Vimsevips Skrevet 6. mars 2005 #21 Skrevet 6. mars 2005 Lungemos og blodpudding spiser vi til middag innimellom. Leverpostei spiser vi en god del av. Jeg har ikke noe i mot å spise noe av dette, men lage det fra bunnen av er for meg helt uaktuelt
Gjest Primula Skrevet 7. mars 2005 #22 Skrevet 7. mars 2005 På vilt blir hjerte regnet som noe av det beste. Jeg har smakt hjerte fra elg og det var nydelig. Skikkelig mørt kjøtt med kraftig viltsmak. Alt det andre kan jeg strye meg for, både lunger, nyrer og ikke minst tunge synes jeg ser helt grusomt ut.
Nilma Skrevet 7. mars 2005 #23 Skrevet 7. mars 2005 Nyrer og hjerte blandet med vanlig kjøttdeig gir fantastisk gode kjøttkaker! Mamma pleide å lage levergryte, det syntes jeg var veldig godt, men har ikke laget det selv; kanskje på tide å prøve? Blodpudding er noe av det beste jeg vet, men den må være hjemmelaget, det som selges i butikkene smaker jo papp.
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2005 #24 Skrevet 7. mars 2005 Leverpostei er kjempegodt!!!!! Alt det andre kan jeg styre meg for.........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå