Gå til innhold

Suge-spørsmål til menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere det er et must at ballene blir inkludert når dere blir sugd? Hva liker dere at blir gjort med ballene? Suging, slikking, massering med henda?

Anonymkode: c6bde...c1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Relativt hardhendt massasje er det beste for meg. Kiling med skarpe negler kan også være godt. 

Anonymkode: 7bbfd...346

AnonymBruker
Skrevet

Ikke et must, men oftest godt. Suging og slikking og masering er godt. De kan gjerne bli massert hardere enn du tror. Klemme på de mellom 2 fingre er godt. Det ar du føler på dem som om du kjenner og føler som om du skulle tegnet dem etter på, er godt.

Anonymkode: 23f38...247

AnonymBruker
Skrevet

Digg om du bare holder i ballene når du suger, eller knuller😅 kjempegodt

Anonymkode: 71ab7...20c

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker at de blir dratt i, sugd på, klemt på, klappet lett på. Det er selvfølgelig fullstendig individuelt, og man må spørre/prøve seg frem med ens partner.

Skrevet

Kan godt gjøre det, men for min del er det ikke noe must. Vær forsiktig, og ikke vær for hardhendt der. En ex av meg var veldig fasinert av ballene mine, og skulle alltid ned å suge de hardt. Såpass mye at jeg måtte be hun roe ned litt. Bruk heller tunga eller noen fingre, og fokuser heller på penis.

AnonymBruker
Skrevet

Et godt tak med den ene hånda og at du griper rundt rota med den andre slik at blodet fyller kølla, slik at den strekker seg med sine 23 -26 cm er topp. Jeg forventer ikke at damene klarer å ta den dypt da de ofte sliter med å få den forbi tennene. En tunge på min massive softis er absolutt godt. Men best av alt er rillene i ganen farlig effektivt.

Anonymkode: c8ead...33a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får helt angst når andre her anbefaler røff behandling! Spørr partneren din hva han liker!

Anonymkode: 7b837...752

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får helt angst når andre her anbefaler røff behandling! Spørr partneren din hva han liker!

Anonymkode: 7b837...752

og jeg liker røff behandling av kølla og myk forsiktig behandling av ballene.

Anonymkode: 7e482...de4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...