AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Når jeg skriver inn epost-adressen og passordet, så står det og surrer i minst 10 sekunder før jeg faktisk kommer inn på kontoen min. Når jeg forsøker å klikke på en e-post, så får jeg bare opp en hvit side hvor det står Bad Request helt øverst i venstre hjørne. Men det er umulig å få opp selve eposten. Uansett hvilken beskjed jeg forsøker å åpne, så skjer dette. Og hver gang jeg forsøker å gå tilbake til innboksen, og se listen over eposter, så blir jeg automatisk logget ut fra epost-kontoen... Anonymkode: 5278a...95e
Gjest LiMaSK Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg skriver inn epost-adressen og passordet, så står det og surrer i minst 10 sekunder før jeg faktisk kommer inn på kontoen min. Når jeg forsøker å klikke på en e-post, så får jeg bare opp en hvit side hvor det står Bad Request helt øverst i venstre hjørne. Men det er umulig å få opp selve eposten. Uansett hvilken beskjed jeg forsøker å åpne, så skjer dette. Og hver gang jeg forsøker å gå tilbake til innboksen, og se listen over eposter, så blir jeg automatisk logget ut fra epost-kontoen... Anonymkode: 5278a...95e Har du prøvd å skifte passord?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 2 timer siden, LiMaSK skrev: Har du prøvd å skifte passord? Har bytting av passord noe å si for om jeg kan åpne eposter? Anonymkode: 5278a...95e
Gjest LiMaSK Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har bytting av passord noe å si for om jeg kan åpne eposter? Anonymkode: 5278a...95e Om noen andre bruker din konto kan det det. Mulig også dataen/nettleseren har blokkert siden, om den oppdager "farlig" innhold. Som virus eller trojanaere.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 Prøv å slett nettleserdata først. Vil også anbefale å bytte passord etter det for å være på den sikkre siden. Anonymkode: 90d0b...626
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Hvilken eposttilbyder bruker du, og hvilken nettleser? Anonymkode: f7111...f57
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #7 Skrevet 6. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken eposttilbyder bruker du, og hvilken nettleser? Anonymkode: f7111...f57 Bruker hotmail / outlook, men det fungerer fremdeles ikke helt som det skal. Når jeg forsøker å åpne en epost, så får jeg beskjed om at ""denne epost-tilbyderen ikke er tilgjengelig akkurat nå"" og at jeg burde forsøke på nytt senere... Anonymkode: 5278a...95e
abc123detvardet Skrevet 6. juli 2018 #8 Skrevet 6. juli 2018 Hvis du bruker chrome: Prøv: 1. Skriv chrome://settings i nettleseren 2. Gå ned til der det står avanserte innstillinger 3. Trykk på innholdsinnstillinger 4. Informasjonskaplser 5. Se alle innformasjonskapsler og nettstedsdata 6. Trykk på søppeldunken til de som hoster eposten din Prøv nå
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #9 Skrevet 6. juli 2018 Hvis det skjer både når du bruker nettleser og når du bruker Outlook er det sannsynligvis Hotmail som har problemer. Anonymkode: f7111...f57
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #10 Skrevet 6. juli 2018 Jeg har en epost med Yahoo, og en annen med Outlook. Den med Yahoo var det iallefall mulig å bruke tidligere i dag. Innlogging, sjekke eposter, og skrive til noen. Så muligens bare Outlook som er litt problematisk... Anonymkode: 5278a...95e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #11 Skrevet 8. juli 2018 Er visst litt av en "bug" det her, fremdeles umulig å få lest noen epostr jeg har fått... Anonymkode: 5278a...95e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #12 Skrevet 8. juli 2018 Det er vanskelig å skjønne akkurat hva du bruker og hvordan. Hotmail er en eposttilbyder som nå er slått sammen med eposttilbyderen Outlook, mens Outlook både er et epostprogram og en eposttilbyder. Uansett vil det sannsynligvis virke hvis du kobler til med nettleser på en annen datamaskin fra et annet nettverk. Det er vanskelig å vite om det er nettverket ditt eller programvaren du bruker som er problemet. Hvis du bruker Outlook-programmet for å koble opp nå kan du prøve å med nettleseren i stedet. Anonymkode: f7111...f57
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #13 Skrevet 9. juli 2018 En bekjent lånte maskinen min i dag, og han kom inn på sin epost uten problemer. Så det er tydeligvis bare akkurst min epost det er noe feil med... Anonymkode: 5278a...95e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå