AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 Jeg har store deler av livet mitt vært en ganske negativ person, men nå ønsker jeg å endre dette, så jeg tenkte jeg skulle begynne å fokusere mere på ting som jeg er takknemlig for enn de som irriterer meg eller gjør meg i dårlig humør. Håper også at jeg kan begynne å bekymre meg mindre, siden det er vanskelig å være takknemilig og bekymret på samme tid. Jeg begynner med at jeg er utrolig takknemlig for at hunden min kom tilbake etter å ha slitt seg pga en innpåsliten rev idag. Jeg så for meg at hun satt fast i skogen et sted med båndet og ikke kom løs og jeg ikke fant henne. Jeg lette og lette og ropte etter henne, og var iferd med å ta sykkelen og hodelykt for å lete i et større område da hun kom tilbake av seg selv. Herregud, jeg er så takknemlig for at ingenting skjedde med henne. Og nå om sommeren med båndtvang, vilt, naboen har sau etc. For et mareritt! Men nå er hun her, og jeg er så glad (reven kommer sikkert ikke tilbake heller) Anonymkode: 96591...ae7 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2 Skrevet 7. juli 2018 At de ikke er like varmt i dag, som det var i går. I tillegg fungerer Kvinneguiden som det skal, og det er faktisk ganske uvanlig... Anonymkode: f5d65...b26
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #3 Skrevet 7. juli 2018 Veldig takknemlig for å våkne opp til en blowjob. Og veldig takknemlig for at moxnes stilte mistillitsforslag mot Listhaug. Anonymkode: 0e4d9...202
FrankDrebin Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 Takknemling for at jeg fortsatt har øl i kjøleskapet. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 Jeg falt visst tilbake til gamle vaner igjen og glemte denne tråden Men vi prøver igjen: Jeg er takknemlig for at jeg kan høste squash i hagen! TS Anonymkode: 96591...ae7 2
Duff Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 Takknemlig for at jeg fikk solgt ei seng og en kommode i dag. Det er godt å se at møbler kan få leve videre hos andre når vi ikke har bruk for dem. Men god dag ellers. Jeg er blakk som ei kirkerotte og da går det sport i å handle inn mat som rekker til neste utbetaling. Det gi en god dag.
Perle Skrevet 2. september 2018 #7 Skrevet 2. september 2018 Har verdens snilleste kjæreste og samboer ❤️
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #8 Skrevet 2. september 2018 Takknemlig for verdens beste ektemann. For min herlige sønn. Og for at jeg ikke har slitt med depresjon de siste årene. ❤️ Anonymkode: 713c7...6a7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #9 Skrevet 2. september 2018 Takk for at dere poster, så husket jeg tråden idag også Idag....hmmm....jeg har en smule tannverk, så ikke spesielt takknemlig for det... *lete* Takknemlig for haugevis av epler fra husvertinna mi sin hage, som kommer til å vare mist til jul. Gratis epler - yey! 🍎 Men vent, jeg var jo takknemlig i første setningen, haha. Da har jeg iallefall kvalifisert idag. TS Anonymkode: 96591...ae7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #10 Skrevet 2. september 2018 Takknemlig for at jeg kan sitte inne i varmen. Anonymkode: b6981...c48
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #12 Skrevet 2. september 2018 Takknemlig for at det snart er kaldt og mørkt nesten hele døgnet. Gleder meg til snøen kommer. Anonymkode: 3fb38...a5a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #13 Skrevet 4. september 2018 Er så takknemlig for all medfølelsen jeg får på eit nettforum og fra ei venninne for helseproblemet mitt. Takk til alle som bryr seg. Takk til dere som skriver medfølende poster til folk på dette forumet også ❤️ TS Anonymkode: 96591...ae7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #14 Skrevet 4. september 2018 For en fin tråd 😄 Jeg er takknemlig for denne tråden. Jeg er takknemlig for at min alvorlige depresjon er historie nå og at jeg er klar til å ta fatt på livet igjen. Jeg er takknemlig for at jeg skal på jobbintervju, det gir en så god følelse. Jeg er takknemlig for at jeg kan begynne å se lyst på livet igjen og st jeg begynner å bli megselv igjen. Det er veldig mye jeg kunne ramset opp her merker jeg. Er ikke lenge siden jeg hadde vanskelig med å finne ting jeg var takknemlig for å få en skikkelig god- følelse. Er takknemlig for at jeg litt etter litt klarer å kjenne på gode ting igjen.9 Anonymkode: acc40...1de
Teddi Skrevet 4. september 2018 #15 Skrevet 4. september 2018 Jeg er takknemlig for at jeg fikk møte mitt livs store kjærlighet i dag, selv om vi nå må leve langt unna hverandre en lengre periode. Han gjør livet mitt komplett og jeg er veldig takknemlig for at jeg slapp å føle på savnet etter han i dag. Han jobber med et prosjekt langt utenfor hjembyen vår. Jeg er takknemlig for at min fantastiske sønn har fått meg til å føle ekstrem lykke i dag også. Han har fått meg til å le flere ganger og han har fått meg til å føle stolthet. Han har også fått meg til å tenke over noe som jeg kanskje ikke har tenkt på før. Jeg er takknemlig for de flotte naboene vi har, som hadde løpt avgårde til butikken da jeg fortalte at vi var tomme før grønne matavfallsposer. Jeg er takknemlig for høsten og alle de spennende grønnsakene og frukten man finner i butikkene. Måltidene blir alltid litt sunnere på høsten.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #16 Skrevet 5. september 2019 Takknemlig for at det er folk som velger å bli blodgivere, det redder liv! Og får de som velger å bli renholdere, de gjør dagen min lettere. Anonymkode: 75f53...544
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #17 Skrevet 6. september 2019 At jeg nettopp har mottatt ett "super-gavekort" fra en nettside som jeg er medlem av!! "Yes! Yes! Yes!" tenker jeg da, og dette var jammen på tide synes jeg. Det har tatt forbanna lang tid å samle opp sånne "poeng" der, pluss enkelte andre problemer med hele nettsiden... Så jeg blir selvfølgelig VELDIG glad for at denne greia endelig gikk i boks. Anonymkode: f5d65...b26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå