Kajais Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Jeg er helt sjokkert nå. Min onkel ble sammen med ei dame for 7 år siden, som har et barnebarn som nå er 5 år.. Fikk netopp vite at han har forgrepet seg på henne!! 5 år, herregud jeg griner. Verdens søteste lille jenta. Men lurer på en ting. Når det vil si overgrep?er det alltid samleie det betyr eller andre ting? Har ikke så mye erfaring med dette og vet ikke hvordan jeg skal klare å forholde meg til dette heller :((
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Google overgrep Anonymkode: f9314...f41 Enig. Orker ikke utdype jeg heller. Anonymkode: a0dd1...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 Det kan vel være så mangt, umulig for oss å vite. Anonymkode: 2a0ba...dc8 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 Så forferdelig! Jeg ble utsatt for overgrep av mannen til dagmammaen min. Det var aldri samleie, men han tok meg nedentil og fikk meg til å ta på utstyret hans. Jeg var 5 år. Fortrengte det til jeg var 20 år og begynte da i terapi. Det er helt grusomt, men nå kan jeg snakke om det. Skjønner at det blir vanskelig å forholde deg til onkelen din etter dette. Jeg forstår ikke at man kan misbruke barn, da er du seriøst SYK i hodet. Er redd jeg hadde blitt voldelig om noen i min familie hadde gjort noe sånt. Anonymkode: faac2...fd7 6
solmåneogstjerner Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Kan være hva som helst, så lenge det har seksuell karakter. Men han er ikke dømt enda? Kan jo selvsagt være en falsk anklage. Men slike ting er så vanskelige. På en måte så skal man ikke dømme før de er dømt i retten. Samtidig så vet man at i mange slike saker er det svake bevis, selv om ting faktisk har skjedd. Man tenker på barnet selvsagt, men det skjer også justismord. Og mange saker kommer ikke opp i retten engang, noen ganger er vedkommende skyldig andre ganger ikke. Så grusomt det må være å være offer, men ikke bli trodd. Og så grusomt å bli anklaget for noe man ikke har gjort. Vet ikke hva som er verst, jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #7 Skrevet 6. juli 2018 7 minutter siden, Kajais skrev: Jeg er helt sjokkert nå. Min onkel ble sammen med ei dame for 7 år siden, som har et barnebarn som nå er 5 år.. Fikk netopp vite at han har forgrepet seg på henne!! 5 år, herregud jeg griner. Verdens søteste lille jenta. Men lurer på en ting. Når det vil si overgrep?er det alltid samleie det betyr eller andre ting? Har ikke så mye erfaring med dette og vet ikke hvordan jeg skal klare å forholde meg til dette heller :(( Hva med å snakke med din onkel om dette? Anonymkode: af945...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #8 Skrevet 6. juli 2018 Så bra at han ble tatt!!!! Anonymkode: 7cc02...89b 13
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #9 Skrevet 6. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å snakke med din onkel om dette? Anonymkode: af945...b6b Haha ja riktig! «Du onkel, hva var det du egentlig gjorde med den 5 år gamle jenta? Befølte du henne bare eller hadde du faktisk sex med henne?» syns jeg ser den samtalen Anonymkode: 79cd7...5b0 26
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #10 Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha ja riktig! «Du onkel, hva var det du egentlig gjorde med den 5 år gamle jenta? Befølte du henne bare eller hadde du faktisk sex med henne?» syns jeg ser den samtalen Anonymkode: 79cd7...5b0 Det hadde jeg gjort. Jeg ville i hvert fall oppsøkt ham for å finne ut mer. Hvorfor ikke? Anonymkode: af945...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #11 Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hadde jeg gjort. Jeg ville i hvert fall oppsøkt ham for å finne ut mer. Hvorfor ikke? Anonymkode: af945...b6b Du tror virkelig en pedofil sitter å snakker om sånne ting? Anonymkode: 79cd7...5b0 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #12 Skrevet 6. juli 2018 Stakkars lille jenta😢 Stakkars deg også, det må være et sjokk for deg. Og stakkars familen din,huff😢 Anonymkode: 4867e...c4f 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #13 Skrevet 6. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du tror virkelig en pedofil sitter å snakker om sånne ting? Anonymkode: 79cd7...5b0 Har de ikke taleevne? Anonymkode: af945...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #14 Skrevet 6. juli 2018 Min overgriper ble dømt i over 5 år. Var 2 rettsaker. Men familien hans står fortsatt ved hans side og støtter han. De tror ikke på overgrepene.. etter 2 rettsaker der han ble dømt begge gangene. forstår at det er vanskelig for familie å akspetere, at noen de er glad i er pedofil, og har gjort forferdelige ting .. Meen å lokke øyene for bevis, og være så naive.. eller «akseptere» det. Det forstår jeg ikke. Anonymkode: 075ca...1a8 19
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #15 Skrevet 6. juli 2018 Hborfor vil du vite detaljer? Anonymkode: 973d9...6e2 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #16 Skrevet 6. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min overgriper ble dømt i over 5 år. Var 2 rettsaker. Men familien hans står fortsatt ved hans side og støtter han. De tror ikke på overgrepene.. etter 2 rettsaker der han ble dømt begge gangene. forstår at det er vanskelig for familie å akspetere, at noen de er glad i er pedofil, og har gjort forferdelige ting .. Meen å lokke øyene for bevis, og være så naive.. eller «akseptere» det. Det forstår jeg ikke. Anonymkode: 075ca...1a8 Det må ha vært en ekstra byrde for deg, at noen ikke tror deg😢Godt han ble dømt! Anonymkode: 4867e...c4f 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #17 Skrevet 6. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har de ikke taleevne? Anonymkode: af945...b6b Tviler ikke på det. Men hva får deg til å tro at en pedofil vil sitte ned å snakke med familien om hva han har gjort med en 5 pen gammel jente? Anonymkode: 79cd7...5b0 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #18 Skrevet 6. juli 2018 All seksuell adferd med barn er overgrep. Anonymkode: 099ed...179 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #19 Skrevet 6. juli 2018 42 minutter siden, Kajais skrev: Jeg er helt sjokkert nå. Min onkel ble sammen med ei dame for 7 år siden, som har et barnebarn som nå er 5 år.. Fikk netopp vite at han har forgrepet seg på henne!! 5 år, herregud jeg griner. Verdens søteste lille jenta. Men lurer på en ting. Når det vil si overgrep?er det alltid samleie det betyr eller andre ting? Har ikke så mye erfaring med dette og vet ikke hvordan jeg skal klare å forholde meg til dette heller :(( Noe så grusomt.. Anonymkode: 859c5...cc4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #20 Skrevet 8. juli 2018 Inntil han er dømt (eller nå skal det mye til å bli dømt i Norge) er det en mulighet for at han er uskyldig. Hadde iallefall ville vite mer før jeg forhåndsdømme et familiemedlem som jeg er glad i. Så ja, jeg hadde spurt han, eller noen som vet mer (men ikke de som anklager). Anonymkode: 39271...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå