Gå til innhold

Hjernen min har tatt ferie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt totalt forvirra. Fant meg selv på badet i stad uten å vite hva jeg skulle, hvorfor jeg var der eller noe som helst. Jeg går ut i fra at det var på do jeg skulle, men jeg kunne ikke huske om jeg hadde vært på do eller ikke:sjokkbla: Vet heller ikke hvor lenge jeg satt der oppå dolokket:vetikke: Dette var litt ekkelt, noen som har opplevd noe lignende? Er dette vanlig? Føles som om hjernen min har tatt ferie, borte fra kroppen min hvertfal..

Anonymkode: 63656...cbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ikke normalt ut. Var du i en egen tankeverden og ikke fikk med deg det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, sweety pie skrev:

Det hørtes ikke normalt ut. Var du i en egen tankeverden og ikke fikk med deg det?

Jeg aner ikke

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt totalt forvirra. Fant meg selv på badet i stad uten å vite hva jeg skulle, hvorfor jeg var der eller noe som helst. Jeg går ut i fra at det var på do jeg skulle, men jeg kunne ikke huske om jeg hadde vært på do eller ikke:sjokkbla: Vet heller ikke hvor lenge jeg satt der oppå dolokket:vetikke: Dette var litt ekkelt, noen som har opplevd noe lignende? Er dette vanlig? Føles som om hjernen min har tatt ferie, borte fra kroppen min hvertfal..

Ring legevakten og forklar situasjonen, så får de avgjøre om du må komme til undersøkese snarest eller ikke. Det kan være alvorlig. Men det trenger ikke å være alvorlig. Det er best å ringe

Anonymkode: 39334...e2b

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ikke

Tenker at det kanskje hadde vært lurt å bare ta en prat med legevakten? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for  å skremme, men for å opplyse slik at du forstår at det er best å ringe legevakten: Det du forteller kan være symptom på drypp i hjernen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle kommuner i Norge har en legevaktordning for øyeblikkelig helsehjelp hele døgnet. Ring 116117 for å komme i kontakt med legevaktsentralen i området der du oppholder deg. Er det akutt og står om liv, ring 113.https://helsenorge.no/hjelpetilbud-i-kommunen/legevakt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det tar lang tid å få kontakt når du ringer legevakten, ville jeg tatt en drosje ned til legevakten uansett så snart som mulig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være negativ med det er som å høre meg, og jeg har en liten hjerneskade som gjør at jeg må skrive lister og notater og ta bilder av alt jeg skal 🙈 

Kan godt hende det bare er varmen, men hørtes verre ut enn "vanlig" vimsing..

Anonymkode: 4b56b...4e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen sammen med deg som du bor sammen med? I så fall informer vedkommende om dine symptomer. 

Informer også drosjesjåføren om symptomene, slik at han kan formidle til legevakten/ sykehuset hvis du blir verre før du kommer deg på sykehuset.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det trådstarter? Har du snakket med legevakten?

AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2018 den 0.20, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...