AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 Jeg er misfornøyd m det meste m meg selv . Får ikke til så mye annet enn kortere arbeidsforhold Og kortvarige relasjoner. Flyttet mye rundt omkring. Ble litt mobbet og utstøtt i oppveksten så tror mitt dårlige selvbilde stammer derfra. Er fra et miljø m mye «vellykkede» mennesker som jeg på en måte falt bort fra. Standarden der Er veldig høy. Jeg feilet. Og ble frosset ut.Føler meg forfulgt av dette da denne standarden er sett veldig opp til. Føles nesten som at hvor enn jeg hadde beveget meg er miljøet jeg vokste opp i referanserammen for suksess. I studier og arbeidsliv. Jeg har også brydd meg mer om andre enn meg selv og forfalt helsemessig psykisk og økonomisk pga dette. Sitter igjen m «regningen» nå. Hvordan ta tak og begynne på nytt ? Ønsker meg en jobb hvor jeg trives og kan gjøre det Bra men må jo først ha en utdannelse. Er 30 pluss. Ingen barn eller ektemann eller fast bolig. Ikke rart man bli deprimert i et land m så høye preatasjons-krav. Anonymkode: dc8fe...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå