Gå til innhold

Overnatting og sex.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått høre at jeg er rar pga dette: 

hvis vi skal overnatte hos noen, og får låne senga til et av barna som bor der, så vil jeg ikke ha sex i den senga. Det byr meg imot.

Rar? 

Anonymkode: 95d29...ff3

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Tenker akkurat det samme 

Anonymkode: 23d37...e80

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Det er unødvendig.

Anonymkode: 55ac4...8da

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Hadde kanskje blitt litt trangt for to personer i en 75cm eller 90cm bred seng, hvis man ikje ligger oppå hverandre. 

Anonymkode: 0e89a...8f7

AnonymBruker
Skrevet

Det ville jeg aldri tenkt på. Hva med svigermors seng eller på hotell?

Anonymkode: 66961...154

• Liker 1
Skrevet

Kan ha sex hvor som helst. Sengetøy byttes jo? Hva med hvis du er på hotell, sikkert mange barn som har sovet og skal sove i den sengen. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det ville jeg aldri tenkt på. Hva med svigermors seng eller på hotell?

Anonymkode: 66961...154

Hotell ja. Svigermors seng, uæææ...not. 

Vil helst ikke ha sex i andres seng.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff jeg hadde synets det hadde vært ekkelt og ubehagelig om noen skulle hatt sex i min seng og på min madrass..måttet skiftet madrass for hadde følt at madrassen var skitten og uren...

Anonymkode: bf1d3...6dd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har fått høre at jeg er rar pga dette: 

hvis vi skal overnatte hos noen, og får låne senga til et av barna som bor der, så vil jeg ikke ha sex i den senga. Det byr meg imot.

Rar? 

Anonymkode: 95d29...ff3

Tja jeg ville i alle fall heller hatt deg på overnattingsbesøk enn de som synes du er rar. 😛

Anonymkode: f8e4d...76a

• Liker 7
Gjest LiMaSK
Skrevet

Jeg ville nok aldri hatt sex i ett barn sin seng. Føler også det er feil å ha sex i andres senger generelt. Men har hatt sex på gjesterommet og i campingbilen til svigers og på hytta til foreldrene mine. 

Har sex her på sofaen hjemme,  litt ekkelt med tanke på at andre folk skal sitte der.. blir litt revet med noen ganger.

Bruker alltid håndkle under oss.

Skrevet
18 timer siden, LiMaSK skrev:

Jeg ville nok aldri hatt sex i ett barn sin seng. Føler også det er feil å ha sex i andres senger generelt. Men har hatt sex på gjesterommet og i campingbilen til svigers og på hytta til foreldrene mine. 

Har sex her på sofaen hjemme,  litt ekkelt med tanke på at andre folk skal sitte der.. blir litt revet med noen ganger.

Bruker alltid håndkle under oss.

Får nå håpe dere var alene i bobilen 😜... lett for at man kan bli revet med ja.

Sex i en barneseng tja ville nok stått over

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Kan ha sex hvor som helst. Sengetøy byttes jo? Hva med hvis du er på hotell, sikkert mange barn som har sovet og skal sove i den sengen. 

Forskjellen er at det her er snakk om barnets egen seng. For en del barn og voksne er det en del av intimsfæren. Se for deg at du var 11år, visste litt om sex, men syns det var flaut og ekkelt - og du finner ut at mammas venninne og ekle kjæresten hennes har vært nakne og hatt sex i sengen din. Barn skal slippe sånt.

Hotell er annerledes; da vet man at alle låner sengen.

Anonymkode: 7a5ba...0fa

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

og du finner ut at mammas venninne og ekle kjæresten hennes har vært nakne og hatt sex i sengen din. Barn skal slippe sånt.

Og hvordan skal barnet finne ut av det da? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan greier enkelte av dere her å leve med å vite at deres foreldre pulte og far kom i mor for at du skulle bli til?

Anonymkode: 150da...7a3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan greier enkelte av dere her å leve med å vite at deres foreldre pulte og far kom i mor for at du skulle bli til?

Anonymkode: 150da...7a3

Unngår å tenke på det selvsagt. 😛

Anonymkode: f8e4d...76a

AnonymBruker
Skrevet

Samboern min er litt freaky av seg, og har fått meg til å ha sex på plasser jeg aldri trodde jeg kom til å ha sex, til og med hatt sex med andre rundt oss når vi var en helg gjeng som naken badet, og hun fikk en venninne av seg til å suge meg litt under vannet. Det drøyeste vi har gjort er enten når hun sugde meg når jeg var på innlagt sykehuset og folk kunne ha kommet inn når som helst eller en kjappis på sofaen hos søsteren min etter hun skulle bare kjøre kjapt på butikken, hun kledde ikke av oss men bare dro en ut av boksern og boksa, mens hun la trusa til side og ridde meg kjapt. Var så nervøs og hadde så høy puls at jeg kom på 2 minutter, og rett før jeg kom hoppet hun av og sugde det ut slik at det ikke skulle bli søl. Og noen minutter senere kom søstern og mannen hennes hjem, var veldig glad for at dama hadde parfyme på seg vis ikke hadde det nok luktet sex 😛 

Anonymkode: 64918...3b5

Gjest LiMaSK
Skrevet
4 timer siden, siwhel skrev:

Får nå håpe dere var alene i bobilen 😜... lett for at man kan bli revet med ja.

Sex i en barneseng tja ville nok stått over

Haha joda, var alene i bobilen 😂

Skrevet
3 timer siden, LiMaSK skrev:

Haha joda, var alene i bobilen 😂

Ja det var nå godt å høre 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboern min er litt freaky av seg, og har fått meg til å ha sex på plasser jeg aldri trodde jeg kom til å ha sex, til og med hatt sex med andre rundt oss når vi var en helg gjeng som naken badet, og hun fikk en venninne av seg til å suge meg litt under vannet. Det drøyeste vi har gjort er enten når hun sugde meg når jeg var på innlagt sykehuset og folk kunne ha kommet inn når som helst eller en kjappis på sofaen hos søsteren min etter hun skulle bare kjøre kjapt på butikken, hun kledde ikke av oss men bare dro en ut av boksern og boksa, mens hun la trusa til side og ridde meg kjapt. Var så nervøs og hadde så høy puls at jeg kom på 2 minutter, og rett før jeg kom hoppet hun av og sugde det ut slik at det ikke skulle bli søl. Og noen minutter senere kom søstern og mannen hennes hjem, var veldig glad for at dama hadde parfyme på seg vis ikke hadde det nok luktet sex 😛 

Anonymkode: 64918...3b5

Ok... nice story...

Anonymkode: 9aa84...07a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...