Gå til innhold

Tur med jobben, og FF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte i ny jobb for noen uker siden, når jeg kom inn på arbeidsrommet første dagen, satt FF der, i et kvinnedominerende yrke, så uforventet som det gikk an å få blitt.. Jeg trodde han jobbet med noe annet, men jobben han alltid refererer til er en deltidsjobb. Det er helt greit å jobbe sammen, vi er profesjonelle og har møtt hverandre etter jeg startet der, og vi er gode venner begynner å bli, så det går bra.

Vi bestemte oss for å ikke fortelle om forholdet vårt til noen, siden det er svært mange kvinner som jobber der, så er det jo alltid sladder, og det orker vi ikke. Vi skal bare ha sex uansett. 

Problemet med å ikke si det til noen, er jo at han har jobbet der i mange år nå, og har mange venninner der. Vi skal på tur med jobben i løpet av året, og noen av jentene vil dele rom med han på hotellet. Dette skjønner jeg godt! Han er sånn typisk «den snille alle utnytter». Syns det er helt greit jeg, skjønner jo at de vil det, de er jo venn med han, og både jeg og han er ganske sjenerte, så vi syns det var ukomfortabelt å komme med forslag om at jeg og han deler rom, begge vil jo det, men da hadde jo folk skjønt ting.. Eneste som irriterer meg litt, er at det ville vært helt herlig å tilbringe nesten en uke med han alene på hotellrom om natten.. ikke så ofte vi har tid til å sove sammen. 

Problemstillingen er vel her; hvordan forholde seg til at ingen på jobb vet om oss på denne turen? Altså vi snakker sjeldent, og vi ser ikke ut som venner, og vi vet utifra omstendighetene at folk aldri verden ville trodd noe slikt. 

Noen som har forslag til hvordan vi kan fremme oss selv som venner, uten at det går for fort osv? Vi er jo gode venner, så tror den overgangen ville sett merkelig ut, med å knapt snakke med hverandre på fler uker, til plutselig å være litt som vi pleier med hverandre, å snakke osv. 

Helt ærlig litt kjedelig å måtte være fremmed med en god venn, bare fordi man er redd for å bli «tatt på fersken»

Anonymkode: 4ec6c...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gjør det noe at andre vet at dere er venner? Hva dere gjør utover det, at dere har sex har jo ingen noe med.

Anonymkode: 21589...baf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke kompliser ting og pul videre.

Anonymkode: 8e6f9...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men det der høres ut som det er dømt til å oppdages. Om ikke på denne turen så senere. Har dere ikke planer om å bli sammen og dere absolutt ikke vil bli oppdaget så burde dere bare avslutte det og finne dere noen andre. 

Anonymkode: 959f4...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men det der høres ut som det er dømt til å oppdages. Om ikke på denne turen så senere. Har dere ikke planer om å bli sammen og dere absolutt ikke vil bli oppdaget så burde dere bare avslutte det og finne dere noen andre. 

Anonymkode: 959f4...702

Det er jo greit om det oppdages, men vi vil som sagt helst ikke ha sladder på pauserommet om oss. Problemet ligger jo mest i at vi er venner, men at vi ikke har vist det på jobben, og det ser ikke ut som om vi kjenner hverandre engang. Alt vi har gjort der er å gi korte beskjeder ol. Det vi trenger, er tips til en litt mer flytende overgang enn å plutselig vise at vi er blitt venner, for det kan se merkelig ut.

Anonymkode: 4ec6c...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo greit om det oppdages, men vi vil som sagt helst ikke ha sladder på pauserommet om oss. Problemet ligger jo mest i at vi er venner, men at vi ikke har vist det på jobben, og det ser ikke ut som om vi kjenner hverandre engang. Alt vi har gjort der er å gi korte beskjeder ol. Det vi trenger, er tips til en litt mer flytende overgang enn å plutselig vise at vi er blitt venner, for det kan se merkelig ut.

Anonymkode: 4ec6c...f49

Tja, syns jeg har vært vitne til det mange ganger, jeg:) hvis noen kommenterer noe så serverer dere dem bare en historie om at dere tilfeldigvis traff på hverandre utenfor jobb, kom i snakk og nå er dere venner.

Anonymkode: 959f4...702

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si at det viser seg at dere har felles venner og endte opp på samme middag eller noe? Og nå er dere dermed blitt kjent 

Anonymkode: b761a...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, tenker cluet her er å ikke overtenke. Hvis dere lager en big deal og store planer er sjansen større for å bli oppdaget. Bare oppfør dere slik det er naturlig for dere å oppføre dere, og ha en liten løgn klar i bakhånd i fall noen skulle spørre. Men greit å samkjøres om den løgnen, da.

Anonymkode: 959f4...702

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om du har følelser for mannen... ellers er det jo bare å si at dere er bekjente. ikke verre enn det. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Minitroll skrev:

Det virker som om du har følelser for mannen... ellers er det jo bare å si at dere er bekjente. ikke verre enn det. 

 

Standardsvar.. vi gidder ikke sladder på jobb, og nå oppfører vi oss som ukjente, s er det ikke lett å finne en overgang som ikke ser merkelig ut, og er lett for oss. 

Anonymkode: 4ec6c...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere skal holde fingrene av fatet på hele jobbturen (for risken og sjansen for å bli oppdaget er altfor stor). Men foreslå for han at du og han heller en annen gang kan ta en helg sammen på et hotell et eller annet sted, og kose dere. For dere har jo tydeligvis lyst på masse sex med hverandre.

Anonymkode: 22fff...8b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forslag?

Anonymkode: 4ec6c...f49

Forslag har du fått:) enkelt og greit:

På 6.7.2018 den 22.20, AnonymBruker skrev:

Tja, syns jeg har vært vitne til det mange ganger, jeg:) hvis noen kommenterer noe så serverer dere dem bare en historie om at dere tilfeldigvis traff på hverandre utenfor jobb, kom i snakk og nå er dere venner.

Anonymkode: 959f4...702

 

På 6.7.2018 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Altså, tenker cluet her er å ikke overtenke. Hvis dere lager en big deal og store planer er sjansen større for å bli oppdaget. Bare oppfør dere slik det er naturlig for dere å oppføre dere, og ha en liten løgn klar i bakhånd i fall noen skulle spørre. Men greit å samkjøres om den løgnen, da.

Anonymkode: 959f4...702

 

Anonymkode: 959f4...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det her høres ut som noe mye mer enn en FF. Sove sammen? Romantisk helg? Det klinger ikke riktig. 

Ts har større problemer enn om noen skulle finne ut av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...