AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Hei! Er det mulig at eggløsningen kan komme flere dager før tiden? Jeg tror syklusen min er litt uregelmessig, for forrige syklus var på 38 dager, ellers har den vært på 29, 28 og 22 om hverandre. I følge kalenderen skal eggløsningen komme rundt søndag, men jeg hadde eggløsningsmerter i går og idag (stikking i eggstokkene og sterke bekkenplager). Jeg hadde siste dag av menstruasjon på fredag. Grunnen til alle spørsmålene er at vi planlegger et barn til, ellers er jeg ikke særlig interessert i syklus hehe 😛 Anonymkode: 2bd25...9f8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Eggløsningssmerter kan komme flere dager før selve eggløsningen. Trenger du å vite nøyaktig hvordan du ligger an så ville jeg forsøkt eggløsningsstester. Eggløsningen kan komme tidlig, alt etter sykluslengden. Tiden fra mens til eggløsning kan variere i lengde, tiden fra eggløsning til mens er nokså konstant for de aller fleste og ideelt sett bør det være 14 dager fra el til mens. Anonymkode: 46794...e62
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eggløsningssmerter kan komme flere dager før selve eggløsningen. Trenger du å vite nøyaktig hvordan du ligger an så ville jeg forsøkt eggløsningsstester. Eggløsningen kan komme tidlig, alt etter sykluslengden. Tiden fra mens til eggløsning kan variere i lengde, tiden fra eggløsning til mens er nokså konstant for de aller fleste og ideelt sett bør det være 14 dager fra el til mens. Anonymkode: 46794...e62 Takk for tips Jeg har ikke tenkt på å teste det faktisk, men det kan man jo gjøre mtp det du sier om at smertene kan komme flere dager før.. får teste eller bare hoppe i høyet Anonymkode: 2bd25...9f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå