AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Se hvordan Trump holder på nå og Putin som blander seg inn fra alle kanter og kommer med trusler gang på gang og har øvelser rettet mot Nord Norge. Hva ønsker Putin å oppnå med sine øvelser og trusler for Norge? Tror dere den er reelt? Og hva er sannsynligheten for 3.Verdenskrig? Jeg mener at vi kanskje har lært etter 2. verdenskrig Anonymkode: 6983d...cc6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Vi har jo Den kalde Krigen 2 nå. Anonymkode: ff0d7...d5a
CMHuser Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 Føler vi er i den, uten at det blir kalt for 3. Verdenskrig. Det skjer jo drap og terror handlinger i all verdens land, så jeg føler vi allerede er i den, Norge har bare sluppet billig unna hittils.
EvaLena Skrevet 6. juli 2018 #4 Skrevet 6. juli 2018 Vi er allerede igang med den 3 verdenskrig. Den er bare annerledes enn 1 og 2 verdenskrig. Uansett så vil jorden gå under en dag og vi har hjulpet til med det i mange år allerede. 1
Gjest HankySpanky Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 Tredje verdenskrig er ikke i gang og har ikke et annet preg enn tidligere verdenskriger. Terror har vi måttet leve med i økende grad siden 70-tallet, det er ikke noe nytt. Kald krig 2, tja....men verden er for sammenbundet økonomisk til at det lønner seg med storkriger nå. Det kan endre seg.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Blir helt matt av enkelte her inne. Høres ut som det skal komme 100 talls av jagerfly for å bombe oss sønder og sammen. Det er en radikal gruppe (en gruppe er ikke et land, eller et folkeslag) som er på vei til Norge. Ikke har de tilgang til jagerfly. I verste fall klarer de å kapre ett eller to fly og fly inn i folkemengder. Men hey! ALLE vet om dette og sikkerheten er MEGET skjerpet på fly og øvrig kollektiv trafikk. Uansett, om de så styrter inn i stortinget og Trondheim-torg. Hvor skal dere med nødbagen ta veien? Hva er den konkrete planen deres? Regner med dere har en slagplan siden dere har en nødbag. Har dere noen gang, noen sinne hørt at styresmakter i hvilket som helst land i verden har bedt sine innbyggere rømme til skogs pga. terror? Nei vel. Ta dere sammen! Leser dere i det minste opp litt, dere er jo en trussel for dere selve. Håper virkelig dere ikke viser denne frykten til barna deres! Anonymkode: 20e27...284 2
Gjest Stella Rose Skrevet 6. juli 2018 #7 Skrevet 6. juli 2018 Nei, vi er ikke i 3. Verdenskrig, det er terror som truer( Terrorisme er bruk av vold mot sivile for å oppnå en ønsket effekt gjennom å spre frykt. Samtidig som fysiske terrorhandlinger medfører økt frykt, er den underliggende frykten for at slike handlinger skal bli satt ut i livet et viktig – psykologisk – element i terrorismen.) Krig er noe annet (Krig er væpnet konflikt mellom to eller flere parter, for eksempel mellom stater, befolkningsgrupper, stammer eller lignende. Den nøyaktige definisjonen av når en spent konfliktsituasjon eller væpnet kamp kan kalles krig, kan likevel variere, blant annet av hensyn til internasjonal rett og politisk retorikk.)
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #8 Skrevet 6. juli 2018 Dere burde ikke tro på all mulig søppel man leser i nettavisene... Anonymkode: 2c1d4...d10 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 6. juli 2018 #9 Skrevet 6. juli 2018 På midten av 60 årene hang atomtrusselen over menneskeheten og der før oppryddingen etter 2 verdenskrig var bare såvidt påbegynt,og mange satt igjenn med minnene ifra krigsårene. På midten av 60 årene hørte eg tilfeldigvis eit interjuv på NRK -radioen med en svensk professor ( Før TV-en sin tid i) som hevdet at forurensingen vil bli den største trussel mot alt liv på jorden. Ikkje så mange som snakket om miljøforurensing på den tiden,og eit ukjent begrep for de fleste. Miljøforurensingen ser eg på som ein langt større trussel en at det skal oppstå en 3 verdenskrig. Økende skille mellom fattige og rike ser eg også på som en trussel for verdensfreden, og en atombombe skal komme i feil hender
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #10 Skrevet 6. juli 2018 Mange skråsikre folk her 🙈🙈🙈 hvordan kan noen tro at media politikk myndigheter Er ærlig om hva som FAKTISK skjer ? Anonymkode: 7cbe3...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #11 Skrevet 6. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange skråsikre folk her 🙈🙈🙈 hvordan kan noen tro at media politikk myndigheter Er ærlig om hva som FAKTISK skjer ? Anonymkode: 7cbe3...5a5 Jeg tror det er kun toppen av isfjellet vi får vite nå. For å unngå panikk. Det er hvertfall kald krig 2 på gang. Og med økt terrortrussel, bevæpning og økt sikkerhet pluss en del hendelser rundt om, ja.. Men jeg tror trusselen ikke er størst fra muslimer. Den er større fra de som lever av våpensalg, frykt og narkotika. Og jeg har ikke laget noe krisepakke hjemme om det viser seg å bli 3 verdenskrig. Det får bli som det blir. Anonymkode: ff0d7...d5a
Stoltskeiv Skrevet 6. juli 2018 #12 Skrevet 6. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er kun toppen av isfjellet vi får vite nå. For å unngå panikk. Det er hvertfall kald krig 2 på gang. Og med økt terrortrussel, bevæpning og økt sikkerhet pluss en del hendelser rundt om, ja.. Men jeg tror trusselen ikke er størst fra muslimer. Den er større fra de som lever av våpensalg, frykt og narkotika. Og jeg har ikke laget noe krisepakke hjemme om det viser seg å bli 3 verdenskrig. Det får bli som det blir. Anonymkode: ff0d7...d5a Jeg tror motsatt. Jeg tror media vrir og vrenger på alt. Jeg tror media vil ha oss urolig og skaper overskrifter for å få lesere. Jeg tror ikke det er så ille som de skal ha det til
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #13 Skrevet 6. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er kun toppen av isfjellet vi får vite nå. For å unngå panikk. Det er hvertfall kald krig 2 på gang. Og med økt terrortrussel, bevæpning og økt sikkerhet pluss en del hendelser rundt om, ja.. Men jeg tror trusselen ikke er størst fra muslimer. Den er større fra de som lever av våpensalg, frykt og narkotika. Og jeg har ikke laget noe krisepakke hjemme om det viser seg å bli 3 verdenskrig. Det får bli som det blir. Anonymkode: ff0d7...d5a Ja støtter dette. Det handler mest om makt og økonomi. Skremmende å tenke på en akopalypse. Norge har nesten ikke produksjon av mat lenger pga billig import. Søk på : fema camp man må bare håpe på at det gode vinner Anonymkode: 7cbe3...5a5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #14 Skrevet 6. juli 2018 40 minutter siden, gladjenta96 skrev: Jeg tror motsatt. Jeg tror media vrir og vrenger på alt. Jeg tror media vil ha oss urolig og skaper overskrifter for å få lesere. Jeg tror ikke det er så ille som de skal ha det til Tror du det ang klimaforandringene også? Anonymkode: ff0d7...d5a
Stoltskeiv Skrevet 6. juli 2018 #15 Skrevet 6. juli 2018 Nå har vel ikke dette så mye med klimaforandringer å gjøre, men nå som vi er inne på det så tror jeg nok at menneskeheten har mye av skylda for at naturen går nedover. Takk for meg
Stoltskeiv Skrevet 6. juli 2018 #16 Skrevet 6. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du det ang klimaforandringene også? Anonymkode: ff0d7...d5a Nå har vel ikke dette så mye med klimaforandringer å gjøre, men nå som vi er inne på det så tror jeg nok at menneskeheten har mye av skylda for at naturen går nedover. Takk for meg
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #17 Skrevet 6. juli 2018 Trusselen er stor nok til at de fleste nasajoner bruker milliarder på milliarder av dollar og mennesklige ressurser på å forberede seg på en 3. verdenskrig. Ingen som nasjoner bruker penger på å gardere seg mot astroidenedslag, merkelig nok. Opplevelsen av trussel og sjansen for at noeskal oppstå er grovt feilvurdert hos de fleste mennesker. (Ellers ville ingen spilt lotto) Anonymkode: c57dd...b50
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #18 Skrevet 6. juli 2018 12 minutter siden, gladjenta96 skrev: Nå har vel ikke dette så mye med klimaforandringer å gjøre, men nå som vi er inne på det så tror jeg nok at menneskeheten har mye av skylda for at naturen går nedover. Takk for meg Nei jeg bare tenkte at siden du mente det var mediastyrt alt sammen. Anonymkode: ff0d7...d5a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #19 Skrevet 6. juli 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trusselen er stor nok til at de fleste nasajoner bruker milliarder på milliarder av dollar og mennesklige ressurser på å forberede seg på en 3. verdenskrig. Anonymkode: c57dd...b50 Men det har de gjort i alle år siden 2. Verdenskrig Anonymkode: 6983d...cc6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #20 Skrevet 6. juli 2018 Jeg er 100% sikker på at det blir en tredje verdenskrig. Det kommer også nye kriger etter den. Jeg er også helt sikker på at menneskene kommer til å utrydde seg selv med våpen og ikke gjennom klima eller naturkrefter. Anonymkode: 95a8b...c5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå