Munchlax Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Hei. Jeg tenkte å kjøpe en liten kurv med diverse til de voksne på avdelingen som takk for jobben de har gjort dette året. Er det noen som har noen konkrete tips til innhold? Fem kvinner med aldersspenn fra 20-45 år ca. Kan legge til at kurven skal stå på avdelingen og at den skal være på deling.
Belima Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Noe sjokolade, helst med papir rundt. En god håndkrem er alltid godt å ha stående. Liker selv at håndkrem ikke har sterk lukt. God te? Kjeks, finnes mange gode har jeg sett. En boks med drops? Frukt og kaker synes jeg ikke er så lurt blir stående, derfor ikke forslag. Mange synes en bare skal gi bort noe som er sundt, men tror du ville få negativ reaksjon hvis kurven var fylt med: Gulrot - kålrot - reddik - tomater - agurk og neper.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 Vi kjøpte en sånn kurv et år. Fylte den med litt god sjokolade, te og kaffe. Ikke veldig spenstig akkurat, men tror da det ble tatt godt imot! Anonymkode: 998e7...c25 1
Munchlax Skrevet 6. juli 2018 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2018 27 minutter siden, Belima skrev: Noe sjokolade, helst med papir rundt. En god håndkrem er alltid godt å ha stående. Liker selv at håndkrem ikke har sterk lukt. God te? Kjeks, finnes mange gode har jeg sett. En boks med drops? Frukt og kaker synes jeg ikke er så lurt blir stående, derfor ikke forslag. Mange synes en bare skal gi bort noe som er sundt, men tror du ville få negativ reaksjon hvis kurven var fylt med: Gulrot - kålrot - reddik - tomater - agurk og neper. Takk for tips om håndkrem. De vasker jo hendene ganske mange ganger om dagen, så slettes ikke dumt forslag Hadde jeg fått en kurv med nevnte grønnsaker, hadde hvertfall jeg følt meg litt snurt blir nok heller litt godis da, ja.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 Te, kaffe, sjokolade (f.eks twist), kjeks, nøtteblanding, godteri (f.eks slike små poser fra søstrene grene), hjemmelaget kort fra barnet. Anonymkode: 2586d...799
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Eplemost/cider (ikke sånn med alkohol), frukt, blomster Anonymkode: 8ccb2...f09
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #8 Skrevet 6. juli 2018 Jeg jobber i barnehage og vi har mottatt mange gaver fra barn/foreldre gjennom tidene. Min erfaring er at kaffe og te ikke blir brukt. Kaffe lages jo på jobb med de posene vi har. Det er ingen som husker at det ligger kaffe på avdelingen som kan tas med til kjøkkenet og kokes. Men håndkrem og tyggis har vært kjempepopulært hos oss. Anonymkode: 636a9...8cb
Nikketutta Skrevet 6. juli 2018 #9 Skrevet 6. juli 2018 En god håndkrem er alltid en slager, gjerne litt te hvis de drikker det, en pose med twist, tyggis og noen pastiller. Og et hjemmelaget kort er alltid koselig Ikke legg for mye jobb i det, det er tanken som teller og vi som jobber i barnehagen forventer ikke å få noe, så det blir satt utrolig stor pris på uansett 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå