AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #21 Skrevet 6. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt beskyldt for å tro at jeg er så pen og perfekt. Slike tanker har jeg overhodet ikke om meg selv, heller motsatt. Det skal sies at det kun var en bekjent som sa dette, og han var ikke edru. Anonymkode: 55739...70a Ble beskyldt for det samme i ungdomstiden, og på det tidspunktet gikk jeg til psykolog på grunn av dårlig selvtillit og selvbilde. Anonymkode: 78987...705
Gjest AvocadoMelon Skrevet 6. juli 2018 #22 Skrevet 6. juli 2018 Kom på jobb engang og fikk akutt spysyken. Løp fram og tilbake til do. Sjefen og de andre på jobb beskylte meg for å være fyllesyk (var 17 år å festet endel på den tiden, men aldri før en jobbvalg) det var ubehagelig.. Har også blitt beskylt for å ha stjelt i klesbutikk som mange unge jenter sikkert har blitt. Har aldri stjelt i hele mitt liv og ble veldig lei meg. Ikke noe unnskyldning når de ikke fant noe på meg heller.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #23 Skrevet 6. juli 2018 Da jeg var fjortis fikk jeg arve noen dongeribukser av stemoren min. Senere ringte hun moren min i fylla og beskyldte meg for å ha stjålet buksene av henne. Jeg ble forskrekket,jeg som ikke engang gikk i kjøleskapet hjemme hos faren min og tok meg saft uten å spørre skulle liksom ha stjålet klærne hennes!? Jeg forsto ingenting... Senere i livet (30+) ble jeg beskyldt for å være en utro beregnende heks,som det ikke gikk an å stole på , av en kjæreste. Da satt han offshore og dikta opp en virkelighet,sannheten var at jeg satt hjemme hos meg selv hele helgen med barnet mitt,hun var syk og vi var bare inne. Når disse tingene skjedde ble jeg veldig redd og ute av meg,men nå idag ler jeg av det,og av dem. De har vist seg å være psykopater begge to. Klin gærne. Håper jeg ikke får flere slike innpå livet mitt igjen. Anonymkode: b7211...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #24 Skrevet 6. juli 2018 Kom på en ting til, det gjelder ikke meg men bestevenninna mi! Hun ble kalt inn til møte med sjefen fordi en kollega hadde sagt at hun hadde drevet med seksuell trakassering mot henne. Venninna mi skjønte ingenting og ble helt fra seg. Men hun som hadde kommet med anklagene var paranoid schizofren og ble lagt inn kort tid etter. Hun hadde gjort det samme mot flere. Selv om man skjønner at den sykdommen gjør at man ikke er seg selv, så husker jeg venninnen min var veldig lei seg over dette. Anonymkode: dbcf1...541 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #25 Skrevet 6. juli 2018 For noen uker siden så fikk jeg kjeft av en nabo, som påsto at min uoppdragen hund har stått å bjeffet i flere timer, i flere uker nå. Problemet er at hunden min har vært på hytta i snart 3 mnd i strekk. Det å prøve å forklare denne naboen dette, det gikk ikke. Fordi da ble jeg beskyldt for å lyve han rett oppi trynet. 🙄 Han har sladret til naboer, for i morges så ble jeg møtt med "Har hørt du går rundt å sprer skrøner nå *fnis*". Idiot. Nytter ikke å forklare meg heller. Gud håper jeg finner en annen plass å bo snart. Hater naboene. Anonymkode: f412f...372 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #26 Skrevet 6. juli 2018 Jeg har blitt beskyldt for å ha gjort innbrudd! Fy f. Så sint jeg ble! Anonymkode: 8bf18...87a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #27 Skrevet 7. juli 2018 Tror dere de som beskylder folk uten grunn har en diagnose? Som hun ene kollegaen til venninna mi som var paranoid schizofren. Anonymkode: dbcf1...541
Pipaluk Skrevet 7. juli 2018 #28 Skrevet 7. juli 2018 Var frivillig i en organisasjon som tilbyr ferieaktiviteter for familier. Det var en frivillig som hadde vært direkte ufin med meg under hele oppholdet. Jeg skrev en omfattende klage på henne. Da jeg fikk ordnet et møte med ansvarlig for aktiviteten så viste det seg at den frivillige hadde beskyldt meg for å ha skadet henne. Jeg hadde ikke tatt imot en kano så hun fikk vondt i foten og måtte reise hjem. Det var en lettelse for meg at hun dro hjem og hadde aldri tenkt tanken på at jeg hadde noe med dette å gjøre. Jeg hadde knapt vært i nærheten av henne og ble veldig opprørt over å bli anklaget for dette. De ansvarlige forsto heldigvis etterhvert at det var hun som var problemet. Etter mer ufin oppførsel med en annen frivillig så ble hun fjernet fra aktiviteten. Skummelt med folk som ikke eier hverken skam eller samvittighet. Heldigvis var hun ikke så smart. Hadde hun vært det så hadde hun pønsket ut en mer intelligent måte å hevne seg på.
Perelandra Skrevet 7. juli 2018 #29 Skrevet 7. juli 2018 Å være katteplager. En alkoholisert nabo jeg hadde for mange år siden tålte ikke at jeg klappet katten hennes. Hun truet med å anmelde meg både til politiet og dyrebeskyttelsen.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #30 Skrevet 7. juli 2018 Blitt beskyldt av huseier som bodde i leiligheten over oss for mye rart. Var fire uker på ferie, og hun ringte konstant å ba meg slutte å vaske klær om natten og støvsuge om natten. Anonymkode: ea51a...4d0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #31 Skrevet 7. juli 2018 Ble beskyldt av venninne for å gjemme meg i bilen til ei annen venninne mens hun var inne og leverte noe. Jeg var ikke der i det hele tatt, men derimot en annen venninne av hun som kjørte. Hun hadde samme hårfarge og briller så kan se hun trodde det var meg. Lenge var hun irdentlig sur for at jeg ikke kom inn, og ville ikke tro meg. Etter hvert brøt hun kontakten. 😂 Har også blitt beskyldt for å stjele på jobb. De fant til slutt ut at det var en annen bartender som forsynte seg av flaskene, og jeg fikk ingen beklagelse. Anonymkode: 465df...213 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå