Gå til innhold

Mittnavnesmykke.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bestilt et smykke til barn derifra for et par uker siden og enda ikke mottatt den i posten. Sendte de en mail i går for å høre om pakken var på vei og om varen var av ekte sølv. Første gang jeg bestiller derifra.

Noen som har bestilt derifra og er fornøyd/misfornøyd? 

Anonymkode: 9a5b7...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått gave derfra. Nydelig armbånd 😊 Det hadde visst tatt fire og en halv  uker fra bestilling til det kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittsmykket mitt kommer derfra! Levering tok lang tid og jeg fikk også forenklet fortollingsgebyr - noe de sier at ikke skal skje.

Jeg sendte mittnavnesmykke mail med bilde av kvitteringen og jeg fikk ny faktura med nytt beløp hvor fortollingen var trukket fra.

De var kjempehyggelige, ryddige og ordentlige! Litt styrete, men alt i alt er jeg veldig fornøyd og har ingen betenkeligheter med å bestille fra de igjen!

Anonymkode: 58c8b...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama

Det tar ca 1 mnd. Fikk også toll på prisen. Sa at det måtte stå på siden deres da de har et .no og da forventer jeg at varen sendes i Norge eller null toll.

De returnerte tollen uten noe problem 😃

Hyggelige folk, men for lang leveringstid og dårlig opplyst om at ekstra kostnader kan påløpe.

Endret av BearMama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte smykket den 20.6 og det må komme før den 22.7 for den dagen er det dåp, og da skal gaven leveres. 

Satse på den kommer før den 22...

Anonymkode: 9a5b7...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mange dårlige tilbakemeldinger når det gjelder isse smykkene. Det er bare å lese i kommentafeltet på fb-siden deres

Anonymkode: a235e...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...