her som deler noe av samme oppfatning/samme opplevelser?

Anonymkode: e4814...5f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at du i det hele tatt er klar for et forhold og følelser når du trekker deg unna når andre viser følelser for deg? Når man er klar psykisk og følelsesmessig for å involvere seg følelsesmessig i andre så er det jo bare å hoppe i det om man møter noen man føler er den rette. Enig i at desperasjon er avstøtende, men hvordan vet du om de er desperate og slik med hvem som helst, eller om de faktisk virkelig syntes det er noe ekstra spesielt ved deg som gjør at de faller raskt for deg, fordi de på forhånd har jobbet med å rive ned muren i seg selv og er klar inni seg selv til å åpne seg og være ærlig med følelsene og la de strømme når ting føles rett? 

Anonymkode: 3e4cd...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såååååå enig med deg ts!!! Er reine kjøttmarkedet der ute.... i tillegg føler jeg at visst menn ikke bli betatt/forelsket på første daten..så gidder de ikke møtes igjen.. t o.m når kjemien har vært dritbra!! Føler alt går på utseende,og ikke på hvordan en er som person!!lei menn!

Anonymkode: a8beb...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er såååååå enig med deg ts!!! Er reine kjøttmarkedet der ute.... i tillegg føler jeg at visst menn ikke bli betatt/forelsket på første daten..så gidder de ikke møtes igjen.. t o.m når kjemien har vært dritbra!! Føler alt går på utseende,og ikke på hvordan en er som person!!lei menn!

Anonymkode: a8beb...9e9

Med all respekt, det der gjelder de damene jeg har møtt også. Til og med de som på daten poengterte at de ikke tror på kjærlighet ved første blikk, men at følelser kommer etterhvert. Blir de ikke betatt på første date, så gidder ikke å møtes igjen.
Var på date med ei i 6 timer for ikke lenge siden. Vi snakket om alt mellom himmel og jord i løpet av de 6 timene. Første melding som kom i retur da jeg hinta om en date nr 2, "Jeg er ikke på utkikk etter noe forhold altså".

Anonymkode: d56b1...dcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

 

Ja,skikkelig dårlig og råttent gjort!!

Anonymkode: a8beb...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere på Tinder? Spør dere selv om det!

Anonymkode: 090a3...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke på Tinder, men lurer på å åpne profilen min igjen for å finne en sexpartner. Dessverre er det vel mange andre som også tenker sånn mht den appen.

For å finne ekte kjærlighet tenker jeg at man må droppe appene, evt bli kjent med noen gjennom en app og så bruke tid på vedkommende, selv om det ikke ser helt perfekt ut i starten. den utrolige, stressede datingen er bare negativt tidsforbruk.

 

Anonymkode: cde6d...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...