*melis* Skrevet 7. mars 2005 #41 Del Skrevet 7. mars 2005 13 hvis jeg regner med Vatikanstaten..14 med Norge Sverige Danmark England Tyskland Finland Frankrike Spania Hellas Tyrkia Italia Vatikanstaten Monaco Tunisia Har vært så heldig at jeg stammer fra en reiseglad familie som har tatt meg med på ferie hvert år siden jeg var 3 år Nå er jeg 18 og har begynt å reise alene, men målet er å reise og oppleve mest mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 7. mars 2005 #42 Del Skrevet 7. mars 2005 Regner man Kypros som eget land? I så fall må jeg oppjustere til 14 6% fikk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. mars 2005 #43 Del Skrevet 7. mars 2005 Norge Sverige Finland Danmark Tyskland Nederland Belgia Luxembourg England Frankrike Spania (m/Kanariøyene) Portugal (hvis det regnes at jeg har stått på flyplassen der to ganger) Italia Vatikanstaten Østerrike (så vidt, den biten mellom Tyskland og Italia) Sveits (om natta i tog på gjennomreise; så ikke en dritt) Hellas Kypros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 8. mars 2005 #44 Del Skrevet 8. mars 2005 Fikk bare 3% jeg. Med 6 land. Har vært i: Sverige Danmark Tyskland Tsjekkia Hellas Storbritannia Skal til Egypt i sommer, men da jeg tok med det på listen var det fortsatt bare 3%. Har mye å ta igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mars 2005 #45 Del Skrevet 8. mars 2005 9 stk Sverige Danmark Tyskland Thailand Malaysia Spania Malta Hellas Dubai og snart skal jeg en mnd til Mauritius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #46 Del Skrevet 8. mars 2005 Mauritius i en måned! :o Heldiggrisen! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 8. mars 2005 #47 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvis jeg har fått med meg alle så blir det 22: 1)Tsjekkia 2) Russland 3) Frankrike 4) Tyskland 5) Belgia 6) Polen 7) Sverige 8) Skottland 9) England 10) Hellas 11) Spania 12) Forente Arabiske Emirater - Dubai 13) Nederland 14) Singapore 15) Malaysia 16) Thailand 17) Jamaica 18) USA - Miami 19) Haiti 20) Mexico 21) Grand Cayman 22) Danmark Tror det var det... Men om et par år øker lista for da skal jeg reise jorda rundt! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 8. mars 2005 #48 Del Skrevet 8. mars 2005 hmmm tallene mine ble søte solglade smil! Passer meg utmerket Men dette skulle visst bli 9% Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. mars 2005 #49 Del Skrevet 11. mars 2005 Utenom Norge har jeg vært i: 1)Sverige 2)Danmark 3)Finland 4)Russland 5)Storbritannia (England og Skottland) 6)Sveits 7)Frankrike 8)Italia 9)Tyskland (har bodd der også) 10)Hellas 11)Spania 12)Tyrkia 13)Jamaica Av selvstyrte områder som ikke er land, har jeg vært på Gibraltar og på Åland. Har i tillegg mellomlandet i Luxembourg, Irland, Canada og Cuba. men det gjelds vel ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 11. mars 2005 #50 Del Skrevet 11. mars 2005 8: Sverige Danmark Tyskland Nederland Belgia Spania Hellas Thailand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 11. mars 2005 #51 Del Skrevet 11. mars 2005 38 land, eller 18%. Målet er to nye land i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #52 Del Skrevet 11. mars 2005 sverige danmark slovakia tsjekkia england thailand singapore australia sovjetunionen (det het det den gangen) finland tyskland spania - og nå reiser vi vært øyeblikk til aruba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemor Skrevet 11. mars 2005 #53 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har vært i 12 utenom Norge da: Sverige Danmark Tyskland Ungarn England Canada USA Mexico Tyrkia Egypt Spania Hellas (mellomlandet i Bulgaria, men da blir det 13......så..det gjelds ikke). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Formosiss Skrevet 12. mars 2005 #54 Del Skrevet 12. mars 2005 6; Norge, Sverige, Danmark, Island, Tyskland og U.S.A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 12. mars 2005 #55 Del Skrevet 12. mars 2005 1. Norge 2. Sverige 3. Danmark 4. Finland 5. England (Kun mellomlanda) 6. Spania 7. Kypros 8. Tyskland 9. Tsjekkia 10. Thailand 11. Malaysia 12. Singapore 13. Indonesia 14. Australia 15. New Zealand 16. Tonga (Kun mellomlanda) 17. Western Samoa 18. USA Og meir skal det bli. Å reise er det beste som fins! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. mars 2005 #56 Del Skrevet 13. mars 2005 1. Sverige 2. Danmark 3. Spania 4 Kypros 5. Egypt 6 tyrkia 7. Thailand 8 USa 9. Frankrike hmm var ikke så mange dette her, men det skal i allefall bli fler! har jo mellomlandet på island da.. så da blir det 10..(hheh..teller vel kanskje ikke det) elelrs skal jeg en tur til tyskalnd i påska.. men da bare i 4 timer eller noe.. skal på båtur med den nye båten til colorline.. men da kan jeg i allefall si at jeg har vært der.. før hvor mange timer skal man ha vært i et land før man kan si at man har vært der? hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 13. mars 2005 #57 Del Skrevet 13. mars 2005 uten norge blir det 22 sverige danmark finland tyskland frankrike italia nederland sveits luxembourg spania kroatia polen hellas slovenia slovakia belgia england østerrike tsjekkia kypros tanzania belgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 14. mars 2005 #58 Del Skrevet 14. mars 2005 Sverige Finland Danmark England Irland Frankrike Tyskland Polen Russland Østerrike Belgia Nederland Tsjekkia Romania Hellas Italia Spania Portugal Marokko Egypt USA (New York) Brasil Bahamas Kypros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #59 Del Skrevet 14. mars 2005 28 land - 12 prosent av verden - og flere skal det bli. Foreløpig har jeg denne "skrytelista" Norge Sverige Danmark Tyskland Nederland Belgia Luxembourg England Estland Russland Tsjekkia Spania Hellas Malta Bulgaria Portugal Kypros Tunisia Sør-Afrika Zimbabwe Botswana Namibia Thailand Kambodsja Mexico Guatemala Belize USA Drømmer om å kunne legge til Kina, India, Peru.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. mars 2005 #60 Del Skrevet 14. mars 2005 14 (snart 15, reiser til usa på fredag)... Norge Sverige Danmark Tyskland Østerrike Liechtenstein Italia Frankrike England Tyrkia Kypros Hellas Gran canaria Tenerife (eller går de to under spania??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå