AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #21 Skrevet 8. juli 2018 En jeg kjenner var i ett par år sammen ei ordentlig kjerring, og hun hadde ett par småunger fra tidligere forhold. Etter at hun var utro mot ham, så valgte han å kaste henne ut fra der han bodde. Dereter ble han faktisk anklaget for litt av hvert, blant annet voldtekt av den lille datteren hennes. Men alle disse anklagene visste seg faktisk å være løgn fra ende til annen. Kjerringa innrømmet faktisk (både i Facebook-samtaler, og via tekstmeldinger) til ett par venninner at hun hadde funnet på en del dritt, fordi hun hadde blitt "kastet på gaten" av den tidligere kjæresten sin. Noen av disse venninnene valgte heldigvis å ta kontakt med både politiet, og med advokaten til han jeg kjenner. Med flere sånne screenshot av samtalene fra Facebook. Så denne saken mot ham ble heldigvis henlagt. Så dere skal ikke se bort fra at det finnes flere sider av samme sak... Anonymkode: 8b901...32f 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #22 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Inntil han er dømt (eller nå skal det mye til å bli dømt i Norge) er det en mulighet for at han er uskyldig. Hadde iallefall ville vite mer før jeg forhåndsdømme et familiemedlem som jeg er glad i. Så ja, jeg hadde spurt han, eller noen som vet mer (men ikke de som anklager). Anonymkode: 39271...127 Hva hjelper det å spørre tror du? Er han uskyldig sier han at han er uskyldig, er han skyldig kommer han også til å si han er uskyldig. At noen andre enn han og barnet vet mer er også lite sannsynlig, med mindre noen har sett hva som skjedde. Og da er det jo ikke noe snakk om at han er uskyldig heller. Anonymkode: 01f85...2f3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #23 Skrevet 8. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva hjelper det å spørre tror du? Er han uskyldig sier han at han er uskyldig, er han skyldig kommer han også til å si han er uskyldig. At noen andre enn han og barnet vet mer er også lite sannsynlig, med mindre noen har sett hva som skjedde. Og da er det jo ikke noe snakk om at han er uskyldig heller. Anonymkode: 01f85...2f3 Det er uansett en viss sjanse for at han er uskyldig, og det skjer at anklagere lyver, så jeg ville måtte vite mer før jeg dømmer. En anklage er ikke en dom. Anonymkode: 39271...127
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #24 Skrevet 8. juli 2018 Også hender det at skyldige menn ikke blir dømt også. Jeg ble utsatt for overgrep som liten. Det ble rettsak, og han ble frifunnet. Så man vet jo egentlig aldri da. Anonymkode: d24a9...41a 2
Marisana Skrevet 8. juli 2018 #25 Skrevet 8. juli 2018 Er selv offer for seksuelle overgrep, fra far. Jeg var veldig liten, kun tre år da mamma fant ut hva han holdt på med (de bodde ikke sammen). Jeg sliter med senskader den dag i dag, men har heldigvis vært heldig i forhold til andre jeg hører om. Jeg har også vært på den andre siden; i nær familie med en som forgrep seg på ei sju år gammel jente. Det er forferdelig vondt, og jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg følte meg skamfull, jeg var sint, jeg var lei meg og jeg var helt ødelagt. Jeg hadde skyldfølelse fordi jeg fortsatt var glad i han, fordi han fortsatt kom til å være til å en stor del av livet mitt. Jeg oppfordrer deg til å ta kontakt med psykisk helse selv om du kanskje ikke føler et veldig stort behov for å snakke akkurat nå. Jeg veit ikke hvor nært forhold du har til din onkel, men i mitt tilfelle er relasjonen så nær (lillebror) at det å snakke med han om det, spørre han hva han tenkte og fortelle han hva jeg følte, var veldig viktig - både for min del og også for hans. Et seksuelt overgrep kan være veldig mye. Det kan være alt fra at han har tvunget denne jenta til å ta på kjønnsorganet hans, bruk av fingre eller munn og egentlig alt av seksuell karakter. Har han hatt samleie med henne, vil det nok heller grense over til voldtekt. Ønsker deg lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #26 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: En jeg kjenner var i ett par år sammen ei ordentlig kjerring, og hun hadde ett par småunger fra tidligere forhold. Etter at hun var utro mot ham, så valgte han å kaste henne ut fra der han bodde. Dereter ble han faktisk anklaget for litt av hvert, blant annet voldtekt av den lille datteren hennes. Men alle disse anklagene visste seg faktisk å være løgn fra ende til annen. Kjerringa innrømmet faktisk (både i Facebook-samtaler, og via tekstmeldinger) til ett par venninner at hun hadde funnet på en del dritt, fordi hun hadde blitt "kastet på gaten" av den tidligere kjæresten sin. Noen av disse venninnene valgte heldigvis å ta kontakt med både politiet, og med advokaten til han jeg kjenner. Med flere sånne screenshot av samtalene fra Facebook. Så denne saken mot ham ble heldigvis henlagt. Så dere skal ikke se bort fra at det finnes flere sider av samme sak... Anonymkode: 8b901...32f Kutt ut dette hevngjerrige tullet her. Lag din egen tråd. Anonymkode: a0dd1...bc7 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #27 Skrevet 8. juli 2018 Hva har familien tenkt å gjøre med denne saken? Da jeg var barn hendte jeg noe som egentlig skremte meg litt mht storfamilien. En eldre slektning hadde klådd på ei ung jente nedentil (hun fortalte det selv) men ingenting ble gjort. Det eneste fokuset var på hvor pinlig det var for den gamle grisens familie. Ingen forsøk ble gjort for å beskytte oss barna mot ham. Anonymkode: 99c6c...353
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #28 Skrevet 8. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kutt ut dette hevngjerrige tullet her. Lag din egen tråd. Anonymkode: a0dd1...bc7 Jeg forsøker bare å forklare at en person ikke nødvendigvis er skyldig i noe, selv om det hsr kommet anklager... Det finnes nok en del slike historier også. Neppe en enkelt-stående historie det jeg kom med. Anonymkode: 8b901...32f 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #29 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forsøker bare å forklare at en person ikke nødvendigvis er skyldig i noe, selv om det hsr kommet anklager... Det finnes nok en del slike historier også. Neppe en enkelt-stående historie det jeg kom med. Anonymkode: 8b901...32f Så lag en egen tråd om det. Anonymkode: a0dd1...bc7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #30 Skrevet 8. juli 2018 On 7/6/2018 at 10:20 PM, AnonymBruker said: Du tror virkelig en pedofil sitter å snakker om sånne ting? Anonymkode: 79cd7...5b0 Tror du virkelig alle folk eller alle pedofile er like? Og at nettopp du vet hvordan de alle vil svare? Med den ubegrunnede besserwisserholdningen vil du aldri få noen svar. Faktum er: Noen erkjenner, skammer seg og angrer. Noen fornekter. Andre bagatelliserer. Andre igjen skylder på offeret («hun gjorde seg til»). Det kan absolutt være verdt å konfrontere. Jeg hadde gjort det. Anonymkode: 290c6...0b3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #31 Skrevet 8. juli 2018 2 hours ago, Marisana said: Er selv offer for seksuelle overgrep, fra far. Jeg var veldig liten, kun tre år da mamma fant ut hva han holdt på med (de bodde ikke sammen). Jeg sliter med senskader den dag i dag, men har heldigvis vært heldig i forhold til andre jeg hører om. Jeg har også vært på den andre siden; i nær familie med en som forgrep seg på ei sju år gammel jente. Det er forferdelig vondt, og jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg følte meg skamfull, jeg var sint, jeg var lei meg og jeg var helt ødelagt. Jeg hadde skyldfølelse fordi jeg fortsatt var glad i han, fordi han fortsatt kom til å være til å en stor del av livet mitt. Jeg oppfordrer deg til å ta kontakt med psykisk helse selv om du kanskje ikke føler et veldig stort behov for å snakke akkurat nå. Jeg veit ikke hvor nært forhold du har til din onkel, men i mitt tilfelle er relasjonen så nær (lillebror) at det å snakke med han om det, spørre han hva han tenkte og fortelle han hva jeg følte, var veldig viktig - både for min del og også for hans. Et seksuelt overgrep kan være veldig mye. Det kan være alt fra at han har tvunget denne jenta til å ta på kjønnsorganet hans, bruk av fingre eller munn og egentlig alt av seksuell karakter. Har han hatt samleie med henne, vil det nok heller grense over til voldtekt. Ønsker deg lykke til! Enhver penetrering av/med kjønnsorgan) (med fingre nedentil eller oralt) defineres som voldtekt juridisk. Anonymkode: 290c6...0b3
Bokdamen Skrevet 8. juli 2018 #32 Skrevet 8. juli 2018 Hvor gammel er du Ts? Har du snakket med dine foreldre om dette? Synes absolutt ikke du skal kontakte din onkel, men snakke med dem. Si at du tenker masse på dette og har behov for ås nakke om det. Kan godt forstå at dette er veldig ubehagelig!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå